Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Men jeg synes det er utrolig mange "gamle" damer her inne.. (no affens) Kan ikke noe for det, men jeg lurer, når man er blitt så gammel som over 35 år. hva i huleste gjør man på dib da ? Er man ikke for gammel da ? det er allefall min mening. Kan jo ikke ha mye til liv når en sitter på dinbaby hver eneste dag å er over 35 år ? Når jeg er 35 (10 år til) tenker jeg at jeg sitter med allefall et barn til( har et nå) , er gift, å har allefall slutta å "chatte" på datamaskinen. Vet ikke, kanskje det ikke er så gammelt alikevel til å sitte å chatte på pcn når man er 36 ++, men for meg virker det helt rart. Synes jo nesten synd i disse damene. Hvor går grensa for databruk ? da mener jeg chatting allefall.
..idyll Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Vi skjønner hvor gammel du er utifra det du skriver.... Du har vel ikke noe mer liv du da eller? Herlighet så dumt..
*bolla pinnsvin* Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 1. Det heter 'no offence' 2. Dette er ikke chatting 3. Har du sluttet å bruke pc'en til slike ting som dette når du er 35+, så er du nok sørgelig akterutseilt når det gjelder teknologi og fremskritt her i verden.
prekæs Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Gamle kjerringer finnes i alle aldre. Ofte er de yngste eldst. Det skjønner du sikkert når du blir stor.
*bolla pinnsvin* Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 Glemte jo å ta med punkt 4: Ta utskrift av innlegget ditt og spar på det, sånn at du har noe å le av når du blir gammel (altså 35). Kan garantere deg at det blir morsomt )
ragna Skrevet 17. juni 2007 #7 Skrevet 17. juni 2007 jøss.... kan ikke huske at jeg var sååååååå barnslig som deg for 3 år siden...men heldigvis er det forskjell på folk
d",)~^~^~ Skrevet 17. juni 2007 #8 Skrevet 17. juni 2007 Når jeg var liten syns jeg mamma var håpløs som ikke visste opp-ned på fjerkontrollen til TV. Jeg sverget på at jeg skulle bli en oppdatert mor som har kontroll på teknologien vi omgir oss med. Derfor er det helt naturlig for meg å være her på dib, ringe med mobiltelefon, lage mat i micro`en, programmere videospilleren til å ta opp ting, sette på en dvd til barna og håndtere kaffetrakteren. Nå er det riktignok noen måneder igjen til jeg runder 35, men jeg var virkelig ikke klar over at man går ut på dato da :-) Får nyte de siste månedene jeg har igjen før jeg må finne frem hjulvispen, spinnerokken og gyngestolen.....
Eat sardines and die Skrevet 17. juni 2007 #9 Skrevet 17. juni 2007 Vent litt.........jeg må justere gåstolen litt............sånn, nå var det lettere ja. Nei hva skal man ta seg til etter fylte 35? Jeg er så glad for at det finnes så mange slike unge snerpete jenter som kan fortelle oss litt mer crazy hva vi skal gjøre. Hvor går grensa for databruk...................HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #10 Skrevet 17. juni 2007 *ler*........................................*ler*.......................jadda, snakkes....=0)
Cat.68 Skrevet 17. juni 2007 #11 Skrevet 17. juni 2007 Uææææææ jeg er 38 vær så snill og redd meg fra meg selv, og sett et broderi i neven min isteden for. Dessuten er ikke veslejenta fylt 2 år enda. SÅ hva gjelder alderen på henne så plasser vi fint her , til tross for at moren har godt ut av dato. hohohohahaha.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #12 Skrevet 17. juni 2007 Det er det dummeste jeg har lest!! Jeg er 31, så jeg har bare 4 årigjenn på DIB jeg da..hm Synes faktisk ikke det er så stor forskjell fra jeg var 25 og til nå..litt eldre bare.. Bare vent til du er 35 selv..så finner du faktisk ut at det er ikke så gammelt likevel
TORO-husmor Skrevet 17. juni 2007 #13 Skrevet 17. juni 2007 Jeg får vel benytte de neste tre årene her inne, skjønner jeg. Siden blir det kvelder i gyngestolen med litt portvin mens jeg lager noe fint i makramé. Fram til klokka er ti og jeg skal finne senga ;-)
Cat.68 Skrevet 17. juni 2007 #14 Skrevet 17. juni 2007 Kl 10?? Iiiiiiiiiiiiiiik, nei,nei så sent får vi ikke være oppe. senest 21.00. ;o))
Sjefsmegga Skrevet 17. juni 2007 #15 Skrevet 17. juni 2007 hahahaha...*ler så tårene triller* Dette var dagens!!!
Nickey Mouse Skrevet 17. juni 2007 #16 Skrevet 17. juni 2007 *fnis* Så usannsynlig morsomt! Samme som hun 17-åringen i lokalavisen om ikke kunne skjønne at folk over 25 var på Facebook, og at de til og med la ut bilder! Gud forby! Men jeg burde vel holde kjeft, har tross alt 9 år igjen her inne! Hurra!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #17 Skrevet 17. juni 2007 hehe.. den gangen jeg var like ung som hi.. så var ikke datamaskinen oppfunnet en gang:-)
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #20 Skrevet 17. juni 2007 Jeg mener at øvre grense bør settes til 73 år:-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 17. juni 2007 #22 Skrevet 17. juni 2007 Det jeg lurer på er; hvorfor er du ikke ute å har et liv? Er jo dere unge som burde ha et liv.. ikke oss gamle over 30. Høhø!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #23 Skrevet 17. juni 2007 Noen av de yngre mødrene er jo tross alt yngre til sinns enn enkelte på 12:-) så muligens vi skulle justert ned til 8 år:-)
SuperMusa Skrevet 17. juni 2007 #24 Skrevet 17. juni 2007 Hallooooo! Hva mener du vi gamle kjærringer skal gjøre da? Vi som har passert 35 har jo ikke så mye å leve for lenger stakkars oss. La oss nå få bruke pc`en slik at vi kan late som vi fremdeles har litt verdi igjen... Men... ... du som er 25 er vel igrunn litt for ung til å vanke her inne sammen med oss gamlinger? Da jeg var 25 levde jeg livet jeg, hadde virkelige venner i den tiden. Var ikke så mye hjemme da gitt. Jaja, ungdommen i dag er jo blitt så late!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #25 Skrevet 18. juni 2007 Hhahahhahahahahahaha, jaggu meg noe av det smarteste jeg har lest på ei stund!! Nei nå får jeg sette meg å tvinne tommeltotter istedet ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå