Gjest Skrevet 16. juni 2007 #26 Skrevet 16. juni 2007 Det var jammen sent for en ett åring å leke i parken. Men fint at de er tilbake da:)
Northernlights Skrevet 16. juni 2007 #27 Skrevet 16. juni 2007 Tenkte han ikke på at du var redd for dem?? Å,det hadde ikke mannen min tort...
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 16. juni 2007 #28 Skrevet 16. juni 2007 Så bra at de har kommet hjem igjen da. Nå kan jeg gå og legge meg.
mammmamia ** Skrevet 16. juni 2007 #29 Skrevet 16. juni 2007 Dette er et alvorlig tillitsbrudd! Å ta med barna så sent ut, UTEN telefon, er rett og slett uansvarlig og respektløst ovenfor deg..! Du skulle heller ALDRI latt han ta med ungene ut så sent synes jeg, men bra at de har kommet hjem, fikk en skikkelig uggen følelse i magen..!
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 16. juni 2007 #30 Skrevet 16. juni 2007 ute til kl 23...hm...ulike rutiner ser jeg....du synes ikke de stakkars babykroppene hadde hatt gått av å være i seng et par timer tidligere?
**¤¤** Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #31 Skrevet 16. juni 2007 Tenkte bare at jeg kunne ha 1/2 time fri siden jeg sendte de med far til butikken. Er klar over at det er tankeløs, men far fikk seg en fikk skikkelig kjeft etterpå og han unnskyldte seg. Han har ikke hatt så mye samvær med barna og det var lys ute, så han tenkte ikke så langt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå