Gå til innhold

Det styggeste jeg ser, er mødre som....


Anbefalte innlegg

Skrevet

.....har babyen sin på fanget, eller triller vogna med sneipen i kjeften...dvs. mens de røyker!!! Har ikke ord for hvor j...det er å se gravide røyke....Bli voksen...stump røyken!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er HELT enig med deg!!!

Skrevet

helt enig.

det er jævlig å se på..

Skrevet

HI her..la inn innlegget på 0-1 år også...der fikk jeg bare kjeft for synspunktene mine...hehehehe...3 mødre som røyker, garantert!!!

Skrevet

Jobber som trillepike fra tid til annen og tar meg noen ganger en røyk mens jeg triller (sørger for at det ikke blåser røyk opp i vogna, vasker hendene før jeg tar i baby osv.)

 

Får SÅ mange stygge blikk fra sånne som dere... Grrrrr!!! Det er jo ikke min unge og så lenge jeg sørger for at røyken ikke kommer på barnet så kan det vel være samme f*** for andre! Bli voksne...bry dere med deres eget liv!

Skrevet

ser ikke hva prblemet er med å ta seg en røyk mens man triller jeg da. man blåser jo ikke røyk på ungen heller.....

Skrevet

Hysteriske kvinnfolk!!! Bli voksen .... skulle tro det var dynamitt en hadde i kjeften....

Skrevet

Å trille vogn mens man røyker er vel ikke så gale så lenge man ikke blåser røyken ned i vognen, men å røyke under sv.skapet er en annen ting. Man kan risikere å skade barnet sitt, men det er vel opp til hver enkel person. Det hjelper ikke å kritisere og se dumt på dem, tror nok de har det tøft nok som det er, uten at idioter som deg skal slenge dritt..

Skrevet

Helt enig med deg, HI

 

...og de som ikke er enige er de som røyker selv! Ikke verre enn det.

Stakkars barna :(

Skrevet

Man er da ikke _idiot_ og _drittslenger_ bare fordi man mener det er feil å røyke med barn i nærheten??!

 

Herregud - skjerpings. Ikke vår skyld at du har dårlig samvittighet vettu!

Skrevet

røyker ikke din lille fis, så det så ;)

Skrevet

ja...da er det vel greit at jeg sier stakkars barna til alle feite mødre som forer ungene sine opp til å bli små elefanter (mobbeofre) ,men det er ikke greit at jeg sier det..for det er jo diskriminerende (!!) det er så frekt...vet du hva...folk må få gjøre som de vil!!Dessuten tror jeg de fleste som røyker tar veldig hensyn til barna sine , ikke få røyk på dem, vasker seg på hendene,spiser tyggis osv. Folk er like glad i barna sine og er like gode foreldre som fanatiske ikke-røykere.

 

Ps. Jeg har aldri røykt i mitt liv,men jeg er så utrolig lei av den hetsingen av røykere, kan dere ikke finne noen andre å hakke på!!! Er jo så mye annet som også er farlig,som fedme feks......

Skrevet

Helt enig med deg anonym over her..

Skrevet

Og det som er rart at alle er anonyme i denne tråden.. Stakkar damer som ikke klarer og stå for sine egene meninger.. Jeg røyker ja, og tar meg en røyk mens jeg er ute og triller for det er den eneste sjansen jeg får tatt meg en røyk før snuppa legger seg.. Jeg blåser ikke røyken på henne og jeg har henne i hvertfall ikke på fanget mens jeg røyker.. Drit nå og bland der i andre sine liv, bruk tiden deres på no mer fornuftig..

Skrevet

Å jeg regner med på mitt sterkeste at du aldri har røkt i ditt liv..

Skjer meg din tulle.. Gåkke ann at det er det styggeste...

Fa har du sett lite her i verden

Skrevet

Helt enig med deg over her,jeg gjør akkurat det samme...med dere to siste anonyme også...er jo så mye annet som er farlig også..

Skrevet

*dytteopp*

Skrevet

Til anonym 22.59.

Jeg skjønner ikke hva du mener. Kan du skrive skikkelig norsk?

Skrevet

Kunne ikke vært mer ENIG!!!! :):):)

Skrevet

Det er det styggeste jeg også ser,og jeg røyker...men når jeg er ute å triller fadderbarnet mitt røyker jeg aldri...Synest det er så utrolig stygt....

Skrevet

kan føye til angående det en anonym sa over her at jeg synes FAKTISK at det er helt jævlig å se fete mødre med halvfeite barn på mc donalds feks som forer opp barna til å bli feite, for det er ikke barnas feil stakkars.. og nei jeg har ikke imot feite folk, moren min var diger før men jeg har alltid sett opp til henne, det jeg ikke ser opp til er måten hun lar broren min digge innpå mens jeg ser han bli større og større..for han kommer jo til å mistrives med det og evt plages av andre og tro meg jeg har sagt hva jeg synes, for det er foreldrene som må passe på!!! Så både røyk og søtsaker i forhold til barn har jeg sterke meninger om faktisk.. skyt meg den som vil!!!

Skrevet

Jeg trenger ikke være anonym for å være enig med HI her!

Støtter den 100%

Skrevet

Veldig enig med at det ikke ser så bra ut å røyke med babyen! - om babyen er på fanget, eller i trillevogna..

 

Men jeg har selv røykt en gang ( slutta på dagen når jeg fikk vite at jeg var gravid! *Litt solt* :-) ) , og jeg har forståelse for dem som ikke klare å stumpe røyken, så eg gir ingen kritikk til dere røykere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...