Gå til innhold

noen som ikke gruer seg til fødsel???????

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg gruer meg overhodet ikke....gleder meg til beibi kommer til værden...skal bli sååååååååååååå deilig å holde og kose med h*n:)

blir nok en stor opplevelse...er førstegangsfødende...

flere som ikke gruer seg?????

har termin 29.7.07

er høygravid i dag:))))))40 dager igjen til termin:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gruer meg heller ikke. Gleder meg bare masse! Men har ikke termin før 1.sept. da... så har 74 dager igjen å beg.å grue meg på! hehe Men hadde vært fint om jeg kunne fortsatt å hatt det som nå. Ikke grue meg bare glede meg ;oD

Skrevet

Jeg gruer meg heller ikke til fødsel, er førstegangs og vet jo ikke hva jeg går til, dessuten skal det bli godt å få babyen min i armene.

Skrevet

Jeg gruer meg heller ikke, Venter nr. 3 26.juli, og gleder meg til å bli kjent med han. Er nok litt spent på hvordan fødselen vil forløpe, men håper at det blir en fin opplevelse og at alt går bra.

Men jeg grudde meg heller ikke da nr. en kom, og var overhodet ikke forberedt på hvor vondt det faktisk var..

Men lykke til! Håper alt går bra og at fødselen blir en flott opplevelse for dere! Det er et kjempekick å fø uten smertelindring, men jeg har full forståelse for de som velger å få det.

Skrevet

ja,det blir spennende....eg skal føde uten smertelindring....så får eg se om eg overlever;)

var på sv.kurs....men ble litt skuffet der....så mye om negative ting...hva som kan gå galt osv....hvorfor ikke oppmuntre og være mere positiv....mange er jo dritnærvøse for å føde....litt dumt....

lykke til alle sammen:)

Skrevet

Har stort sett ikke ofret en negativ tanke til fødselen. What a waste of energy? Nei, jeg gjør som østens kanpkunstnere: ser for seg at hånden som skal knuse plata ikke skal treffe plata, men et punkt bak den. Jeg sikter på å få se lillegutt (drømmer meg ofte bort når jeg tenker på alle ting en har å glede seg til), og tenker ikke på "plata" som er mellom meg og drømmen... Er forberedt på smerte (sikekrt ikke nok, siden dette er første mann), men gidder ikke tenke på det. Må det gjøres, så må det gjøres :-D

Skrevet

Ikke jeg heller:) Aner jo ikke hva jeg går til så hvorfor grue meg da...hehe ignorens is bliss!

Skrevet

Jeg venter nummer to og gruer meg ikke til fødselen. Hadde en grei fødsel sist, og venter det samme nå, selv om jeg vet at ingen fødsler er like og mange jeg kjenner sier nummer to var verre, har jeg ikke fått panikk ennå... ;-)

Skrevet

Jepp jeg gleeeeeder meg!!! Er 5 dager over termin og veldig veldig veldig klar. Har i grunn vært det de siste tre ukene... Er også førstegangs så aner jo ikke hva jeg går til, så er jo litt spent. Men gruer meg ikke i det hele tatt, går bare spent og venter på det som skal skje.

Er jo ganske spesielt, vet ikke hva som skal skje, når det skjer eller hvordan, vet bare at noe utrolig stort snart skal skje!!! Ganske spesiell følelse egentlig!! ÅÅÅ jeg blir helt syk av å tenke på å skulle få se og holde den lille som driver og romsterer inni magen min;) Nesten ikke til å holde ut!

Skrevet

Jeg gruer meg ikke!

Kanskje jeg er for dum til å grue meg ... jeg klarer liksom ikke å "se for meg" hvor vondt det vil gjøre uansett, og jeg kan jo ikke være redd for noe jeg ikke kan forestille meg engang...

Tror det går fint, jeg. Når alle andre klarer det, så skal jeg også få det til. Også trøster jeg med med at det er riktig så sjelden at man hører om damer som dør i barsel lenger...

Har nå 25 dager igjen, men håper vel egentlig at lille gullet kan komme en uke eller to før termin.

Lykke til damer!

Skrevet

Jeg gruer meg overhode ikke! Ok da, av og til kommer det noen få rare tanker, men herregud så spent jeg er!!!=) Tenk hvor priviligerte vi er som får lov til å føde våre egene barn, det er jo helt utrolig! Er førstegangs jeg og, så aner ikke hva jeg går til, og det trur jeg er like greit:)

Fin link forresten!

Skrevet

Jeg også! Gleder meg masse! Til og med til selve fødselen, selv om det blir aller mest stas å få hilse på babyen våres, da :)

Skrevet

Jeg gruer meg ikke, men det er fordi jeg ikke vet hva jeg som venter meg sikkert. Er førstegangs og kommer sikkert til å få sjokk over hvor vondt det gjør, men da vet jeg at det er dette her, så kommer babyen. Da er ni mnd FERDIG!!!

Skrevet

Heldige dere!

Jeg skal ha nr 3 når som helst nå, og av en eller annen grunn gruer jeg meg denne gangen, til tross for to greie fødsler før. (og de to andre gangene har jeg IKKE gruet meg i det hele tatt!).

Tror liksom jeg har brukt opp all flaksen nå...

Så jeg gleder meg bare til å ha alt overstått jeg!

Skrevet

Heldige dere!!!

Jeg grudde meg masse da jeg ble gravid, sov ikke om natta og tenkte på fødsel hele tida. Fødselsangst, men ikke redd for smertene så mye som alt det andre rundt en fødsel. Nakenhet, leger, skader, osv.

Har hatt 4 samtaler på sykehuset og fått keisersnitt-dato. Så nå kan jeg glede meg over svangerskapet jeg også, selv om jeg gruer meg litt til operasjonen.

Kos dere med magen. Jeg nyter hver dag av svangerskapet, siden jeg 'gikk glipp' av mye glede de første månedene.

Skrevet

Gruer meg heller ikke, men er spent da! Men det er positivt, tenk at man endelig skal få treffe den lille personen i magen :)

Skrevet

Jeg gleder meg så mye, tenker ikke på noe som skulle vært skremmende.

Smerte må til, det skal bli så kos å føde igjen.. å holde en liten baby.. som er min i armene

Skrevet

Gruer meg ikke noe særlig.

Det var ikke så ille sist, så jeg håper at det blir sånn denne gangen også. :)

Gleder meg til å slippe å være gravid mer.

Men tiden etter fødselen, DEN gruer jeg meg til.

Vondt å sitte, sliten overalt, ikke sove...

Skrevet

aldri født før, men ser ingen grunn til å grue meg, føler bare en stor god ro som sier alt vil gå bra:)

Skrevet

Gruer meg ikke jeg heller, heldigvis! Aner jo ikke hva jeg går til, men er evig optimist og tenker at jeg i hvertfall ikke har noe dårligere utgangspunkt for å takle en fødsel enn alle andre der ute :) Selv ikke når jeg leser eller hører skrekkhistorier om dramatiske fødsler blir jeg redd på egne vegne.

Er litt spent da... og så gleder jeg meg veldig til å hilse på junior!

Skrevet

Jeg gruer meg ikke i det hele tatt, nesten så jeg gleder meg til litt smerter...litt sykt jeg vet! Men hallo, alle vet jo at fødsel er vondt, sånn er det bare og det er noe vi må gå igjennom hvis vi skal ha disse barna ut;)

Skrevet

Jeg gleder meg jeg! også til selve fødselen. :) (kommer sikkert til å angre det men, hehe) gleder meg til selve opplevelsen av å føde! :) og selvsagt gleder jeg meg til å se lille gullet mitt! :)

Skrevet

Jeg gruer meg heller ikke-gleder meg nesten! Til meg og sambo som skal se et lite mirakel komme til verden! Men som mange andre-er førstegangsfødende og vet ikke hva jeg går til...hihi...

Skrevet

ikke jeg heller!!! fatter ikke hvorfor....

er en dag kortere enn deg :)

Skrevet

Nei gruer meg ikke i det heletatt. Gidder rett og slett ikke grue meg for noe jeg ikke veit hvordan kommer til å bli

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...