Bimmer´n Skrevet 18. juni 2007 #26 Skrevet 18. juni 2007 Rart med det, men det er så mange røykere som tror at dersom de "blåser en annen vei", så kjenner ikke omgivelsene det.........
jordbærsjokolade Skrevet 18. juni 2007 #27 Skrevet 18. juni 2007 Ikke flaut å være enig med HI her nei:)
Anonym/Anonaim Skrevet 18. juni 2007 #28 Skrevet 18. juni 2007 Jeg trodde det var en granat jeg.. men men
@nne p@ l@nne Skrevet 19. juni 2007 #29 Skrevet 19. juni 2007 Jeg har røka før og har jo skjønt etter at jeg sluttet for noen år siden, at røyk lukter og siver rundt mye mere en det man tror og lukter selv når man røyker! Man må jo ikke på død og liv røyke akkurat når man går med barnevogn da!!! Og selv om jeg er tidligere røyker og vet at det kan være vanskelig å slutte, er jeg helt ening med HI!!!
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #30 Skrevet 19. juni 2007 Var en far som sa det samme. Det styggeste han så var kvinnfolk som trillet og røkte, men nå skal det å sies at han var far og røkte, men den eneste forskjellen var det at han slapp å ta seg av ungen sin. Han mente det var morsinstinkt å ta seg av barna, en far kunne holde barnet sitt når det passet han. Det er utrulig stygt å se "foreldre" røyke i svangerskapet og etterpå. Det blir litt mere godtatt når barna blir eldre. Men hva skal man gjøre med besteforeldre som røyker inne?
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #31 Skrevet 19. juni 2007 Enig med anonym jeg å.. Men, om andre gjør det så får de gjøre det, jeg gjør det bare ikke selv.Nå røyker jeg heller ikke da.. En ting til som er litt rart er gravide som røyker som lokomotiv, mens med en gang ungen er kommet ut kutter de ned og skal på liv og død ikke ha røyk på den ungen.Har jo forgifta ham i de mest sårbare månedene av dens liv..
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #32 Skrevet 20. juni 2007 Det ser ut som alle er enig om at det ser stygt ut når gravide røyker.. En annen ting er det når foreldre røyker med barn til stede.. Det er vel ikke noe å henge seg opp i!! Barna har det nok helt topp fordet! Synes mer synd på barn som må vokse opp med fanatiske foreldre som ikke tåler andre mennesker fordi de ikke er som de selv. Dere oppfostrer dømmende barn. Røykere derimot..er stort sett litt mer sosial og åpen. Større sannsynlighet for at deres barn blir glade lykkelige barn!-Ikke i forhold til ikke røykere altså..men i forhold til dere superfanatikere!! Dere har helt sikkert noen laster dere og.. Konsentrer dere om de og la andre som gjør fy fy ting i deres øyne være i fred!!
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #33 Skrevet 20. juni 2007 Det at ungene ser at du røyker er en ting, og ikke akkurat så alvorlig. Men å gå med barnevogn å røyke og tro at røyken ikke siver inn i den er noe annet. For det gjør den nemlig!! Og det er faktisk forskning som viser at barn som har foreldre som røyker begynner oftere å røke selv. Og det er ingen ting som sier at røykere er mer sosiale. Det er bare at de gjerne virker sånn fordi de må samles i flokk ute for å ta en sigg!!!
Serial mom Skrevet 20. juni 2007 #34 Skrevet 20. juni 2007 Jeg er heller ikke fan av småbarnsmødre som røyker foran barna sine,synes det er unødvendig. At man røyker er èn ting,synes ikke noe om det,men jeg kan ikke si noe på at folk røyker. Det mange ikke tenker på,er jo at barna faktisk SER hva mamma og pappa gjør,og dermed tror de at det er helt ok! Prøv å forklare en treåring at røyk er farlig og stygt,mens en selv står og patter på en kreftpinne... Hadde ei nabodame som røykte under graviditetene,og brukte dagene som hjemmeværende til å drikke kaffe,snakke i mobilen,røyke og holde på litt i hagen. Det tok ikke lange tida før toåringen hennes fant en sneip i hagen og begynte å sutte på den og "blåse" ut i lufta,lekesnakka i mobilen og smuksmakte på kaffekoppen mamman hadde satt fra seg... Ikke akkurat sjarmerende! Men: ape se,ape gjøre!
AnnK89 2 + 1 i magen Skrevet 20. juni 2007 #35 Skrevet 20. juni 2007 Helt enig med deg HI !! Greit nok at man kan ta seg en røyk når man triller vogna og røyken ikke kommer på barnet, men det ser uansett ikke bra ut!!
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #37 Skrevet 21. juni 2007 mamma røkte med alle oss i magen og etterpå, tre av oss fire barna begynte å røyke (minsten er bare 13 enda)... jeg og storebror er heldigvis slutta da.. men hva viser det? tre barn av fire begynte å røyke....
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #38 Skrevet 21. juni 2007 Jeg så en fyr som bare et barnesete med begge hender i går. I munnen hadde han en sneip, slik at sneipen og dermed røyken var ca. 10 cm unna babyen hans. Det var like før jeg sa noe. Det er ikke hyggelig å se på det heller, akkurat. :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå