Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 18 og har lagt på meg 4-5 kg. Jeg sluttet å røyke da jeg fant ut at jeg var gravid. Så regner med at noen av kg kommer av den grunn:) Har ikke vært så dårlig at jeg har kastet opp noen gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Er i uke 25 nå, har lagt på meg 4,5 kg inntil nå. Tenkte at det skulle bli verre jeg, så er ganske fornøyd. Spiser som vanlig, veldig lite snupp og sjokolade , fikk heldigvis dilla på frukt :) har aldri røykt så trengte ikke å avvenne meg .

Skrevet

hei er i uke 28 og har gått opp 15kg......:o)

Skrevet

Jeg har lagt på meg 14 kg og er 26 uker i morgen;)

Skrevet

er i 26 uke i morgen og har lagt på meg 8 kg men det gjorde jeg med en gang og der har jeg stått i mange mnd..

Skrevet

så flott å se at folk kan legge på seg mer enn bare 1-4 kg på 20 uker =) så en tråd tidligere denne uken og fikk litt angst da jeg så at nesten ingen hadde gått opp mer..

gikk opp 21 kg forrige svangerskap :P

Skrevet

Jeg er førstegangs og 20 uker nå og 6 kg tyngre.

Jeg er livredd for å legge på meg mye, men tar det som det kommer.

Det ser ut som om alle kg limer seg på lårene og rumpa pluss mage :)

Skrevet

Jeg har gått opp 7 kg og er 18 uker på vei. Syns det er mye, men var helt gal etter mat de forste 12 ukene. Aldri opplevd maken.

Skrevet

Hei!

Jeg er i uke18+2 nå og har lagt på meg 6 kg. Du har i alle fall ikke lagt på deg mye!!! ikke vær redd for kg heller, de går bort igjen!

Skrevet

13 uker og 0 kg.

Skrevet

Jeg er snart 17 uker men har ikke lagt på meg noen ting.... blir nesten litt bekymra her nå.... Men gikk litt ned i begynnelsen pga dårlig matlyst, og er gått opp et 1 kg siden da. Men sånn totalt sett har jeg ikke gått opp... veide 61 før jeg ble gravid, nå veier jeg 60....

Skrevet

20+5 (20+6 siden kl er over 12 nå:P hihi samma det) å har lagt på meg 1 kg.

Skrevet

Jeg er 24+3 og hadde lagt på meg 4,5 kg når jeg var på kontroll på torsdag.

Skrevet

jeg er 13+1 og har ikke lagt på meg noe ennå...

Skrevet

Jeg er 27+2 og har lagt på meg ca 6 kilo..

Skrevet

Jeg er 16+6 i dag og har gått ned 2 kg, pga mye dårlig fra uke 6 til 12!

med førstemann så gikk jeg opp 20 kg under hele svangerskapet så det gjør jeg heldigvis ikke denne gangen....

Skrevet

gjikk først ned 7kg, har lagt på meg 5 av de nå.. er 26+0. Så er forstatt -2 kg fra start vekta.

grunnen er at jeg ikke var helt i form første 15 ukene.

La på meg 30kg med nr 1 (som nå er 16mnd), så jeg har så jeg greier meg ;)

Skrevet

Jeg er i uke 24 + ? og har lagt på meg rundt 13 kg. De første 10 kg. kom på innen uke 10, mens resten har kommet etter. Har alltid vært liten og slank, og ser heldigvis ut som det jevner seg ut nå etterhvert...

Har mye vann i kroppen, og sluttet å røyke helt etter uke 8. Hadde en slags "ulvehunger" i starten, der jeg bare måtte ha mat hele tiden.

Skrevet

Veide 51 kg før jeg blei gravid. Nå veier jeg 55-56. Det blir 4-5 kg. Har ikke vekt, så ikke helt sikker. Men la på meg 14 kg sist og regner med å legge på meg like mye nå og. Forrige gang gikk jeg ned til 49 etter amming. Ble veldig tynn! Gikk mye turer da, men ikke noe annen trening. Så spiste jeg faktisk mer enn sambo på den tiden og. Amming tar masse energi. Så ikke bekymre dere så mye for vekta. Dere går ned!

Skrevet

Glemte å si at jeg er i uke 22.

Skrevet

Er i uke 27 og har gått opp snart 6 kg, helt greit for meg, jeg koser meg:-)

Skrevet

22 uker og lagt på meg mellom 9-10 kg.

Skrevet

Jeg er 24+1 og er tilbake på start vekt. Ikke minus lenger:-)

Skrevet

Er i uke 24+2 og har lagt på meg 1 kg. Kommer vel noen kg om ikke alt for lenge tenker jeg.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...