Gå til innhold

Hvorfor????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var jammen sent for en ett åring å leke i parken. Men fint at de er tilbake da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte han ikke på at du var redd for dem??

 

Å,det hadde ikke mannen min tort...

Skrevet

Så bra at de har kommet hjem igjen da. Nå kan jeg gå og legge meg.

Skrevet

Dette er et alvorlig tillitsbrudd! Å ta med barna så sent ut, UTEN telefon, er rett og slett uansvarlig og respektløst ovenfor deg..! Du skulle heller ALDRI latt han ta med ungene ut så sent synes jeg, men bra at de har kommet hjem, fikk en skikkelig uggen følelse i magen..!

Skrevet

ute til kl 23...hm...ulike rutiner ser jeg....du synes ikke de stakkars babykroppene hadde hatt gått av å være i seng et par timer tidligere?

Skrevet

Tenkte bare at jeg kunne ha 1/2 time fri siden jeg sendte de med far til butikken. Er klar over at det er tankeløs, men far fikk seg en fikk skikkelig kjeft etterpå og han unnskyldte seg.

 

Han har ikke hatt så mye samvær med barna og det var lys ute, så han tenkte ikke så langt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...