Stolt M@mm@ *Fødekl@r* Skrevet 18. juni 2007 #26 Skrevet 18. juni 2007 jeg har ikek kastet opp med noen av mine, ikke vert kvalm en gang
mamma til 2 små:=) Skrevet 18. juni 2007 #27 Skrevet 18. juni 2007 Jeg var ikke kvalm heldigvis....jeg skjønner deg godt for jeg var selv litt redd for at jeg skulle kaste opp
mamma til 2 små:=) Skrevet 18. juni 2007 #28 Skrevet 18. juni 2007 jeg tror at mange er redde for å bli kvalm og spy pga det gir en følelse av mangel på kontroll
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå