*Little Miss Sunshine* Skrevet 15. juni 2007 #26 Skrevet 15. juni 2007 Synger veldig masse forskelligt, ikke alt paa en kveld da Naar trollmor har lagt sine 11 sma barn Nu er jord og himmel stille (1. vers) Naar naetterne blir lange Solen er saa roed mor Miss polly had a dolly Peter Rabit 5 little ducks Jeg en gaard mig bygge vil Nu gaar solen sin vej Langs ude i skoven Nu taendes der stjerner paa himmelens blaa mester jakob se den lille kattekilling ten green bottles og mange mere
SuperMoM*to jenter* Skrevet 15. juni 2007 #27 Skrevet 15. juni 2007 Jeg har ei tulle med øyne blå, med silkebånd og med kjole på. Og midt i fjeset, en liten nese så stor som så. denne synger jeg til jenta mi:) hun liker den så godt:)
winneboo Skrevet 15. juni 2007 #28 Skrevet 15. juni 2007 Bæ bæ lille lam, mikkel rev+ et par sanger jeg har finni på selv. Kan ikke så mange sanger..hehe.. tror jeg må kjøpe meg en sangbok snart.
ormeynglet Skrevet 15. juni 2007 #29 Skrevet 15. juni 2007 Jeg har ei tulle med øyne blå, med silkehår og med ører små. Og midt i fjeset en liten nese så stor som så. Hmmm...den synger jeg, har jeg egen versjon eller? Trollmor Kjære Gud Lille kattepus Jon Blund
OsloMor Skrevet 15. juni 2007 #30 Skrevet 15. juni 2007 1) Kjære Gud 2)Måne og sol/Alle fugler små de er 3) Hvem kan segla forutan vind (så kjedelig at Snupppa virkelig blir trøtt) 4) Trollmor 5) So ro, med egenkomponert midtstykke. Dette er fast hver kveld hos oss:-)
På vei igjen <3 Skrevet 15. juni 2007 #31 Skrevet 15. juni 2007 So ro lille mann, og alle 5 versene med lykkeliten. De elsker de sangene
2 blå :-) Skrevet 15. juni 2007 #32 Skrevet 15. juni 2007 Her går det på Blåmann.. Han elsker den:) Så av og til Trollemor..
Kludrepluten Skrevet 15. juni 2007 #34 Skrevet 15. juni 2007 Jeg synger også Når trollmor har lagt sine 11 små troll!
Anne-B. Skrevet 15. juni 2007 #35 Skrevet 15. juni 2007 Alt fra Cornelis Vreeswijk til gamle norske folkeviser, samt klassiske barnefavoritter og noen spirituals. hehe, høres ut som den skrytemammaen, men har sunget i kor og band og litt forskjellig, så har vært borti en del musikk. For tida liker hun feks å høre Kringsatt av fiender, et dikt skrevet av Nordahl Grieg, en eller annen som har satt melodi til.
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 15. juni 2007 #36 Skrevet 15. juni 2007 Til poden synger jeg når troll mor har lagt sine 11 små troll, so ro lille man og bæ bæ lille lam. TIl snuppa er det litt forskjellig, so ro lille mann, trollmor, en sang hu har lært i barnehagen og ellers de sangen hu kommer på der og da. Men synger bare to hver kveld. Det var en stund det sklei ut kan man si 10 sanger ble litt mye...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå