Gå til innhold

Svigermor stakk av med jenta mi...

Anbefalte innlegg

Skrevet

samboeren min hadde "fått lov" (les: blitt tvunget) til å sove hjemme hos MAMMAN SIN hadde dette skjedd her i huset!!!!!!!!!!! herreguuuud så jævla korka det går an å bli!!!!!!!! stuttemegkjerringa så forbannet jeg ble nå... kikket noe sinnsykt på morsINSTINKTET å lese det her!! hvem er det som tør å provosere en nybakt mamma på denne måten? vi blir farlige dyr når noen tramper på baby-mamma kontakten på denne måten ( se for dere en bjørnemamma da- LIVSFARLIG!!!) jeg hadde klikket SÅ jævlig at svigisen min SKULLE blitt redd med stor R. hadde ikke gitt meg før hun pisset i buksa å løp hjem med halen mellom beina

og samboeren hadde blitt kjeppjaget etter henne om han så mye som antok at det ikke var min rett til å skremme mamman hans LANGT ut av syne..

jah.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg hatt ei svigermor som var glad i en tur på puben, hadde hun ikke fått lånt ei bikkje på tur engang av meg. Hadde ikke orka sitte hjemme å bekymre meg for hva hun kunne finne på, så det hadde vært liten til avlastning.

Skrevet

La oss snu litt på det, hadde det vært deres egen mor som hadde gjort dette, hadde dere vært like forbanna da????

Skrevet

Jupp! Hadde mamma vært glad i en tur på puben hadde hun ikke fått ha med seg guttungen min på tur alene.

Her i huset behandles i utgangspungtet alle besteforeldre likt, men så har de forskjellige utgangspungt og kvaliteter for å kunne ta seg av et barn. Min mor passer derfor ofte gutten noen timer innimellom hist og her, mens svigerforeldrene mine får de litt lengre passejobbene, feks en hel ettermiddag med legging kl 19.00. Min mor er alene og bor nærmere enn svigerforeldrene mine som også er to, derfor denne forskjellen.

Min far har enda ikke passet guttungen annet enn hvis vi har vært tilstede; sett etter han mens vi har slappa av på hytta etc. Og jeg tror i grunnen min far er glad for det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...