Gå til innhold

Ikke krangle innlegg.. hva pokker menes med det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er ikke dette en krangleside da? eller har alle blitt så snille?

rompeslikkere, det er det dere er!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vist du spør hva menes med det da er du jo lengre på jordet en noen av oss......!

Skrevet

hahahaha... touchè;)

Skrevet

jeg er ikke på jordet, i såfall er jeg på feil jorde! (sammen med dere,tørrpinner!)krangle kan dere ihvertfall ikke!

og dessuten kan du anonym over her bare ta deg et rettskrivingskurs, du suger!

Skrevet

Du e ute i maisåkeren du å surrer:D

Kunne kranglet fletten av deg eg, men det betyr ikke at eg gidder;) Syns liksom ikke temaet du har valgt e noe å krangle over.

Hahaha tørrpinn faktisk...

Skrevet

slutt å skryte på deg du da, du er jo den verste av dem alle. ikke noe særlig til å krangle du akkurat. du har jo ikke egne meninger i det hele tatt. tipper du kaller deg goodyear pga den svære feite ballongen. sto du modell for den eller?

Skrevet

Å næmmen skal lille du prøve å fornærme meg med vektkommentarer? Outch, ja den svei langt inn i den åreforkalkede hjerteroten min. :)

Skavviseeeee.... hva klarer du å lire av deg på de neste 5 minuttene? .. Hmm...du vil nok ta opp vekten min ett par ganger til, kanskje utseendet også siden eg har bilde. Muligens vil du komme med en bemerkning om skrivemåten min...og ja...må jo ikke glemme "du skulle aldri hatt barn" kommentaren:D

Har eg utelatt noe?

Fyr løs...har vært borti mer oppfinnsomme mennesker enn deg når det gjelder å fornærme...en av dem går i barnehagen til datteren min.

Har ikke egne meninger? Hvem skulle de ellers vært sine da?

Skrevet

Herregud og barnslig det går an og bli....skulle ikke tro det var mulig!!!

Skrevet

"Herregud, SÅ barnslig det går an å bli", skal det vel stå. Og er et bindeord, og har ingenting i den setningen å gjøre.

Skrevet

du er jo bare teit,rett og slett.

Skrevet

ja da klarte jeg det,fyre opp gamle vrak haha

Skrevet

Du hadde ikke klart å fyre opp en lighter en gang du:D

Skrevet

Nå er jeg seriøs!!! du bør søke hjelp, du er ikke helt frisk men det vet du vel selv, sender min sympati det er trist :-)

Skrevet

Åh nei...ikke kall meg det da:( *såra og vonbråten*

Trist det ikke sant, at eg ikke lar meg tråkke på og blir hissig som fy:)

Skrevet

Ingen har fyrt opp meg heller ........ he he idiot spør du meg

Skrevet

Klart eg vet det selv...har full kontroll på alle mine skavanker:)

Skrevet

Ååå masse anonyme her nå:o *forvirret*

Skrevet

Nei den var ikke rettet mot deg men idioten som har startet dette innlegget.

Skrevet

Ah ok...men eg har mine feil og rariteter selv, så du kan forstå at eg følte meg "truffet" :P

Og så kunne det jo hende du siktet til det noe frekke innlegget mitt lenger oppe...selv om den det var rettet mot fortjente det;)

Skrevet

Og en ting til syntes det er kjempe søte bilder på siden din jeg. Så er vel misunnelig hun over. he he

Skrevet

Hehe nå føler eg meg passe teit hvis det innlegget ikke var ment til meg, men...*blush* Så hyggelig av deg:)

Og nå tar eg kvelden...prøv å ikke rive ut håret på hverandre her da;) Natta søte hormonbomber:D

Skrevet

har jo klart det jeg ville,nemlig fyre opp dere teite damer. og goodyear, fy faen du er innbilsk, hele verden dreier seg ikke om deg, selv om du liker å tro det. og hvis du har full kontroll på dine skavanker, så håndterer du dem særs dårlig.

Skrevet

Pass på blodtrykket, HI.... Hahahahahahahahaha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...