Gå til innhold

Hvor mange uker er dere og hvor mye har dere gått opp i vekt?


2gullklumper

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er i uke 15 og har lagt på meg 2-3 kg. Sist gang la jeg på meg 15 kg, og de kom på jevnt og trutt etter uke 13, men la mest på meg mellom uke 20 og 30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har no lagt på deg lite:-) tror du kan slappe helt av.Jeg har lagt på meg 3 kg, og dette er mitt 4 svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss... har gått ned 3 kilo.. Startvekten sist svangerskap har jeg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15+4 og + ca 2 kg nå, første gang totalt 8 kg, så er vel litt foran denne gangen, men er heller ikke like "fanatisk" som jeg var sist og så superbesvisst på alt jeg putter i meg, bare lever som normalt!

Har hørt om alt fra +50 kg til -10 kg så det er nok ikke så lett å si hva som er "normalt". Så lenge du føler deg vel og magen vokser som den skal er det jo greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er oxo full gått 19 på fradag, har ikke lagt på meg noe enda. men det kommer nok snart regner jeg med;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENTILIDESEMBER!

 

1kg jente hva er det??? synes du virkelig det er mye stakkars deg hvis du syter for 1kg

med førstemann så hadde jeg gått opp 3,4 i uke 18! og la på meg 20 kg! nå ligger jeg minus 1kg og er i uke 20 :)

 

blir litt oppgitt av enkelte jenter som klager på vekta si særlig når de bare har gått opp så lite som du har gjort!!!

man må regne med å gå opp når man er gravid da herregud...

du kan jo bare drikke 1 liter vann så har du gått opp av det....

nå vet jeg ikke om du er flink med kostholde ditt om du spise mye usundt eller hva, om du trimmer så har det noe å si også..

 

synes ikke du skal ta sånn på vei pga 1kg hadde det vært 10 så hadde det vært noe annet..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 20 uker i dag og gikk først ned 2 kg, men er nå tilbake på min vanlige vekt. Men magen vokser :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vekta mi rørte seg ikke i hele tatt de 15 første ukene. Men nå er jeg i uke 20 og har lagt på meg 3kg.

Legen var kjempefornøyd, så da slapper jeg av:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 16 og veier nå 3 kg mer enn jeg gjorde før jeg ble gravid. Gikk ned 2 kg frem til uke 13, så egentlig har jeg vel lagt på meg 5 kg på 3 uker...!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...