Gå til innhold

Hvorfor????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo skulle bare ut og kjøper dopapir og tok med seg begge barna (1 og 3 år) for over to timer siden, og de har ikke kommet hjem ennå. Begynner og blir engestlig jeg nå. Og ikke har han tatt med seg mobilen heller. Nervøs.

 

Noe annet:

Jeg har så lyst på eget leilighet, men har ikke råd til å kjøpe. Ikke har jeg råd til å leie alene heller. er for tiden arbeidsledig.

Noe tips?

 

PS. Er på jakt etter jobb nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, så ekkelt! Håper du får tak i han da..!

Skrevet

Alenemor som er nervøs for samboer ??

Skrevet

Men du er ikke anonym altså... Folk kan klikke seg inn på profilen din...

Skrevet

Er han norsk, han snart-og-bli-Xen din?

 

Mange som tar med seg barna når de vet det er slutt, og kidnapper dem.

Isåfall, om det er mistanke om noe sånt, så ringer du politiet.Med en gang.

Skrevet

Uff...akkurat det hadde jeg også syntes hadde vært ekkelt..hold oss oppdatert da..

Skrevet

Satt og tenkte det samme som Nothernligts.

Har du misstanke om at han har tatt med ungene så ringer du politiet NÅ!

Skrevet

Nei, er ikke helt anonym og jeg er ikke helt alenemor ennå, men snart. Vi vurderer på saken og gå i fra hverandre.

 

Vi har likssom mistet følselser for hverandre, og jeg føler vi bare er sammen for barna sin skyld. Begge to vil jo barna beste.

Skrevet

Rart å ta med seg så små barn ute på denne tiden..Uff stakkars deg som er engstelig

Skrevet

Nei gud så ekkelt! Stakkars deg. Er han av den typen som kan finne på sånt?

 

Men sover ikke så små barn så seint på kvelden da?

Skrevet

ehh...hvordan klarer du å tenke på leilighet når samboeren din har tatt ungene med seg for over 2 timer siden, og du ikke har fått i de???

Eg hadde ikke tenkt på annet enn ungene!

 

måtte bare spørre altså!

Skrevet

Lurte jeg og på...

Skrevet

ja d sier jeg å "lukas"

å hvorfor måtte han ta med barna så sent,du er jo tydelihvis hjemme???? rart...

men hvis dette er tilfelle må du ringe politiet nå!!

Skrevet

øhh..jenter..det med leilighet og jobb er ganske viktig hvis hun skal forsørge barn. Men det kan jo hende det er skikkelig kø...Men hvorfor tar han med seg barna så sent på kvelden?

Skrevet

Lurer på om HI er her...svar oss da...greier ikke hoppe til sengs uten å vite om dine barn er vel hjemme...

Skrevet

.....var da merkelig så mange lignende innlegg i kveld,da...

Skrevet

*dytt*

 

Lurer på om barna har kommet hjem....

Skrevet

De kom tilbake akkurat nå. Og de hadde vært i parken og lekt!!!!!

 

Ja, han er norsk og er fin far for barna. Grunnen til at jeg skrev om leilighet er for at jeg ikke skal gå og uroer meg hele tiden.

Skrevet

Så seint??? Herregud, her har småen sovet i 4 timer allerede hehehe

Skrevet

Du ønsket noe annet å tenke på altså.

Men en fin far tar ikke barna med seg i parken klokken 23 på en lørdag.

Mener no jeg

Skrevet

Takk og pris at de kom hjem. Så kan vi alle sove godt i natt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...