Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #26 Skrevet 18. juni 2007 Jasså... Innmaristerk:-) For det første så er den infernalske drittslenginga di samt at du fremstår som et utskudd av ressursvake åndssvak mehe bare en utrolig bra beskrivelse av din rolle her i livet:-) Tipper du flyr inn til moderator å poster et anonymt skriv og sladrer om hvor ekkel Dr. Yppert er igjen nå:-) Forøvrig så ser vi jo alle at den som klarer å lirke fra seg mest anonyme oppgulptråder er deg vennen!!
Happy Ignorant Skrevet 18. juni 2007 #27 Skrevet 18. juni 2007 Hvis du tror jeg lar meg kneble av drittkjeften din, innmari, tar du faen så feil! De usammenhengende fremmedordene du greier å lire av deg i de menigsløse innleggende dine, kombinert med eventyrlogikken og den vanvittige søplekjeften din, gir absolutt ingen mening! Det eneste jeg får ut av det er at du enten går for en snarlig innleggelse, at du har rømt fra lukket avdeling eller at du har glemt å ta medisinen din. Typisk min uflaks å få en psykiatrisk pasient på nakken. Til slutt kan jeg jo informere om at jeg aldri har forandret nick, det har jeg absolutt ingen behov for, i motsetning til deg som har opprettet eget nick for drittslenging! Fy faen så tøff du er!
Happy Ignorant Skrevet 18. juni 2007 #28 Skrevet 18. juni 2007 Mulig jeg gikk litt over streken her, i min karakteristikk av deg, innmari, men da gir du vel bare moderator en liten ekstrajobb... Jeg har iallefall ingen problemer med å stå for mine meninger, jeg gir jamt faen i hva du mener om meg, og jeg har overhode ingen respekt for folk som får seg et nick kun for å spre eder og galle!
innMariSterk Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #29 Skrevet 18. juni 2007 Hva du mener og tror er totalt uinteressant, surke loiz. Og når noen prøver å slenge med leppa til meg, så slenger jeg selvfølgelig tilbake. Se hvem av oss som kastet den første steinen, loiz, og er du kjapp så klarer du det før du finner deg selv i bunnen av din egen steinhaug. :-)
Happy Ignorant Skrevet 18. juni 2007 #30 Skrevet 18. juni 2007 Min mening er tydligvis SÅ uinteressant for deg at vi nå har en helt egen tråd med bare dette! Så vidt meg bekjent skrev du hovedinnlegget her, hvor du tok for deg dilettantligaen, dobbeltmoralen, den omvendt proporsjonale intelligensen og personhetsgnålet, og toppet det hele med de vise ord: "Er så lei den gnålinga at halvparten kunne vært nok!" Ikke en stein i sikte, eller hva?! Hvorpå du selvsagt fikk et svar fra meg hvor jeg sa meg uenig, returnerte dobbeltmoralen, opplyste om hvilken side vi var på og at dermed bør selv den mest inntørka surmugga tåle de harselerende trådene vi ofte ser i etterkant av unødvendige baksnakkingstråder. Er dette den første steinen, så må jo surmugga være deg!?! Seinere opplyser du oss i all din klokskap at denne tråden DIN ikke var ment for folk med mine meninger... deretter kan jeg bare holde kjeft hvis jeg ikke har noe å si... i tillegg blir jeg beskyldt for å være en eventyrfigur... og som en stilsikker avslutning er det min steinhaug du vil til bunns i..! Av og til ser man ikke skogen for bare trær, kjære innmari!
innMariSterk Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #31 Skrevet 18. juni 2007 Jeg burde vel egentlig ikke være forbauset over at du ikke har klart å få med deg poenget? Og for ettertiden så bør du huske at på internett så snakker hver mann for seg selv - du kan umiddelbart droppe absolutt alle formuleringer der du omtaler deg selv som VI og OSS, hvis du da ikke har mutert og blitt flere siden sist?
Happy Ignorant Skrevet 19. juni 2007 #32 Skrevet 19. juni 2007 Hei, igjen innmari! Gratulerer med nok et meningsløst svar fullt av meningsløs dritt! Du har tydligvis ikke forstått at du ikke kan beordre meg til å droppe noe som helst, for på internett, kjære innmari, formulerer folk seg akkurat som det måtte passe dem! Hva du måtte mene om det i den trange, innavla nøtta di, kan jeg ikke annet enn å drite i! Jeg gjorde et hederlig forsøk på en saklig krangel i det forrige svaret mitt, men kan ikke si det samme om deg... Derfor avslutter jeg denne krangelen nå, med dette: Stakkars lille innmari! Søk profesjonell hjelp! Ingen har godt av å bære på så mye dritt!
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #33 Skrevet 19. juni 2007 *lol* Å her blomstrer "vennskapet" ser jeg...hahahahahaaaaaaaa
Happy Ignorant Skrevet 19. juni 2007 #34 Skrevet 19. juni 2007 He he he... ja, den der er faen ikke god! Hvem hadde trodd at vi bestevenninner til vanlig...!? he he he
innMariSterk Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #35 Skrevet 19. juni 2007 Jeg skjønner jo at du har gjort ditt aller beste for å prøve få få til en saklig krange (i den grad krangling er saklig), og ingen vil nok klandre deg for at du kommer til kort denne gangen også. Et par tips for framtiden kan jo være at du leser et innlegg skikkelig før du svarer. På den måten står du bedre utrustet til å komme med innspill som _faktisk omhandler_ hovedinnlegget. Og ordet saklig henger som regel ikke sammen med uprovosert bruk av ord som feks dritt, bæsj osv, så fremt det da ikke omhandler kroppens funksjoner på det området. Det slår meg at du virker genuint ambivalent på en del områder.
Happy Ignorant Skrevet 19. juni 2007 #36 Skrevet 19. juni 2007 Du er oppe, ja. Du prøver fortsatt å rettlede meg, ser jeg. Fortelle meg hva jeg gjør feil i dine øyne, og hva som er rett og galt og sånn! Hvordan jeg skal svare, ordlegge meg osv osv... Stakkars deg, surke og bjæse mari, ikke greit å være den eneste som holder seg til saken!!!
innMariSterk Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #37 Skrevet 19. juni 2007 Jeg tar det ikke så tungt. Alle kan ikke forstå alt. Og det er vel ingen tvil om hvilken kategori du faller under. :-)
Happy Ignorant Skrevet 19. juni 2007 #38 Skrevet 19. juni 2007 Du gir deg ikke så lett, det skal du ha iallefall. Og er man ikke enig med deg, har man ikke skjønt noen ting. Driter visst i det òg jeg! Takk for krangelen iallefall! Det var forfriskende!!!
innMariSterk Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #39 Skrevet 19. juni 2007 Som et fossefall en solvarm dag. Og jeg mener fortsatt at siden dette er en krangleside bør man klare å slutte å hyle opp om personhets i hytt og pine, og i hvertfall så lenge det er "greit" at noen gjør det, men ikke andre. Der har du dobbeltmoralen jeg snakker om.
Happy Ignorant Skrevet 19. juni 2007 #40 Skrevet 19. juni 2007 Ja, jeg fikk med meg det i hovedinnlegget ditt, vøttu. Forstår ditt argument, og er prinsippielt sett enig, men synes det er store forskjell på bakgrunnen til hetsen, og mener alt ikke fungerer så svart/hvitt som du ser det. I mine øyne (dette har jeg forklart i mitt første innlegg, som tydligvis ikke du har lest så nøye)er det snakk om hvorvidt hetsen er fortjent eller ikke, og at det på et tidspunkt blir nok. Jeg mener det er stor forskjell på å drite seg ut sjøl, for så å bli hetset av hysteriske anonyme i 14 forskjellige tråder, og på bli hetset på harselerende vis fordi man lager ondsinnede baksnakkingstråder, hvor man i tillegg trekker inn unga til vedkommende, for selv å fremstå som Moder Theresa! Her mener jeg dobbeltmoralen din blekner i forhold! Altså returnerte jeg dobbeltmoralen til forfatter av dette innlegget, ikke til deg! For meg er du bare den surmugga hovedinnleggeren som ikke tålte de harselerende trådene(à la møkkamaren) i etterkant av baksnakkingsinnlegget til Maren84 og tilsvarende innlegg! Det er ditt problem! Dette er MIN mening og jeg forventer ikke at du skal ha noen som helst slags menneskelig innsikt til å forstå det. Mulig det høres ambvivalent ut for deg, men vi er alle mennesker her inne vet du, og ikke bare noen jævla prinsippryttere! Ha en fortreffelig dag!
innMariSterk Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #41 Skrevet 19. juni 2007 Det du ikke forstår er at innlegget mitt ikke hadde noe med den saken du refererer til å gjøre i det hele tatt. Det hadde ingenting med de trådene du snakker om heller. Så da er det ikke rart at meningen din har vært helt på bærtur gjennom x-antall tråder :-)
Happy Ignorant Skrevet 19. juni 2007 #42 Skrevet 19. juni 2007 Neivel, så møkkamaren var ikke nevnt i hovedinnlegget ditt eller?!
Happy Ignorant Skrevet 19. juni 2007 #43 Skrevet 19. juni 2007 Til en annen gang bør du tenke på at det viktigste i en diskusjon ikke er hva du sier eller hvordan du formulerer deg, men hvordan det oppfattes av andre!!!
innMariSterk Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #44 Skrevet 19. juni 2007 På den andre side bør vel du tenkte på at det er like viktig, om ikke viktigere, i en diskusjon å ikke trekke forhastede konklusjoner.
innMariSterk Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #45 Skrevet 19. juni 2007 Og når du snakker om oppfattelsesevnen.... Råddåræva skjønte det hun, og det etter et eneste innlegg. Så ikke belemre andre med din inkompetanse :-)
Happy Ignorant Skrevet 19. juni 2007 #47 Skrevet 19. juni 2007 VAr møkkamaren nevnt i hovedinnlegget ditt eller ikke!? Du skjønner, selv om du har skrevet hovedinnlegget, så kan du ikke bestemme hvordan andre skal respondere på det. Du er faen meg sykelig kontrollfrik! Nok tid brukt på deg i dag! Du er bare altfor psyk!!!
innMariSterk Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #48 Skrevet 19. juni 2007 I tillegg til å være begrenset så er ordforrådet ditt kjedelig også.
Happy Ignorant Skrevet 19. juni 2007 #49 Skrevet 19. juni 2007 Ja, det er mulig lærer, just like you! Bare ett spørsmål til mari: Hva er nicket ditt når du poster på skravle?
innMariSterk Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #50 Skrevet 20. juni 2007 Nå vet ikke jeg om du forandrer personlighet totalt hver gang du poster et innlegg på skravle, men jeg vil jo bare anta at det er tilfellet siden "på seg selv kjenner man andre" råder i ditt tilfelle?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå