Gjest Skrevet 19. juni 2007 #26 Skrevet 19. juni 2007 æh, ja, planen var å ta fløibanen sant? for --- æh --- jeg klarer ikke gå opp der altså! klarer å gå ned igjen da =)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 19. juni 2007 #27 Skrevet 19. juni 2007 jaaa.. hurra for babysvømming. men jeg kommer til å gå på babysvømming her i øygarden da. for her er det gratis. : )
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #28 Skrevet 19. juni 2007 hm... jeg og vil bo i øygarden... men blir nok vannkanten her ja! Lurer på om det er dyrt...
PintSizedDictator Skrevet 19. juni 2007 #29 Skrevet 19. juni 2007 Vi kan ta banen opp og gå ned igjen vi...eller banen begge veier og heller gå lange turer på selve fjellet. Tærene mine lider hver gang eg går nedover fordi eg sklir frem i skoene:P Koster litt med babysvømmingskurs, men det e fint å bare ta en tidlig morgen selv oppi det varme bassenget med babyen:)
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #30 Skrevet 19. juni 2007 hehe serdet for meg... Vi får ta banen opp, spise tre is hver og så ta banen ned igjen.,,, hehe... er det dyrt å gå på vannkanten om morgenen ? har lyst å begynne å svømme litt der borte. har de sånn vanlig basseng eller bare de der "badelandbassengene"?
PintSizedDictator Skrevet 19. juni 2007 #31 Skrevet 19. juni 2007 De har noe som kalles terapibasseng...det e godt oppvarmet og perfekt til å ta med babyen og småbarn i:) Var å badet der med Sarah da hun var liten bebis:) Men nå kan ikke eg fordra å vise meg offentlig i badedrakt, så eg må helst gå dit en morgen midt i uken når det ikke e folk der hehe:P Tror da ikke prisen e annerledes om morgenen enn ellers...eller? Hmmmm.... Skulle gjerne tatt med Sarah eg...hun e jo snart 5 år og hadde nok likt det godt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå