Gå til innhold

Personhetshysterimafiaen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett meg lei på innlegg av dilettantligaen her inne. Dobbeltmoralen er høy, og intelligensen omvendt proporsjonal.

Det er ok å skrive MØKKAmaren uten at halve kranglesiden hyler opp om det evindelige peronhetsgnålet, men å kalle noen for avskum - ja se da våkner klåfingrene. Er så lei den gnålinga at halvparten kunne vært nok.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke. Jeg mener at alle som holder til her inne må tåle en trøkk uten å hyle og skrike opp om personhets, og særlig siden de samme folkene klapper godt igjen basert på hvem som liksom utfører denne hetsen.

Skrevet

RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP:-)

Skrevet

He he ja, de fleste tåler nok en trøkk, men å dra barna inn i tråder på nett er vel litt å gå litt langt. Jeg driter egentlig i hva folk skriver om meg her for jeg lever i en annen verden til vanlig og har ikke behov for å få folk til å like meg her inne, kanskje også derfor jeg oppholder meg på kranglesiden=)

Skrevet

De største dobbeltmoralistene her inne må jo være de som påberoper seg retten til å lage egne tråder hvor de ondsinnet hyler og skriker om andre brukeres feil og lyter, og drar med seg bikkja, katta, bilen, bestemora og fremtiden til unga i samma slengen! At det kommer noen harselerende tråder i etterkant av dette, bør selv den mest inntørka surmugga tåle! Du er på kranglesiden, til opplysning!

Skrevet

Angrep,beste forsvar.

At en god del her inne er "perfekte" i sine egne øyne kommer ikke som en overaskelse. Har sett gjenntatte diskusjoner på skravle hvor de angriper foreldre med barn i barneseter forovervendt, da er de fæle foreldre og skuleikke hatt barn.

Så Loiz det er bare å la de spy ut dritten her, rette på håret og gå videre, de møter veggen til slutt de også med den holdningen.

Skrevet

Å dra barna inn er den naturligste ting i verden når hele innlegget handler om at man er seriøst bekymret for hvilke holdninger barna til en ansvarsløs mor får. Når mora gir faen i hele verden og selv bestemmer at hun skal utsette folk for smitte, ja da er det naturlig å bekymre seg for vedkommendes barn...

Skrevet

OK, så du bårde utsetter andre folk for smitte OG lar barna dine sitte forovervendt i bilen? Ja, du er en dårlig mor.

Skrevet

Jeg har lest, og jeg synes fortsatt det er dårlig morskap det du holder på med. Forreten: Å dra barna inn er den naturligste ting i verden når hele innlegget handler om at man er seriøst bekymret for hvilke holdninger barna til en ansvarsløs mor får. Når mora gir faen i hele verden og selv bestemmer at hun skal utsette folk for smitte, ja da er det naturlig å bekymre seg for vedkommendes barn...

Skrevet

Angelica, du elsker å provosere, tenk det har til og med jeg fått med meg. Om du er videre intelligent? Se det sliter jeg litt med å avgjøre.Du vil nok mene det, da jeg tror du er en av de som tilber sin egen person og synes det meste du selv gjør er flott. Men jeg undrer meg litt over hva slags mennesker som ønsker å gjøre seg selv midtpunkt ved å bryte moral, etikette, lover og regler og så skryte av det på internett? Jeg har fulgt debatten om fly og vannkopper her, og nå gidder jeg faktisk ikke gjøre meg opp en mening hvorvidt det gjør deg til en dårlig mor. Det får du mene noe om selv hvis du er i stand til det.

Det som faktisk ER morsomt i humorinnlegget ditt, er jo at du dummer seg regelrett ut! Ikke i det du har gjort, men i det du sier i etterkant. Du står frem som umoden, lite reflektert, hensynsløs og aldri så lite selvsentrert. Og det klarer du jo til et visst punkt å innse, men bare fordi du gjør et poeng av at de fleste andre også er det.

Merk deg det; de fleste andre er også selvsentrerte, egositiske og ville gjort det samme, forskjellen er bare du er den eneste som skryter av det på nettet! Det betyr at du er så mye flinkere enn alle de andre egoistene. Jo det var virkelig morsomt Angelica.

Du har akkurat kåret deg selv den "tøffeste" egoisten her. Du verden for en prestasjon.

* Applauderer*

Skrevet

Jeg håper innderlig ikke du oppholder deg ute eller blandt folk med innfulensa, du kan smitte da også. Greit å anklage uten å feie for egen dør, men er ikke det typisk anonym da!

Skrevet

dette kan du ikke sammenligne. Du tok barna med på fly vel vitende om at de var smittet og vel vitende om at du brøt reglene og satte andre folk i fare. Det sier mye om deg som person, og som mor...

Skrevet

Jeg er veldig enig med anonym over her, bortsett fra at jeg bestemt mener at ikke alle andre gjør som angelica gjør. Jeg ville aldri vært en så dårlig person at jeg utsatte andre folk for fare, med viten og vilje. Det gjorde angelica, og er så dum at hun skryter av det etterpå. Stakkars barn som har en så ansvarløs og egoistisk mor.

Skrevet

........dette viruset finnes rundt oss hele tiden......det er ikke farlig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Hei anonyme nickhetsere!!!

Hvorfor sender dere ikke bare en pm til Angelica, og forteller hva dere syns om henne i steden for å plage oss andre med møkka deres!?

Skrevet

nei, for flyselskapet lager regler bare på gøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøy. Tosk

Skrevet

klapp igjen, loiz. Denne tråden er ment for de som ikke skriker og bærer seg over nickhets bare noen hoster. Gå inn på skravle med sytinga di.

Og hvordan hele min tråd klarte å utvikle seg til å handle om angelica går over min forstand. Dette er til alle som bjæser om nickhetsing, og for øyeblikket blir det med loiz i spissen.

Skrevet

Nå er det vel du som er mest berømt for sytinga di her inne, innmaristerk.

Er det mulig å tippe så over fordi sutretråden din ikke utviklet seg som du hadde forventet?!

Skrevet

Å dra barne mine som en personer i dette viser hvor liten moral du også holder.

Det er så utrolig lett for enkelte å slenge med kjeften hvor ille barna har det og hva andre nick her inne er, det vil si at endten hever man seg selv med det eller så sitter du på nett for mye.

FOR igjen er dette nett, virkeligheten eller ikke? Det er kun hvert enkelt menneske som avgjør hva som er hva og hvordan å håndtere det.

Derfor kan jeg ikke noe annet enn å le å riste på hode av slike som deg som har så lett for å skrive dritt uten å ha noe å legge ved.

I denne debatten har jeg diskutert med mennesker som faktisk klarer å holde seg til saken uten å komme innpå personlighetene til enkelte her eller barna, alt handler om hva man ønsker å vil, du vil tydelig prøve å irritere meg ved drittsleng, det eneste du får av meg er dette og en latter.

Den dagen jeg gir faen i hele verden skal du få et kyss i panna av meg, for det vil aldri skje lille venn.=)

Skrevet

*ler*

Likte MøkkaMaren eller.?.........synes du kunne spurt om lov til å bruke det som et eksempel da....makan til friheter du tar deg Hi.......

Skrevet

Takker å bukker for det, for hadde jeg selv hatt et snev av egoisme i mitt innlegg ville jeg nok formert meg på en litt annen måte.

Hadde jeg tilbedt min egen person ville jeg nok ikke fått alle de barna jeg har, slik at figuren ville holdt seg bedre, jeg ville ikke bunnet meg til en enkelt mann men freset rundt å hatt det gøy,jeg ville ikke hatt alle kontaktene på min mobil for da hadde jeg ikke hatt tid til alle vennene mine, jeg ville ikke hjulpet alle menneskene rundt meg som forventer det men men vi alle har jo våre definering på hva egoisme er og jeg er da en person som aldri hadde hatt munn å mæle til å kalle et enkelt nick på nett for egoist, men men vi er forskjellig du og jeg.

He he sette seg selv i midtpunktet...............ha.... det er slike som deg som gjør meg midtpunktet akkurat nå og alle andre anonyme som ikke klarer noe annet enn å slenge med kjeften. Du derimot er en av de få som klarer å formere et innlegg på en litt mer saklig måte selvom noe kunne du spart deg for,ser bare dumt ut..

Skrevet

Hvis du ikke har noe å si, så kan du like godt lime igjen hullet, loiz. Det du sier har en totalt logisk brist, og hører ikke hjemme noen steder, bortsett fra i eventyret goddag mann økseskaft. Og akkurat den biten gir meg en sterk pekepinn om hvem det er som har forandret nicket sitt til loiz. Lykke til videre, surke loiz, og du vet hvor du kan poste innleggene dine..... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...