frøken blå Skrevet 19. juni 2007 #26 Skrevet 19. juni 2007 Det hadde ikke blitt akseptert HER iallefall.... Enten alene på tur, eller ikke i det hele tatt.
Carnivale Skrevet 19. juni 2007 #27 Skrevet 19. juni 2007 Da hadde jeg ikke giddet å dra faktisk. Virker ikke som om han har lyst til å være alene med deg på ferie...
♥♥ M ♥♥ Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #28 Skrevet 19. juni 2007 Enig.. men nå er jeg plutselig usikker her. nå sier han at han IKKE har spurt om de vil være med. skjønner ingenting. men de skal dit da..
Milletrille Skrevet 19. juni 2007 #29 Skrevet 19. juni 2007 Jeg hadde blitt dritsur og nektet å reise! (ja, jeg kan reagere litt barnslig til tider....) Kan jo tyde på han er redd for å "bare" være dere??
♥♥ M ♥♥ Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #30 Skrevet 19. juni 2007 Jeg tror egentlig ikke det er det som er grunnen. vet ikke hva han har tenkt med. men jeg er sur og vet ikke om vi kommer til å reise nå. søren og
♥♥ M ♥♥ Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #31 Skrevet 20. juni 2007 Jaja, vurderte sterkt å avlyse hele turen i dag. men så tenkte jeg: må vi virkelig være med de? får bare holde meg unna de der nede. får håpe de ikke spør for ofte om vi skal treffes. men søre så kjipt dette er
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #32 Skrevet 20. juni 2007 Det var dårlig gjort:( Skjønner godt at du ble sur...
♥♥ M ♥♥ Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #33 Skrevet 23. juni 2007 Jaja, da har vi betalt depositum, og det har også de andre Søren og, jeg vil jo reise. men kjenner jeg er skikkelig sur på samboer nå. klarer nesten ikke snakke med han. går virkelig hardt utover forholdet vårt. har bare ført til mer krangling og sur stemning. håper jeg gjorde det rette med å ville reise allikevel
SurreGuri Skrevet 23. juni 2007 #34 Skrevet 23. juni 2007 Vet du, hadde dette vært meg ville jeg også blitt veldig skuffet, MEN nå er det gjort så da er det liksom ingen vei tilbake. DU kan nå velge å bare fokusere på at DU skal kose deg no matter what. Du får sette deg ned med samboeren din og bli enig med han på forhånd hvordan du vil ha det der nede, Ja rett og slett lage noen regler, de må han godta siden det er på en måte hans feil at disse andre folkene også er med. Heldigvis er plassen stor og det er ikke sikkert du/dere vil tilbringe så mye tid sammen annet enn litt middager og slik. For alt det du vet kan dama til den andre fyren være super, slik at du har noen å snakke og le med. Det fine med å reise med andre er at dere kan bytte på å ta dere noen drinker nede i baren slik at dere slipper å sitte hele kvelden på hotellrommet når småen har lagt seg. Selv ønsker vi å reise sammen med noen neste år også, det gir oss større frihet til å dra på shopping uten barn, samtidig som vi kan si til de vi reiser med at nå ønsker vi å være for oss selv noen dager, så gjør vi det, det samme gjør de=) Se lyst på det, ikke ta sorgene på forskudd, gled deg!! Men ta dette opp med gubben din så han vet at dette ikke skal bli noe tur der gutta drikker og damene sitter med barna..
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #35 Skrevet 23. juni 2007 oioioi...for en merkelig mann du har..er jo vanlig og diskutere dette da før en bare tar en avgjørelse....hadde dette vært meg så hadde jeg bojkotta hele turen og blitt hjemme...og han sier at du dummer deg ut...hvet ikke helt hvem som dummer seg ut her jeg ??
Silja FullFres McQueen Skrevet 23. juni 2007 #36 Skrevet 23. juni 2007 Åh fyyy faen, da hadde jeg klikka i vinkel!!! Hadde jeg aldri akseptert, at han hadde bedt med noen andre, uten å sjekke med meg først...
♥♥ M ♥♥ Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #37 Skrevet 23. juni 2007 Vet, er det jeg har gjort også. klikket i vinkel søren og.. blir så sur. men men, vi får vel gjøre det beste ut av det
A4 Husmor.... Skrevet 23. juni 2007 #38 Skrevet 23. juni 2007 Svelg noen kameler, reis og konsentrer deg om å gjennoppbygge forholdet. Hvis dere ikke liker reisefølget får dere planlegge ting uten dem.
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 23. juni 2007 #39 Skrevet 23. juni 2007 Synes jo han kunne spurt deg først, da men.... Når det er sagt så er det hyggelig å reise flere par sammen. Dere får alltids anledning til å trekke dere litt for dere selv uansett. Likevel må jeg jo innrømme at vi foretrekker å reise alene på ferie.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 23. juni 2007 #40 Skrevet 23. juni 2007 Da skulle han få tatt min plass.
♥♥ M ♥♥ Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #41 Skrevet 23. juni 2007 Ja, sikkert kjekt å reise flere par. skulle gjerne hatt med et vennepar vi kjenner. MEN disse har jeg aldri møtt. og de er ti år eldre enn oss. det har kanskje ikke så mye å si. men hadde det vært et vennepar jeg likte, så hadde det bare vært positivt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå