Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 .....har babyen sin på fanget, eller triller vogna med sneipen i kjeften...dvs. mens de røyker!!! Har ikke ord for hvor j...det er å se gravide røyke....Bli voksen...stump røyken!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 HI her..la inn innlegget på 0-1 år også...der fikk jeg bare kjeft for synspunktene mine...hehehehe...3 mødre som røyker, garantert!!!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 Jobber som trillepike fra tid til annen og tar meg noen ganger en røyk mens jeg triller (sørger for at det ikke blåser røyk opp i vogna, vasker hendene før jeg tar i baby osv.) Får SÅ mange stygge blikk fra sånne som dere... Grrrrr!!! Det er jo ikke min unge og så lenge jeg sørger for at røyken ikke kommer på barnet så kan det vel være samme f*** for andre! Bli voksne...bry dere med deres eget liv!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 ser ikke hva prblemet er med å ta seg en røyk mens man triller jeg da. man blåser jo ikke røyk på ungen heller.....
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #7 Skrevet 17. juni 2007 Hysteriske kvinnfolk!!! Bli voksen .... skulle tro det var dynamitt en hadde i kjeften....
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #8 Skrevet 17. juni 2007 Å trille vogn mens man røyker er vel ikke så gale så lenge man ikke blåser røyken ned i vognen, men å røyke under sv.skapet er en annen ting. Man kan risikere å skade barnet sitt, men det er vel opp til hver enkel person. Det hjelper ikke å kritisere og se dumt på dem, tror nok de har det tøft nok som det er, uten at idioter som deg skal slenge dritt..
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #9 Skrevet 17. juni 2007 Helt enig med deg, HI ...og de som ikke er enige er de som røyker selv! Ikke verre enn det. Stakkars barna