**¤¤** Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Sambo skulle bare ut og kjøper dopapir og tok med seg begge barna (1 og 3 år) for over to timer siden, og de har ikke kommet hjem ennå. Begynner og blir engestlig jeg nå. Og ikke har han tatt med seg mobilen heller. Nervøs. Noe annet: Jeg har så lyst på eget leilighet, men har ikke råd til å kjøpe. Ikke har jeg råd til å leie alene heller. er for tiden arbeidsledig. Noe tips? PS. Er på jakt etter jobb nå.
mammmamia ** Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 Uff, så ekkelt! Håper du får tak i han da..!
<3 Legoland <3 Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 Men du er ikke anonym altså... Folk kan klikke seg inn på profilen din...
Northernlights Skrevet 16. juni 2007 #5 Skrevet 16. juni 2007 Er han norsk, han snart-og-bli-Xen din? Mange som tar med seg barna når de vet det er slutt, og kidnapper dem. Isåfall, om det er mistanke om noe sånt, så ringer du politiet.Med en gang.
Mamman til AM&JS Skrevet 16. juni 2007 #6 Skrevet 16. juni 2007 Uff...akkurat det hadde jeg også syntes hadde vært ekkelt..hold oss oppdatert da..
Kludrepluten Skrevet 16. juni 2007 #7 Skrevet 16. juni 2007 Satt og tenkte det samme som Nothernligts. Har du misstanke om at han har tatt med ungene så ringer du politiet NÅ!
**¤¤** Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. juni 2007 Nei, er ikke helt anonym og jeg er ikke helt alenemor ennå, men snart. Vi vurderer på saken og gå i fra hverandre. Vi har likssom mistet følselser for hverandre, og jeg føler vi bare er sammen for barna sin skyld. Begge to vil jo barna beste.
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #10 Skrevet 16. juni 2007 Rart å ta med seg så små barn ute på denne tiden..Uff stakkars deg som er engstelig
Lille Filur Skrevet 16. juni 2007 #13 Skrevet 16. juni 2007 Nei gud så ekkelt! Stakkars deg. Er han av den typen som kan finne på sånt? Men sover ikke så små barn så seint på kvelden da?
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 16. juni 2007 #14 Skrevet 16. juni 2007 ehh...hvordan klarer du å tenke på leilighet når samboeren din har tatt ungene med seg for over 2 timer siden, og du ikke har fått i de??? Eg hadde ikke tenkt på annet enn ungene! måtte bare spørre altså!
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 16. juni 2007 #16 Skrevet 16. juni 2007 ja d sier jeg å "lukas" å hvorfor måtte han ta med barna så sent,du er jo tydelihvis hjemme???? rart... men hvis dette er tilfelle må du ringe politiet nå!!
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 16. juni 2007 #17 Skrevet 16. juni 2007 øhh..jenter..det med leilighet og jobb er ganske viktig hvis hun skal forsørge barn. Men det kan jo hende det er skikkelig kø...Men hvorfor tar han med seg barna så sent på kvelden?
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #19 Skrevet 16. juni 2007 Lurer på om HI er her...svar oss da...greier ikke hoppe til sengs uten å vite om dine barn er vel hjemme...
Northernlights Skrevet 16. juni 2007 #20 Skrevet 16. juni 2007 .....var da merkelig så mange lignende innlegg i kveld,da...
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 16. juni 2007 #21 Skrevet 16. juni 2007 *dytt* Lurer på om barna har kommet hjem....
**¤¤** Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #22 Skrevet 16. juni 2007 De kom tilbake akkurat nå. Og de hadde vært i parken og lekt!!!!! Ja, han er norsk og er fin far for barna. Grunnen til at jeg skrev om leilighet er for at jeg ikke skal gå og uroer meg hele tiden.
Lille Filur Skrevet 16. juni 2007 #23 Skrevet 16. juni 2007 Så seint??? Herregud, her har småen sovet i 4 timer allerede hehehe
<3 Legoland <3 Skrevet 16. juni 2007 #24 Skrevet 16. juni 2007 Du ønsket noe annet å tenke på altså. Men en fin far tar ikke barna med seg i parken klokken 23 på en lørdag. Mener no jeg
yinyang Skrevet 16. juni 2007 #25 Skrevet 16. juni 2007 Takk og pris at de kom hjem. Så kan vi alle sove godt i natt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå