Gå til innhold

Til alle fete!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere er flotte, vakre og fantastiske mennesker alle sammen! Vær stolte av dere selv og kroppen deres. Drit i folk som ser ned på dere, dere er mye mer verdt enn dem!

Mer å ta i, mer å være glad i!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å være ærlig, så synes ikke jeg det er spesielt fint og være feit.

Beklager å si det, men flesk, dissende flesk er ikke fint! Dessverre.

Men det er jo det INNI som teller!

En feit person er jo så myyye myyye mer en en stor kropp :)

Skrevet

Det er fint for mange! Ikke alle har samme oppfatning som du :)

Skrevet

Nå er det ikke særlig sundt å ha for mye fett på kroppen heller, da...

Skrevet

Gud for noen holdninger dere sitter med ovenfor overvektige! Fy søren! kan man ikke ha et anna fokus på dem enn bare det negative??

Skrevet

Men herregud, jeg sier da bare at det ikke er sundt å drasse på for mye fett - DET ER FAKTA! Forøvrig må da folk få være så feite eller tynne de vil for min del!!!

Skrevet

Det er faen meg verre å drasse rundt på sure holdninger og nedlatende syn på sine medmennesker. Man dauer faen like fort av å gå rundt å vær bitter og sur.

Skrevet

hehe, er det noen som er bitre her, må det være deg. Hjelpe meg! Jeg konstaterer bare fakta. Det er IKKE sundt å være for fet - sånn ER det nå engang. Forøvrig har jeg mange overvektige venner, og dømmer ingen utfra kropp, men fakta er dog engang fakta. Kjære anonym over, få deg et liv du - så kanskje bittherheten avtar en dag....

Skrevet

Ok nå har det seg sånn at ikke alle er født med spinkel mager ben bygning og mange av dere står med hode i dass skåla og spyr før sommeren , er ikke bra og være fet, men er faen ikke bra og være mager heller. hva må du veie for og være fet si du er ca 1,70 høy.? få høre nå eksperter!!!!!!!

Skrevet

Jeg vil bare si at det er ikke noe bedre eller mindre uhøflig å rakke ned på tynne, det er faen så jævlig å gå rundt å slite med å få lagt på seg,ikke mange,ihvertfall ikke meg (!) som syntes det er særlig morsomt å gå rundt som et beinrangel...måtte bare få sagt det...Skjønner at det kanskje er litt vanskelig å sette seg inn i for de med motsatt problem,men jeg prøver ihvertfall å forstå..Det er like frekt å si til en tynn person (som sliter med å legge på seg) "fy faen å tynn du er" som det er å di "fy faen å feit du er" til en feit person...

Skrevet

Hvorfor blir et slikt innlegg lagt ut på kranglesiden? Her bør man jo tåle å høre andres meninger om de er aldri så forskjellige fra egne meninger.

Sunt eller ikke, jeg syns IKKE det er så lekkert å være"fet". Og at de er noe ennerledes enn andre, det syns jeg heller ikke. Kjenner både sure, sinte, glade og lykkelige fete, jeg : )

Skrevet

Jøje meg, her var det noen sure feite personer ;)

Det er tydelig hvem av dere som har svart som selv er feite. Det er dere som sier at vi har dårlig menneskesyn etc.

Det er selvsagt synd på de som rett og slett er syke og som har problemer av den grunn. Men ærlig talt, jeg har en feit venninne som pøser nedpå av alt mulig sukker og fett. Klarer ikke ha medlidenhet. Da VIL du være feit, da!

Jeg synes ikke det er lekkert å være feit. Må få lov å være ærlig å si at fett ikke er pent. Må jeg forklare det nærmere?

Dere som synes fett er fint - bra for dere :)

Man må få mene det man vil.

I tillegg mener jeg jo at røykere i svangerskapet er tragiske osv, så meningene mine har jeg - uansett hvem som måtte kommentere det.

Har selv vært "for tynn" og hørt at jeg ser syk ut.

IKKE særlig kuult nei.

Skrevet

Kjaere lille vakre vene, fordi du har ei venninne som pöser nedpaa med sukker og fett saa betyr det at folk i samme situasjon som henne VIL vaere feite?

Naar folk lider av anoreksi, betyr det at de VIL dö?

Du kan selvfölgelig mene hva du vil, at du ikke syns at overvektige er pent er ok det, det er din mening, men jeg er heldigvis saa heldig at jeg ikke ser saanne ting. Jeg ser ikke at en person er stor eller liten osv, siden saanne ting gaar meg helt hus forbi. Det er jeg saa glad for.

Og det om det er sunt eller ikke sunt; nei det er ikke sunt aa spise paa Mc Donalds hver dag, men jeg kjenner masse overvektige mennesker som har et 100% sunt kosthold, trener og er kjempefriske. Saa ikke si ting som at det ikke er sunt aa vaere overvektig. Masse tynne mennesker som bare spiser drittmat ogsaa, de er tynne paa utsiden og blodaarene dems er fulle av fett paa innsiden. Det er ikke sunt.

Problemet med trangsynthet er at vi maa gaa helt back to basics og snakke paa förskolenivaa, og det funker jo faen meg ikke det heller.. Noen er der bare ikke haap for.

Skaal for vakre mennesker!! :-)

Skrevet

Jeg synes det er helt greit å være litt feit, eller litt for tynn. Men synes ikke det er noe pent når tykke mennesker kler seg som om de skulle veid 30 kilo mindre og magen henger utenfor eller valkene tyter frem på ryggen. Ei heller er det pent når kjempe tynne har så trange klær at bein tyter ut over alt.

Greit å kle seg etter hvordan du ser ut!

Skrevet

Kjære meg. De aller aller fleste er fete fordi de spiser mer enn det de forbrenner. Med andre ord, man kan regulere dette selv. Ja noen har høyere forbrenning enn andre. Men de aller aller fleste får økt forbrenning ved å øke aktiviteten. Er dette så vanskelig å forstå? Du som kjenner masse folk som spiser 100% sunt( hvem gjør det forresten? INGEN utskjeielser) og attpåtil trener og fortsatt er overvektige!! Da er det noe galt.

Regnestykket er veldig enkelt. Inntaket må ikke være mer enn man forbrenner.

Skrevet

Og gud har talt........den store og vise...........trangsynte menneske

Skrevet

Nå er det vel snakk om FEITE folk, eller?? (i følge overskriften??)

Ikke noen som er litt overvektige!

For min del er det stor forskjell på å være noen kilo for overvektig og det å være regelrett FEIT.

Å være overvektig kan være kjempefint. mange overvektige er flinke å kle seg og hos flere så viser de ekstra kiloene ikke i det hele tatt :)

Men når du blir feit så har det skjedd ett eller annet, enten blir det aaaltfor mye fett og sukker og aaaaltfor lite aktivitet, eller så har man kanskje en sykdom (stoffskifte el)

For min egen del så er det de som driter i fettet sitt som ikke er pent....

Jeg har stor medlidenhet med de som sliter med å få det av seg, men de som pøser innpå med alt mellom himmel og jord - nei de klarer jeg ikke å få forståelse med.

Skrevet

Til anonym 12:47 19.06.2007

Kjöss meg midt i raevva og ha en god dag.

Skrevet

Kjære balooa & balooa!

Skulle gjerne gjort det, men jeg vedder hodet på at jeg ikke kommer til pga valker!!!

Ha en god dag du også! Kos deg masse med mye god mat og slikkerier!:)

Skrevet

Først vil jeg si at jeg selv har gått ned 30 kilo så jeg er sunn og glad.

har også vært feit som dere liker og kalle det, er ikke pent men er ikke noe mindre pent en magre jenter som ser ut som skjellett. det finnes også mange pene, delikate personer som er "feite" som er mye penere og ser mer sunne ut en di som er tynne.

Vist dere ser dere rundt, ser dere stor forskjell enten "feite" eller magre, måtte jeg velge heller litt tykk , brun og spist litt mye og kost meg en vært super tynn spist salat ol og sett uhygenisk ut.

Det finnes en mellomting gjør det ikke?

Skrevet

Her har vi nok en feit person som rakker ned på tynne. Bedre å være tykk enn mager? Jeg er slank, men har ikke spist bare salat av den grunn. Koser meg jeg også, men ikke HVER dag og så rører jeg litt på rævva innimellom. Vet godt hvilke holdninger du har når du bruker ord som skjellett og tynne ser uhygenisk ut. Fy, skamme deg burde du!!

Skrevet

Til anonym kl 1005.

Du mener vel ikke at det ser mer hygenisk ut å være feit!?!? Husk, feite folk svetter mer enn tynne:) Og så er det mye lettere å vaske seg når men slipper å passe på at man har løftet alle valker for å ha såpet seg inn skikkelig!:)

Skrevet

Noe s¨å utrolig tragisk å skrive Anonym 1005...

"Heller tykk enn mager og stygg"...

Det er mange tynne som er fine, brune, veltrente osv! Det er ikke sånn at enten er du tykk og stygg, eller tynn og stygg!

Det er IKKE alltid det er stygt å være tynn heller, selv om mange nok kan få den oppfatningen etter innlegget om kommentarer til tynne folk.

Det finnes mange mange forskjellige mennesker, noen tynne noen feite.

Gidder ikke komme med noe mer enn jeg allerede har sagt lenger oppe i innlegget, men slutt nå for all del å hetse de tynne for å framheve de feite da!

De aller fleste ser vel ut sånn cirka en mellomting mellom tynn og tykk kanskje.....? :)

Skrevet

Hva er det som er så tragisk med å skrive til anonym kl 1005?? Hvordan ellers skal hun vite at det var til henne jeg skrev??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...