Happy Ignorant Skrevet 18. juni 2007 #26 Skrevet 18. juni 2007 Huffda, HI, dette var trist lesning! Tenk at du har blitt for gammel for databruk i en alder av 35!? Det er da virkelig DEG det er synd på hvis du går ut på dato om 10 år, ikke oss oppdaterte dataoldisser!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #27 Skrevet 18. juni 2007 vet dere hva. Alle dere gamle sutrekjærringer her inne, det er så TYYYPISK av dere å fokusere på alt det negativet, fleipe å le.Finne skrivefeil. hahaha. Morsomt.Spøke bort sannheten, som eks dette innlegget. Når dere eeeegentlig vet at det er litt sannhet i det ? Jeg skrev "gammel" å no OFFENCE fordi jeg mener ikke at dere er gamle, men gamle for å sitte å "chatte" på datan. for det er jo det dere gjør her inne ? som sånn nå ? spm og svar. er ikke det en form for chatting, så vet ikke jeg. Å ikke kom å fortell at det er bare seriøse innlegg her, for det er det laaangt ifra. "hvem ville dere hatt sex med om dere MÅTTE ? hæ ? nei, ikke chatting nei, uansett, jeg er ikke eni med hu 17 åringen som synes det var helt teit at 25 åringen sitter på facebook. men når man runder 36-37, da skjønner ikke jeg heller hva man gjør på facebook. å heller ikke her inne. Beklager, men det er bare MIN mening. Går det ikke ant å ha egne meninger uten at dere må blåååse dere så opp. Dagens ungdom sitter så mye med pcn at det er skremmende. å det er allefall skremmende når alle "eldre" også gjør det. Hvordan ville livene deres vært uten pcn ? dere ville jo ikke hatt et sier dere jo. herreguuud !!! da begynner jeg å grue meg til jeg er 35.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #28 Skrevet 18. juni 2007 Såså lille venn:-) Den dagen det vokser gress på matta di, så vil du sikkert forstå hvorfor vi oldiser sitter her inne å krangler litt:-)
Cat.68 Skrevet 18. juni 2007 #29 Skrevet 18. juni 2007 Ok, hva syns du jeg skal gjøre isteden da?? Bli formann i sanitetsforeningen eller?
Dronningen! Skrevet 18. juni 2007 #30 Skrevet 18. juni 2007 Ja det er bare å¨begynne å grue seg jenta mi! Da skal du slite med småjenter som ikke skjønner at livet faktisk fortsetter etter fyllte 35...... Lev mens du kan det, i morgen kan det være for sent:o)
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #31 Skrevet 18. juni 2007 enig med HI... og man burde ikke være her , for man vurde hvertall få barn når man er 35++ tenk på de stakkars barna... foreldrene får de fordi da passer det dem, ganske egoistisk. Så når barna blir eldre følger foreldrene etter med stokk og rullator
Cat.68 Skrevet 18. juni 2007 #32 Skrevet 18. juni 2007 ja stakkars,stakkars jenta mi.Jeg er 38 og minste er 2 uffa meg så fælt hun har det.;o)
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #33 Skrevet 18. juni 2007 kreeeemt.. vi synes det er viktig at ungene våre lærer seg å skrive, lese, sloss, vaske kopper og rydde hus:-) Ikke alle som barn straks man runder 15 for så å være en notorisk sosialklient som deg vennen resten av livet:-) Uten utdannelse, ikke lese og skriveferdigheter osv osv:-)
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #34 Skrevet 18. juni 2007 gud som dere kvervulerer. (var det feil skrevet kanskje ? ) har ALDRI sagt at livet ender når man har fylt 35. herreguuuuud !!! *ler* er jo da begynner påstår jo noen av dere, så igjen, HVA I HULESTE GJØR DERE HER INNE ? Jeg VET at det ikke bare er meg som mener at en plass går grensa til databruk å chatting. så takk for en som holder med meg lenger opp her, allefall Uansett, ikke noe vondt ment da damer. Chill. det betyr RO NED om dere gamlinger ikke visste det. hehe. neida, skal slutte å tulle jeg. Sa bare min mening. end of disc. Å yppert, du kan ta meg HARDT bakfra med den skromptissen din,
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #35 Skrevet 18. juni 2007 Hør her tjukka... folk som må gjemme seg hele livet er som regel stygge og har en ond form for psykisk lidelse!! Dessuten gidder jeg ikke å brette valker til siden for å finne noe jeg kan høvle over:-) syke kjærring...
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #36 Skrevet 18. juni 2007 hehehehehehehehehe. du skulle sett meg =) kan faktisk garantere at du hadde hatt en enorm lyst til å harve over meg. selv om jeg er frekk i kjeften.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #37 Skrevet 18. juni 2007 Ikke akkurat:-) men det er noen ganger at rå og brutal SM-sex dukker opp i hodet mitt:-)
Libido- Skrevet 18. juni 2007 #38 Skrevet 18. juni 2007 Fy faen. Jeg skjemmes over å være på samme alder som deg! Har mange venner som er 35 og rundt om. De er akkurat som meg. Du minner meg om da jeg var 13, og lurte på hvilket stakkarslig og kjedelig liv 25 åringer hadde.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #39 Skrevet 18. juni 2007 du har da allefall ikke mye til liv nå da, libido. stakkars. 25 år, og oppfører seg som 50. er i min beste alder jeg. å lever livet, til de grader jeg kan da. jeg er sammen med jevnaldrende +4. resten blir for gammal og veslevoksne. det er min mening. Jeg trives ikke sammen med de "gamle" slik er det bare. Vet dere, en liten siste ting.. jeg lurer viiirkelig på hva, for det første, dere som har Ungdommer i huset, hva synes dem om at mamma sitter å chatter å syter til "venner" på dib. er ikke hun for gammel,tenker dem mest sannsynli. å nr 2, så lurer jeg på hva dere som har småbarn i huset, tenker når barna har blitt store, så gamle som dere, å dere finner ut at dem sitter å jatter å pjatter på dataen like mye som dere gjør. kom tilbake da. så får jeg høre
Cat.68 Skrevet 18. juni 2007 #40 Skrevet 18. juni 2007 Du kan jo få spørre sønnen min på 18 om hva han synes om at mamma sitter på nett!!
M by M Skrevet 18. juni 2007 #41 Skrevet 18. juni 2007 Puh! Da gikk jeg klar av dagens dom fra anonym! Hva mener du er øvre aldergrense for MSN og Facebook da? Jeg har besteforeldrene mine og tanter og onkler på begge steder... På eldresentrene rundt her har de data og internettkurs for seniorer... Kanskje du skulle oppdatere horisonten din litt HI? Dessuten vil du sannsynligvis ikke forandre deg så veldig mye innen du er 35. Ok, tyngdekraften setter inn og du modnes mentalt, men du er den samme personen like fullt som i dag!
Libido- Skrevet 18. juni 2007 #42 Skrevet 18. juni 2007 ye ye lille frøken. Du vet nok ikke mye om livet du, siden hjernen din går i reversj. Er det noen det er synd på, må det være deg. Bare så synd det er med deg, slik det er med de som har alvorlige sinnslidelser; alle andre ser det før en selv.
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #43 Skrevet 18. juni 2007 hmmmm.....å jeg som har passert 80 da..*rister på hodet* =0/
Lotta78 Skrevet 18. juni 2007 #44 Skrevet 18. juni 2007 Stakkars deg som faktisk utelukker en så stor del potensielle venner pga alder!!! heheheh, eller kanskje jeg skal si at vi er heldige som slipper få deg i vår omgangskrets?! hihihihii du må bare være så tjukk i hue at det eneste du kan være fornøyd med er utseendet ditt! hehehhehehe ja, fikk meg i hvertfall en god latter her, så takk for det!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #45 Skrevet 18. juni 2007 dere tar tungt på dette skjønner jeg.. ser det allefall ut som. siden dere er ut med klørne med en gang og forsvarer dere. så noe sannhet må det jo være i det jeg sier. Begklager at jeg kaller dere gammel. dere er ikke det. i det hele tatt. er ikke det jeg sier. men for gamle for nettchatting : ja. sorry ass. men men. nå orker ikke jeg lese mere på dette innlegget. så syt å klag så mye dere vil til HVERANDRE da. kom allefall maange svar til dette innlegget mitt =)
Eat sardines and die Skrevet 18. juni 2007 #46 Skrevet 18. juni 2007 De barna , de barna.................................jeg tror sannelig jeg bare er nødt til å si det. Det ser ut som om de bare blir dummere og dummere.........................................
blimbaby Skrevet 18. juni 2007 #47 Skrevet 18. juni 2007 Hehehehe.. nå fikk jeg dagens latter.... Så en på 35 burde ha annet å gjøre enn å sitte ved pcn, mens en på 25 skal bruke tida si på nett? Hehehe.. Synes kanskje det er du som burde vurdere å komme deg ut litt og nyte livet mens du er ung? og hvorfor er det synd på unger med gamle foreldre??? De har hvertall vett til å ikke dømme andre etter alder... de fleste hvertfall... Og du skal liksom være 2 år eldre enn meg? Hehehe.. nei enkelte tenker ikke lengre enn sin egen nesetipp... Folk tar sine egne valg og har sine egne interesser.. det bryr da ikke deg at de som har passert 35 enten sitter å chatter eller får unger i den alderen. Det er mye verre at unger vokser opp med foreldre som dømmer uten å vite...
Libido- Skrevet 18. juni 2007 #48 Skrevet 18. juni 2007 Ja hva har dere eldre foreldre gjort galt? Sikkert det internettet. Forsømt deres små, med å glo i den forbarsket skjermen. ( bare så synd folk ikke satt på msn og dib på 80 - tidlig 90 tallet, men det lille orakelet her har nok ikke lært det.)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 18. juni 2007 #49 Skrevet 18. juni 2007 Hohoho.. Da må jeg jo få fortelle om min gamle nabofrue.. Hun er riktignok ikke inne på dette forumet da hun ikke har barn.. Men dama på 88 år har gått dit hen og skaffet seg laptop og surfer på nettet og sender mailer i hytt og pine og chatter. Syntes det er tragisk for ungenes del, ja for hele familien egentlig om mor når hun fyller 35 skal trekke seg tilbake og slutte og oppdatere seg. Hva mener du man skal gjøre da? Danne foreningen de norske eldre (les 35 +) husfruers landsforbund og begynne å hekle grytekluter? Det er utrolig viktig for ungene å ha oppdaterte mødre som forstår teknologien osv. Fryktelig slitsomt for barna om mødrene hele tiden må ha hjelp til den nye teknologien.. For har du hoppet av toget så er det ikke så lett å bare hoppe på igjen.
RajaPia Skrevet 2. juli 2007 #50 Skrevet 2. juli 2007 For det første chatter jeg ikke . Ikke her inne eller andre steder. Jeg er såpass oppdatert at jeg vet hva chatte betyr... Ellers har jeg nettopp fylt 40 , har en sønn på 17 år og en datter på 22 mnd.Bruker pc til det meste når jeg får audiens på den. Sjelden den er ledig når vesla sover. Lykke til med dine voksne år lille venn , du må ha panikk for årene som kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå