Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Hun skulle ha henne på trilletur max en time og det er to timer siden. Hun må jo være fra seg av sult jo! Blir sur jeg, får ikke tak i dem heller! Det er vel ikke fritt fram for besteforeldrene å ta med ungene så lenge de vil???
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Guuud så sint jeg hadde blidd!! Kjenner det bare av å lese dette...
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Hdde jenta di vært sulten, hadde nok svigermor kommet fort igjen tenker jeg. Er ofte slik at når babyen begynner å gråte kommer de fort hjem igjen. Kanskje hun og babyen koser seg på trilletur, svigermor har sikkert truffet noen venninner som hun stolt kunne vise fem barnebarnet sitt til. Slapp av, og nyt friheten, hun kommer nok snart skal du se.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 La meg legge til at hun er glad i en tur på puben...
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 Da forstår jeg at du er bekymret, dette er jo et regelrett tillittsbrudd hvis hun tar med babyen på en innestengt og kanskje også røykfull pub. Stikk ned på puben og sjekk istedet for å vær bekymret.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #7 Skrevet 19. juni 2007 Om hun er så glad i puben at hun står i fare for å ha tatt med seg mini ned dit så burde du kanskje ikke latt henne låne i utgangspunktet. Derimot så er det nok aller mest sansynlig at hun bare har glemt klokka og nyter det flotte været sammen med barnebarnet sitt. Selv om hun er glad i en tur på puben så trenger du nok ikke frykte det verste. Regner med hun er en oppegående bestemor som vet at man ikke skal ta med barn på fest... De fleste vet jo det, OGSÅ svigermødre. De kommer nok snart tilbake skal du se, edru både bestemoren og mini.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #8 Skrevet 19. juni 2007 Nå fikk jeg beskjed om at hun "bare" hadde tatt henne med seg hjem en tur (laaangt borte). Hun gav mme, det vokste jo hennes barn opp på... Selv om min aldri har fått annet enn mm. Helvetes drittkjerring, unnskyld uttrykket!!! Jeg har sittet stiv av skrekk i mange timer, og samboer visste visst om det! "Han hadde ikke brydd seg hvis min mor hadde gått tur med henne..." De kommer tilbake i løpet av kvelden. Det var første og siste gangen jeg stolte på dem.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #9 Skrevet 19. juni 2007 Å, jeg hadde frest!!!! Hvor gammel er jenta di? Går ikke an å bare gjøre sånn......
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #10 Skrevet 19. juni 2007 10 uker... Jeg har sagt i fra at hun ikke fikk være barnevakt på kvelden før jeg greier å stole på henne, og dette hjalp ikke mye.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #11 Skrevet 19. juni 2007 Også tar ho hennen med seg hjem og gir henne tillegg?? (ikke noe galt med mme, gir det selv...) Ikke sikkert hun tåler det, eller kanskje du har skikkelig spreng......!! Uansvarlig til beinet!!!
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #12 Skrevet 19. juni 2007 Å jeg ville blitt forbanna og rasende på henne!!! Det er DITT valg om du vil fullamme eller gi tillegg, og det er DITT valg om du vil være borte fra barnet ditt en, to eller tre timer. Ikke la dette forsvinne og bli glemt, dette bør hun få høre at ikke er greit. Også under tre mnd. gammel!! Stakkars deg, forstår så innmari godt hvordan det føles. Selv om hun ga sine barn tillegg betyr ikke at hun har noen som helst rett til å gi sine barnebarn det uten å få lov først. Maka assa-!!! Og det at du ikke fikk tak i dem tar kaka! Hvis noen skulle passe mitt barn da det var to tre mnd. og jeg ikke fikk tak i dem, uansett om det var innenfor tiden eller ikke, så hadde jeg blitt bekymret. Idiotkjerring! Syns synd på deg, og sambo burde støtte deg i dette.
ettie Skrevet 19. juni 2007 #13 Skrevet 19. juni 2007 Dette skal du ikke finne deg i! Du har og gi beskjed til henne om at dette var siste gangen på svææært lenge at hun fikk gå på trilletur med DIT barn, hun kommer heller ikke til å få være alene med barnet ditt noe mer. Samboeren din får ta seg et par uker på sofaen! Slike ting kommer til å skje igjen dersom du ikke sier ettertrykkelig fra!
Learning to fly Skrevet 19. juni 2007 #14 Skrevet 19. juni 2007 ojojoj så sint jeg hadde blitt på svigermor. Gitt tillegg når du ammer!!!! Og uten å spørre deg!!! Hoss meg hadde hun fått så ørene ramla av!!! Samboer også!!!
Butterfly_Flip Skrevet 19. juni 2007 #15 Skrevet 19. juni 2007 Å fy faen. Hadde det vært meg så ikke svigerfaen fått trillet noe mer tur nei....
Butterfly_Flip Skrevet 19. juni 2007 #16 Skrevet 19. juni 2007 Å fy faen. Hadde det vært meg, så hadde ikke svigerfaen fått trillet mer tur nei... Måtte rette litt skrive feil...
*betty* Skrevet 19. juni 2007 #17 Skrevet 19. juni 2007 Enig med alle over her. Det der er helt uakseptabelt, og jeg håper du får støtte av samboeren din! Sånt gjør man bare ikke.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #18 Skrevet 19. juni 2007 Jeg fikk tilbake ei skrikende sulten jente klokka 2100... Hun var helt utrøstelig, men etter et kvarter ved brystet roet hun seg. Samboer er sur på meg for at jeg trodde at noe kunne være i veien når hans kjære mamma passet henne. Og understreket at min mamma tok henne med på handletur en gang. Så han skjønner tydligvis ikke alvoret. Jeg sa ikke et ord til svigermor da jeg traff henne, men hun sa at hun gjerne passet henne igjen en annen gang. Jeg var så lettet over å få igjen jenta mi (følte at hun hadde vært kidnappet), så jeg tenkte ikke på å kjefte engang. Nå tenker jeg at hun skulle hatt seg en på trynet... Kanskje jeg skal gjemme spritflaska neste gang jeg kommer på besøk. *bitter*
ettie Skrevet 19. juni 2007 #19 Skrevet 19. juni 2007 Du får be samboeren din å ta seg kraftig sammen og tenke litt! Hadde det hvert minn mann hadde han sovet på sofen i lengre tid! Etter en skjennepreken uten like. Og sviger mor hadde fått grei beskjed om å holde seg hjemme til jeg var blitt blid igjen!
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #20 Skrevet 19. juni 2007 Vet du, jeg hadde skjelt dem begge huden full! Maken til uansvarlig oppførsel, og idioti. En elementær ting her i verden; man gir beskjed/spør om lov før man endrer planer og beholder barnet MYE lengre enn avtalt. Hadde noen gjort det med vesle her hadde de ALDRI fått rørt henne igjen før jeg var ferdig med å være forbanna.
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #21 Skrevet 19. juni 2007 Nei, vettu hva, det går ikke an. Å bare forsvinne med babyen og være utilgjengelig, i tillegg til å gi mme uten avtale? Nei, jeg hadde blitt skuffet og sint. En så liten baby skal heller ikke være så lenge borte fra mammaen sin med en person h*n ikke er så vant til heller, er nå min mening. Stakkars liten, ble vel rimelig forvirret og redd.
Djoolia 07+08+12 Skrevet 19. juni 2007 #22 Skrevet 19. juni 2007 Herregud, at det går an.. gi gubben et spark i ræva og klipp av navelstrengen hans. alltid må dem ta moren sin i forsvar. det hun gjorde var helt uakseptabelt, hadde nektet henne å passe ungen min mer ja. fatter ikke at det går an å være så j***** korttenkt. du har all min sympati, håper du setter henne på plass..
2 søte Skrevet 19. juni 2007 #23 Skrevet 19. juni 2007 herregud hadde den kjerringa babyen din i 7 timer uten å komme tilbake!!???!!! hjelpes meg, den dama hadde jeg ikke prata mer til på leenge, etter en real utskjelling!! nei vettu hva, dersom du finner deg i dette så vil du nok bli overkjørt mang en gang til du, av det kvinnmenneske! sett fotn ned med engang, uansett kor fælt du måtte synest det er!! ikke finn deg i slikt! er så sint på dine vegner no, hadde den dama vert her så skulle jeg gjort det for deg!
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #24 Skrevet 19. juni 2007 Fyyyyyy faen så sint jeg ble på dine vegne! Det der hadde jeg aldri godtatt! Hun hadde aldri fått låne ungen igjen om det var min.
Maisie Skrevet 19. juni 2007 #25 Skrevet 19. juni 2007 Fy fader! Er helt enig med de over her! Så utrolig frekt og respektløst av svigermoren din! Bare fordi hun har oppdratt unger før, og nå er i familie med deg, så gir det henne absolutt ingen rett til å gjøre det hun nå gjorde! Blir helt målløs over sånne frekke mennesker! Håper det går bra med jenta di. Hadde heller ikke latt svigermor i nærheten av ungen i nærmeste framtid, og i hvert fall ikke alene. Og samboer hadde nok fått sove på sofaen til han innså hva dette gjorde med deg (og jenta di).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå