Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #26 Skrevet 21. juni 2007 ups, nå skjønte jeg den. Sorry. Deler forresten dine synspunkter ja:)
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #27 Skrevet 21. juni 2007 Dette innlegget var ment som en motvekt til et tilsvarende hetseinnlegg med samme overskrift. Jeg ville si noe positivt til de som slet med problemet, istedet for å rakke ned på dem. Men hvem sitt innlegg fikk mest pepper? Den tråden som var ondsinnet ment ovenfor fete? Nei. Det er denne tråden. Som er skrevet med kjærlighet til medmennesker. Sier egentlig det meste om hvilke verdier mange på BIM har. Jeg vil anbefale dere fetthatere å lese tråden min igjen. Den var i utgangspunktet ment til de som er overvektige. Ikke dere. Hilsen HI.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #28 Skrevet 21. juni 2007 Mer å ta i, mer å vær glad i?!?! Skal man være mer glad i fete folk enn de som ikke har så mye?
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #29 Skrevet 21. juni 2007 Egentlig så tror jeg de aller aller fleste fete folk har ville vært tynnere hvis de kunne valgt. Men siden de ikke gidder eller får til å slanke seg, så rakker de ned på slanke i stedet.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #30 Skrevet 21. juni 2007 OG JEG GJENTAR: Dette innlegget var ment som en motvekt til et tilsvarende hetseinnlegg med samme overskrift. Jeg ville si noe positivt til de som slet med problemet, istedet for å rakke ned på dem. Men hvem sitt innlegg fikk mest pepper? Den tråden som var ondsinnet ment ovenfor fete? Nei. Det er denne tråden. Som er skrevet med kjærlighet til medmennesker. Sier egentlig det meste om hvilke verdier mange på BIM har. Jeg vil anbefale dere fetthatere å lese tråden min igjen. Den var i utgangspunktet ment til de som er overvektige. IKKE DERE!!!! Hilsen HI.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå