Gjest Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 jeg hadde win vista paa pesen min, men vista er laget for 60 aaringer som ikke vet hva de driver med, saa i dag installerte jeg win xp igjen. naa er hele pesen min fukt. internett virker ikke,lyden virker ikke, skjermen kan ikke stilles inn riktig, og typen er dataeksperten her i huset men han er paa jobb og kommer ikke hjem paa mange timer:( saa naa bruker jeg hans pese som mangler norske bokstaver og alle favorittene mine.. kjipt ass:/ men kontorstolen hans er ekstremt behagelig.. hehe:)
Miss L å di Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 hahahahahaha... australia du bor?? Syns jeg har snappa opp noe der...
Miss L å di Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 najs... fint med kontorstol, dårlig med pc uten æøå....
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 jeg sitter vanligvis paa sofaen med pesen paa stuebordet, saa det er stas med kontorstol:) hvor i norges land befinner du deg?
Miss L å di Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Akkurat nå befinner jeg meg i mitt nysolgte hus i Haugesund. Men jeg er egentlig fra Bømlo (øy mellom haugesund og bergen) og skal flytte tilbake dit i begynnelsen av juli :-)
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 kult:) ikke lenge til det da. alltid geoy aa komme tilbake til barndomsstedet:) jeg er opprinnelig fra aalesund, men har ikke vaert borte derifra lenge nok til aa ha hjemlengsel ennaa.. flyttet hit for 2 mnd siden.
Miss L å di Skrevet 18. juni 2007 #8 Skrevet 18. juni 2007 fra familie og alt??? Hadde jeg aaaaldri klart!!
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #9 Skrevet 18. juni 2007 familien min er saa spredd at jeg kan like gjerne bo her som et sted i norge... soestra mi bor i england, moren min i aalesund og faren min i elverum...
Miss L å di Skrevet 18. juni 2007 #10 Skrevet 18. juni 2007 hehehe... mye av grunnen til at jeg flytter hjem er fordi jeg savner mammaen min...hehehhe... Har bodd i hagusund i 5 år, men det tar bare litt over en time å kjøre hjem. Men, men, for langt for meg det :-)
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #11 Skrevet 18. juni 2007 awwww:) ogsaa er det veldig greit aa ha foreldre i naerheten som kan sitte barnevakt;)
Miss L å di Skrevet 18. juni 2007 #12 Skrevet 18. juni 2007 absolutt... Her har vi ingen familie som kan avlaste viss det skulle bli nødvendig, så det passer fint å flytte hjem. Men du? En ting jeg lurer på.... Er det ikke forferdelig mye edderkopper og slanger der nede??
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #13 Skrevet 18. juni 2007 vi bor ganske naer en storby. caa 20 minutter aa kjoere herfra.. saa her er det ikke saa mye. men jeg var ute aa gikk en tur en kveld og holdt paa aa gaa rett paa en DIGER edderkopp som hang ned fra et tre.. holdt paa aa doe av skrekk!! saa naa toer jeg ikke aa gaa tur alene mer:/ utenom det har jeg ikke sett verken edderkopper eller slanger, men jeg saa ville kenguruer her en dag vi var ute og kjoerte.. det var ganske kult:) det sies at slanger trekker inn til byene naa pga toerken, men jeg har ikke sett en eneste
Miss L å di Skrevet 18. juni 2007 #14 Skrevet 18. juni 2007 hmmm... nei det er vel aldri så ille som man forestiller seg. Når jeg tenker på australia, så tenker jeg varne, strender og masse ekle kryp!
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #15 Skrevet 18. juni 2007 kommer an paa hvbor man bor egentlig.. vi bor i en forstad saa ville dyr holder seg unna.. men ute i landsbyer og oerkenen og saann finnes det mange ekle kryp:)
Miss L å di Skrevet 18. juni 2007 #16 Skrevet 18. juni 2007 fyssjefyssj... uuuuff, nei vil ikke til australia. Kunne tenkt meg en tur i erwin-parken forresten, men nå er jo ikke det så stas lengre når sjefen sjøl ikke er der mer....
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #17 Skrevet 18. juni 2007 vi var en tur i australia zoo for ikke saa lenge siden, og den er veldig bra:) men hadde vaert enda bedre med sjefen sjoel ja:/
Miss L å di Skrevet 18. juni 2007 #18 Skrevet 18. juni 2007 Har du flytta til australia for godt da eller?? Planer om å flytte hjem en gang?
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #19 Skrevet 18. juni 2007 jepp, er for alltid. jeg liker meg her, for jeg har alltid vaert ekstremt frostig av meg, og tyhpen nekter aa vaere i norge i lengre perioder pga klimaet:) men det kan godt hende jeg tar en sommerferie i norge innimellom. maa jo treffe familie og saann:)
Miss L å di Skrevet 18. juni 2007 #20 Skrevet 18. juni 2007 er det liksom sol hele året der nede? Blir jo kanonbrun da!!! ÅååÅÅååÅhh... høres deilig ut!! Men akkurat nå er jeg egentlig glad for at det ikke er så varmt. De dagene gradene har vært over 25 har jeg ikke klart å være ute..
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #21 Skrevet 18. juni 2007 sol hele aaret, men ikke alltid like varmt.. ca 35-40 grader om sommeren, og rundt 20-25 om vinteren, men kan komme ned i 10 grader om natta.. men man faar ikke solt seg saa masse:( faar ikke kjoept solfaktor under spf 30+ her, og hvis man gaar uten blir man brent paa 30 min.. saa det jeg gjoer er aa sole meg uten solkrem i 20 minutter av gangen. men det er ikke helt bra da, med tanke paa hudkreft og saann.. men jeg tror jeg skal faa faren min til aa sende meg solfaktor 15 eller noe fra norge:)
Miss L å di Skrevet 18. juni 2007 #22 Skrevet 18. juni 2007 Blir vel brun med solfaktor 30 og?? iallfall der nede?
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #23 Skrevet 18. juni 2007 hmm.. vet ikke.. har vaert ute i solen med solfaktor 30, men aldri solt meg med den.. men hvis man ligger lenge nok i flere dager paa rad kanskje?
ano`num *17.03.10* Skrevet 18. juni 2007 #24 Skrevet 18. juni 2007 Bryter inn jeg..... Lurer på om jeg kanskje kjenner deg? Eller, vet hvem du er.... Ikke sikkert. Men. Reiste du ned for å studere, så traff du mannen der? For noen år siden kom dere opp hit, og skulle være her for en tid. Et år eller noe sant? Prøve å se hvordan det gjekk? Hvis du er den jeg muligens tror jobbet vi sammen den sommeren dere kom opp igjen hit......
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #25 Skrevet 18. juni 2007 nope, jeg er nok ikke den du tror jeg er:) jeg traff typen paa internett for flere aar siden, men har bare vaert sammen i ett aar..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå