PintSizedDictator Skrevet 17. juni 2007 #26 Skrevet 17. juni 2007 Klart hele verden dreier om meg, du e bare sjalu du:) Og det kler deg ikke, så vet du det;) Kan ikke klandre meg for å være innbilsk...hadde du og vært det hvis du hadde hatt grunn til det...now..shoooh, be gone! De voksne prater.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #27 Skrevet 17. juni 2007 He he he den var bra........... nå er jeg tilbake også... kaller meg anonym 1 jeg så etter vært innlegg uansett hva her inne skriver jeg 1 bak da vet vi hvilken anonym som svarer. he he
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #28 Skrevet 17. juni 2007 de voksne prater? burde vel seriøst ha vært på en annen side du da, hvis du kaller deg selv for voksen. faen du har jo knapt fått potteringen ut av rævva goodyear! fløtt deg,det stinker drittbleie lang vei her.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #29 Skrevet 17. juni 2007 Når man begynner en setning starter man med stor bokstav..........!! Og dette er jo personlige angrep.....hva er det for noe? 1
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #30 Skrevet 17. juni 2007 Hun angriper da HI også?Så jeg ser ikke forskjellen. En kan da vel få krangle i fred uten at nr 1 skal blande seg?
PintSizedDictator Skrevet 17. juni 2007 #31 Skrevet 17. juni 2007 Eg har ikke angrepet HI på noen som helst måte...det ser du hvis du leser de andre tingene eg har skrevet:) Og Anonym som e så stor i munnen sin... var det det beste du kunne komme med? Drittbleie? Hehe daaakars deg som fremdeles sitter fast på apestadiet:)
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #32 Skrevet 17. juni 2007 Det later til at PsykoAnonym har vendt tilbake. Dere burde ikke stimulerere henne ved å svare henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå