ano`num *17.03.10* Skrevet 18. juni 2007 #26 Skrevet 18. juni 2007 Nei, da er det nok ikke du. Det stemte bare med alder`n og det
Lykkeliten og jeg Skrevet 18. juni 2007 #28 Skrevet 18. juni 2007 Jeg ville studere ett år i utlandet og valget sto mellom usa og australia. tenkte på alle slangene, edderkoppene og sånn som det er i australia, og bestemte meg for usa.. Hva skjedde? Jo, jeg endte opp i Texas.... Jeg fant killerbees i bilen, en klapperslange suste forbi meg bare 4 meter unna da jeg var på skogstur med en gruppe, edderkoppen Black Widow i vinduskarmen til venninnen min og en annen slags slange under dørmatta hjemme... Hmm...
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #29 Skrevet 18. juni 2007 mitt nick betyr ingenting. jeg pleier aa kalle meg M paa nettet, det virkelige navnet mitt er Marianne. jeg ville kalle meg M her men bim har en regel om at alle navn maa ha minst 5 bokstaver, og Marianne var opptatt, saa jeg bare skrev inn noen tilfeldige bokstaver:) Fru_Smelt_På_Tjukka ;o): haha uflaks:) du hadde sikkert sett mye faerre slanger og kryp her enn i usa:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå