Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 26+3 uker på vei og har ikke lagt på meg noe enda. skal til legen til fredag så det kan hende det viser noe annet nå da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg veide meg for første gang siden februar i dag og hadde jammen gått ned en kilo. Er i uke 25. Har ikke vært dårlig men vekttapet kan sikkert forklares med at jeg har fått avsmak på kjøtt og tunge middager, potetgull og anna stekt mat. Youghurt, brødskiver og frukt derimot går ned i store mengder.

Tror sannelig jeg skal unne meg en stor softis i dag - med strø! :-)

Skrevet

uke 26 og 6 kg:)

Stærste vektøkninga kom fra uke 21 og til uke 25.

Skrevet

13+3 og har lagt på meg 6 kg.

Skrevet

I dag er jeg 23+1 og er ca 4kg over utgangspunktet. Utgangspunktet var 3-4 over der jeg ønsker å være.

Skrevet

26+3 og lagt på meg 3 kg.

Skrevet

Jeg er 20+5 og har gått opp 7,5kg..wææ...:) syntes ikke at det yns veldig da...går turer hver dag, men er veldig glad i søtsaka:)

Skrevet

17+5 og har lagt på meg ca 1 kg. Mye kvalm i starten, og jobben min krever at jeg beveger meg en del(har også hund). Kan ikke klage over dårlig forbrenning heller:P

Skrevet

17 uker og har lagt på meg 2,5 kg.

La på meg 25kg sist og har strevet meg ned til der jeg var før svangerskap1. Så ble jeg gravid igjen...

Nå skal jeg passe meg ;o) (ikke slanking altså!! Bare være forsiktig og bevisst.)

Skrevet

19 uker nå og ca 5 kg. Men har nok bytta ut litt muskler med fett...

Skrevet

jeg er i uke 15 og har lagt på meg 3,5kg. Har spist en del godteri, spessielt lakris så det er nok en go grunn til at jeg har lagt påmeg de kiloene for jeg legger ikke i utgangspunktet så lett på meg. Men nå vokserdetogså en liten en i magen vår jenter så vektøkning får vi tåle...*S*

Men jeg bør absolutt være mer forsiktig med godterispisingen for det er ikke bra for verken babyen eller meg..

Skrevet

Er i uke 15, gått opp 5 kg.... håper på mange, mange kiloer til, så jeg har til ammingen. Gikk ned alt for mye under forrige amming.

Skrevet

16+6 og minus 2 kg....men magen har begynt å vokse :-)

Skrevet

Er i uke 15+3 og har foreløpig gått ned 3 kilo. Kommer nok snart noen i pluss=)

Skrevet

Er i uke 13 og har lagt på meg 1 kg. (Tror nesten alt er kommet på puppene :-) Var helt normalvektig i før svangerskapet. La på meg 10 kg i forrige svangerskap. Var da i minus frem til uke 25... Det blir nok mye mer denne gangen! :-)

Skrevet

jeg er i uke 13 og har lagt på meg ca 1 1/2 kilo... var vannvittig kvalm de første 11 ukene, da gikk det mye i snop og cola... henger igjenn litt av d enda...

Skrevet

Jeg er 19+4 og hadde gått opp 2 kg, men nå har jeg gått ned en halv kg igjen (??) Synes magen de siste dagene var litt mindre så derfor veide jeg meg igjen. Veier meg normalt på morgenen etter å ha vært på do og før mat og uten klær. Nå veide jeg meg etter frokost og med klær....har spist som før, så synes det bar pussig. Masse liv der nede da så er vel bra får man tro.

Skrevet

Er 24+2 og gått opp 9-10 kg...

Veeeeldig glad i alt som er søtt!!! :op

Skrevet

jeg har lagt på meg sånn ca 3 kg, er i uke 16 nå. blitt litt mye sjokolade osv. men magen begynte også å vokse veldig fort. nå går jeg veldig mye i jobben framover, så får håpe det hjelper litt slik at ikke vekta fyker i været :P

Skrevet

Jeg er 26+6 og har lagt på meg ca 6 kilo. Har ikke helt oversikten, siden jeg var dårlig på å veie meg før jeg ble gravid. Kiloene økte mest mellom uke 17 og uke 24, men nå har det roet seg litt igjen.Vokser jevnt og trutt :-)

Skrevet

er i uke 19+4.. og har lagt på meg til nå ca 5 kilo =)

har vært helt super bra i formen til nå. ikke noe dårlig i det hele tatt omtrent! =)

Skrevet

Er nettopp kommt til uke 26, og har lagt på meg nestn 5 kg.

Skrevet

Er i 23+1 og er -1 1/2 kilo. Var veldig dårlig med oppkast i til uke 16 så da gikk jeg ned 8 kilo. Godt jeg hadde masse å ta av på forhånd!!!

Magen er blitt diger, men heldigvis er lårene redusert. Deilig å ikke legge på meg 25 kg i tillegg til de kiloene jeg hadde for mye fra før. Det blir visst tungt nok dette her.

Hvis ikke jeg husker helt feil la jeg på meg 6 kg sist. Da var jeg også like dårlig. gikk først ned 10 for så å ende på 6 mer enn utgangspunktet!

Skrevet

Jeg er 15+3 og har gått ned 2 kg. Har vært litt dårlig og sliter fortsatt med veldig dårlig matlyst. Frukt er det eneste som frister... Regner med at det går over etterhvert og at vekta øker sakte men sikkert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...