Gjest Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Her synger jeg trollmor har lagt sine 11 små troll og elias sovesangen... Mens til gutten synger jeg fra en sangbok, men satt to katter på et bord er favoritten og byggmester bob... Enn dere?
Expat Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Lillepusekatt, med valgfritt hva kattungen stjal fra mamman sin. I dag var det ost
suseduse Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 synger ikke hver natt, men er "i natt jag drøymde" det går i når jeg synger på kvelden og når vi koser oss
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 De velger selv sanger, så synger jeg kjære gud en gang... Så kysser jeg dem på pannen og sier hvor glad jeg er i dem :-)
*Lissi* Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 Jeg synger "når trollmor har lagt sine 11 små troll & lillekattepus"
Dotten Skrevet 15. juni 2007 #6 Skrevet 15. juni 2007 So ro og/eller Når Trollmor har lagt sine 11 små troll
Piipii Skrevet 15. juni 2007 #8 Skrevet 15. juni 2007 Her kommer det ann på hvem som legger. Hvis pappan legger vil hun at han skal synge sov i ro, men hvis jeg legger vil hun at jeg skal synge bæ bæ lille lam. Er som regel pappan som legger her da.
Murmel72 Skrevet 15. juni 2007 #9 Skrevet 15. juni 2007 Først synger jeg Trollmor, så So, ro og så synger jeg Kjære Gud jeg har det godt...og så starter jeg på'an igjen :-)
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #10 Skrevet 15. juni 2007 Her synger vi først "vi har en tulle med øyne brune" (vet det egentlig skal være blå, men tulla vår har brune øyne;-), og så avslutter vi med "kjære gud vi har det godt". Er ikke superkristne selv, men synes den sangen er litt koselig..
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 15. juni 2007 #14 Skrevet 15. juni 2007 Trollmor og reven fra hakkebakkeskogen sin vuggevise;)
Katja Skrevet 15. juni 2007 #15 Skrevet 15. juni 2007 "Lægg dæ å såvva, hvis itj kjæm varulven å tar dæ!" Hehe, jeg synger ikke den, men det er faktisk en gammel voggesang oppi bygdene her.
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #16 Skrevet 15. juni 2007 Ser at det går mye i trollmor, her i huset var den veldig populær tidligere, da hette den "aiaboff" her... Nå velger han stort sett selv, i kveld var det røvervisa fra kardemomme by! Ellers har vi også en omskrevet og personlig versjon av Bjørnen sover som han også liker veldig godt, den handler jo tross alt om han da ;o)
mamsen labamsen Skrevet 15. juni 2007 #17 Skrevet 15. juni 2007 So ro:-) gjør om litt på teksten da. Sov min vesle XXX (barnets navn) og Synger XXX skal sove nå med hodet søtt på puta. Størstemann er glad i lille vakre Anna.. hihi Minstejenta er veldig opptatt av alle fugler, så det hender vi synger den også. - Kjære gud - Trollmor - Byssan lull og soltrall. Synger det meste, men so ro er med hver kveld.
grå :) Skrevet 15. juni 2007 #18 Skrevet 15. juni 2007 her går enten jeg eller faren til angrep på sangbøkene eller jeg får stikkord fra moa som jeg velger sang i hukommelsen fra. avslutter alltid med bæ bæ lille lam og trollmors vuggesang. går ikke an å sove ute de to:)
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 15. juni 2007 #20 Skrevet 15. juni 2007 Jeg synger Kjære gud jeg har det godt ))
Rusketuska Skrevet 15. juni 2007 #21 Skrevet 15. juni 2007 Jeg spør gjerne Lea ( 3 år) hva hun vil jeg skal synge. Og det går som regel på gamle Anita Hegerland sanger.... :0)) Bl.a: - Hvis jeg var en fugl - Male hele verden Så hender det vi bytter på med: - Ole Lukkeøye - Jon Blund - Vi har en tulle - So ro-......
Gjest thricane Skrevet 15. juni 2007 #23 Skrevet 15. juni 2007 trollmor, for den sang mamma for meg. kjenner "følelsen" fra jeg selv var liten, hvis du skjønner hva jeg mener
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 15. juni 2007 #25 Skrevet 15. juni 2007 Synger mens Sjarmøren spiser kveldsmat jeg da han bare er 9 mnd og da går det i hele reportoaret: - Trollmor - So Ro med hans navn, og Doffen sover også snart m halen under hodet (kattkreker) - Kjære Gud jeg har det godt - Lykkeliten (litt omskrevet) - Hvem kan segla foruten vind - I natt jag drømde - Mikke Rev - Oppe på fjellet OSV. Til stesønnen min sang jeg alltid trollmor og so ro så det blir vel de som blir med videre til sengekanten tenker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå