Gå til innhold

Bobobaby og goodyear...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor har du kjøpt den rosa kjolen du har på deg i dag, bobobaby? kjempefin!

dere er forresten noe overlegne... =P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahah så det var deg vi gikk forbi:P Bobobaby var overbevist, men eg så ikke godt nok etter...sa at hvis det var henne så hadde hun sikkert sagt hei:P

Sorry:P

Sånn kan det gå når det e så lenge siden vi har sett deg hehe;)

Skrevet

HA HA HA..... goodyear. det var jo det jeg sa. jeg stoppet og snudde meg. var sikker på at det var deg. men ble usikker igjen, er jo lenge siden jeg har sett deg. kjolen er forresten kjøpt på h&m.

Skrevet

han du gikk sammen med, var det samboeren din? irriterer meg grønn, er sikker på at jeg har sett han før. men vet ikke hvor eller når

Skrevet

hehe joda det var meg det =) men så dere liksom for sent så når jeg skulle si hei var dere allerede gått forbi og jeg hadde sinnsykt dårlig tid så hadde ikke tid (nav stengte 14:30) å gå etter dere heller... hehe =) men da vet dere ihvertfall at det var meg!

Du begynner å bli stor nå du! Men uff, så ut som om dere slet litt med bekkenet begge to =(

sambo har forresten gått på skole med bobobaby mener han... han har ihvertfall henne fra et eller annet sted =)

Skrevet

hehe ja der skrev du det også ... joda, var samboeren min. og joda, han vet hvem du er. han tror han har gått med deg på rå eller sandsli..kan det stemme?

Skrevet

he he.. ja så at han snudde seg også. hvor har han gått på skole?

Skrevet

ja har gått på sandsli på kokkelinjen. kanskje der jeg har han fra. hmm.. må finne boken med klassebildene derfra

Skrevet

hehe han har også gått kokk på sandsli... han gikk der når han var 19 tror jeg... hm, det vil si for 4 år siden... sikkert der du har han fra

Skrevet

ja det kan kanskje stemme. jeg begynte der når jeg var 16. det er vel snart 5 år siden.

Skrevet

Ja det høres rett ut... hehe har ikke heeelt oversikten over når han gikk hvor men er nok noe sånt. han påstår han gikk året over deg eller noe... for han tror ikke han gikk i samme klasse som deg ihvertfall... greit han har dårlig hukommelse, men ikke såååå gale... =P dere får si ifra neste gang dere skal på shopping da, jeg bor 80 meter eller noe fra vestkanten... sitter jo bare her hele dagen uansett når ikke sambo har fri!

Skrevet

Jaudå sauen, begynner å bi sprekkferdig hehe... "bare" 10 dager igjen til termin nå, men e så møkkalei at eg sitter meg ned å griner i protest snart:P

Skrevet

Bobo...hihi ja du sa jo det:P Skal høre på deg neste gang.,..men eg avr sikker på at den jenten var blond:P hahaha lurer på hvor eg hadde mine øyne henne:P

Skrevet

ja det skal vi gjøre!. blond du liksom? hvor er sauen blond henne? he he.. tror du må skaffe deg briller. he he.. tenker på å flytte til straume/loddefjord senere jeg også. det blir bra. da er det 2 stk jeg kan trille med. : )

Skrevet

Hadde vært kjempe kos det...så lenge vi ikke blir sånne typiske kjøpesenterhengende damer med barnevogn og altfor mye tid:P mihihi....

Nei si det...trodde hun var blond på hodet:P Så feil kan man ta hehe

Skrevet

he he.. neida.. vi kan jo trille ute også.

Skrevet

Ja det må vi jo;) Bare kan ikke like tanken på å bli en sånn dame som eg ikke liker selv hehe;)

Skal slepe dere med på Fløyen eg nemlig;) Så kan du ta med vovene og bobo;)

Skrevet

det høres bra ut. 4 ting på en gang. får beveget meg,luftet vettet, gått tur med hundene og vært sosial. det er ikke dårlig å kunne kombinere

Skrevet

wæææææææ!!! *trist*

jeg vil også treffe igjen folk herifra... åh vil ha trilleturvenner etter fødselen, noen å gå på kafe med og noen å dele en flaske vin med på en lørdag kveld når barna sover og gubben spiller playstation:(

har veldig lite venner, vil ha flere.. snufs.

Skrevet

kom til bergen du og vær med oss!!!

Skrevet

Må nok det nå!!!

Skrevet

Det bobobaby sa....nemlig:D

Men nuh skal i se CSI...tuddeluuu....blir tidlig kveld på meg ja...vondtene begynnr å komme tilbake *hvisker et lite hurra*

SSå tror eg skal slappe av mens eg kan;)

Skrevet

ja det syntes jeg. bare til å få tak i en stooor henger. laste på alle ting og hele familien og flytte hit. nå stikker jeg en liten stund. frustrerte fruer. ukens høydepunkt. juhuu....

Skrevet

jaaaaa vi må gå på trilletur! men ikke bli loddefjordpalmer. det er det jeg kaller dem. sånne unge mødre i slitne joggedrakter som står og røyker utenfor vestkanten med håret satt opp i en "palme" midt oppå hodet... hehe... vi må bli spreke unge mødre som går på babysvømming og på tur på lyderhorn... hehe men tror vi tar lyderhorn om... skal vi si 5 år?

Skrevet

Haha ja tror vi bryner oss på fløyen først eg, der vi kan fraktes opp med vognene og allting:P

Nei skal aldeles ikke bli noe fjoddis:P Skal være aktiv som fy (sier eg no hehe) ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...