Poteto Skrevet 16. juni 2007 #51 Skrevet 16. juni 2007 .... når du griner for alt.. ligger å tenke på natta om hva du kan ha på deg, for alt annet du har er for lite. står opp 7 ganger på en natt for å gå på do.. har null energi, men mye du vil gjøre. og må ha minst 1 daglig is..
kaur *har født!* Skrevet 16. juni 2007 #52 Skrevet 16. juni 2007 Når man har kjørt moren sin til et hagesenter og damen i kassen lar meg ta en lollipop mens modern handler og sier jeg kan betale etterpå. Og når modern er ferdig må du ha en til...og får henne til å betale:-) Når man må sette seg inn i bilen med rompa først, fordi man ikke klarer å løfte beina over dørterskelen på bilen. At alle i huset flyr rundt som piska skinn når jeg blir irritert over rot og skitt. Når jeg må få mannen min til å sortere skittentøyet fordi jeg ikke orker å bøye meg ned. Når den 13 år gamle sønnen min blir med på handletur for hjelpe mamman sin. Normalt ville han nesten begynne å grine dersom jeg fant ut at jeg ville kjøpe en t-skjorte i tillegg til den ene buksa som jeg lovet var det eneste jeg skulle kjøpe. Når mannen din kommer hjem fra jobb KUN for å gi deg sjokolade... Når du begynner å offe og puffe får du beskjed om at ta deg en hvil...selv av tenåringsungene dine.
jyda med nr 4 i magen Skrevet 16. juni 2007 #53 Skrevet 16. juni 2007 - Når du har vært ute å handlet og du ikke finner veien hjem. - Når du er på seiltur og sover i en liten lugar og du greier å sitte magen fast i taket. - Når ringer og krangler med mannen din for du vil at han skal stikke hjem fra jobben for å gi deg en klem - Når du har lyst på sex hele tiden og i det øyeblikke mannen din gjør tilnærminger forsvinner lysten. - Når mannen din plutselig må dele boxere med deg. - Når du føler selv at du har vært en skikkelig drit kjerring hele dagen og mannen din sier at i dag har du vært hyggeligere enn på lenge. - Når du treffer faren din og han hilser med å si at her kommer jo føde fabrikken. - Når du går nesten 4 km, mitt på natten, til nærmeste døgn åpen bensinstasjon for du må ha chillinøtter. - Når du sitter hjemme å griner for alle kompisene dine er i skogen og skyter hverandre(paintball) - Når sønnen din blir hentet om en time for å reise på ferie og du ikke har pakket tingene hans for du gidder ikke reise deg. - Når du sitter hjemmå griner for alle i termin klubben din skal på ul før deg.
vilha3 (09.09.07) Skrevet 16. juni 2007 #54 Skrevet 16. juni 2007 Blir like glad inni meg hver gang jeg leser dette! Hurra, jenter, vi er gale!! :-) Stå på! :-) Tihi.
Stripepus Skrevet 16. juni 2007 #55 Skrevet 16. juni 2007 -Gubben må stå ute på trappa og spraye seg med axe, fordi du hater lukten. -Kattedoen blir hat -objekt nummer en. -holder på å fly i flint fordi den stakkars mannen lager små, små irriterende lyder med munnen sin når han spiser.. -er så tett i nesen at du høres ut som en ødelagt trompet.. -går midt i en forelesning fordi du bare MÅ ha pizza med ansjos, selv om du aldri har smakt det før.. -spiser kajennepepper rett fra posen. -ikke lenger vet hva det vil si å være mett lenger enn maks en time. -vrenger deg over doskåla og tenker: bare seks uker igjen med kvalme nå, hold ut...for deretter å skvise utav deg den siste dråpen med magesyre.. -sitter på toget under tidlig graviditet og er sikker på at sidemannen er overbevist om at du har bulimi, fordi du spiser sammenhengende i 6,5 timer, kun avbrutt av hyppige dobesøk. Ha, ha kunne nevnt masse!! Gøy å mimre, håper jeg får oppleve det en gang til:)
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 17. juni 2007 #57 Skrevet 17. juni 2007 ....du tar d som et kompliment når sambo og venninner sier "hei tjukken" når de ser deg
Poteto Skrevet 17. juni 2007 #58 Skrevet 17. juni 2007 får kjempe god samvittighet av å spise en gulrot som du gjør en sjelden gang..
gry78 prinsessa er kommet! Skrevet 17. juni 2007 #59 Skrevet 17. juni 2007 -- griner hver gang du ser en baby eller valp på tv.. -- griner fordi sønnen din på fire syns du er blitt tjukk --griner fordi bollene i ovnen ikke blir ferdi på 2 min.. -- griner fordi du ikke kan barbere leggene uten hjelp -- griner i butikken når dama i kassa sier " nei, vi har desverre ikke større størrelser" -- griner fordi internett var nede i 2,5 time og du ikke fikk sjekket hvordan det går med damene på bim.. -- griner fordi sambo ikke tar deg på magen hvert 5 sek og forteller hvor fin du er -- griner fordi denne ungen skal jo faktisk ut en gang, og nei, den kommer ikke ut gjennom hullet i magen... ++++ masse mer:))
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #60 Skrevet 17. juni 2007 --- Når du sitter på do, klokken fire på natten og spiser tørt knekkebrød; fordi du ikke vil at noen skal høre hva du egentlig bedriver midt på natten (smulene ristes inn i dusjen, for å slette alle spor). Spise om natten? Jeg,nei? -- Når barnimagen.no dukker opp med en gang du taster bokstaven b i adressevinduet på maskinen..
tyr1977 Skrevet 17. juni 2007 #61 Skrevet 17. juni 2007 Når middagsmaten når du skal kose deg ordentlig er; Sopps spaghetti med tomatbønner
Silje *trebarnsmamma* Skrevet 17. juni 2007 #62 Skrevet 17. juni 2007 - Når sønnen din på 5 ser fri-idrett på TV og entusiastisk utbryter: "det der hadde sikkert du også klart mamma, hvis du bare hadde vært litt tynnere!" -Når du hulker og ber om unnskyldning for din patetiske oppførsel, mens kjæresten din rister smilende på hodet og sier: "nei da, du er ikke patetisk. Bare bittelittegranne gravid...." -Når du er i bursdag hos familien, og de kommer kommentarer av typen "har du allerede begynt å spise for to??!" etter din andre runde rundt kakebordet. -Når du overbeviser deg selv om at babyen har forsvunnet, siden du ikke kjenner verken bevegelser eller symptomer.... For deretter å bli overlykkelig over å få et realt straffespark i blæra, eller bli spysjuk av tanken på middag. Hurra! -Når sjokolade og iskaldt vann er det ALLER BESTE mellommåltidet som finnes! -Når du ser gravidmager og barnevogner uansett hvor du snur deg. -Når du syns kjæresten blir for innpåsliten når han hele tiden gir deg klemmer og masse kos, men savner han som f... når han ikke er i nærheten. -Når alle buksene er for trange, toppene for korte, sokkene stramme, skoene ubehagelig, trusene klør og bh-ene er klamme... Hva skal vi ha på oss da?
Linn&Johnny.fikk.jente.26.06! Skrevet 17. juni 2007 #63 Skrevet 17. juni 2007 du begynner å føde hahah må være teiteste forslage idag, men måtte bare
Poteto Skrevet 17. juni 2007 #64 Skrevet 17. juni 2007 når du får sokkemerke av ankelsokker!!! -har en unskuldning for å gå i joggebukser/sambo sine bukser.
ramløsa- nok en gang Skrevet 17. juni 2007 #65 Skrevet 17. juni 2007 Du faktisk registrerer at folk ikke er flinke til å reise seg på bussen for gravide (og andre bevegelseshemmede & gamle folk)
nennemor og vesla Skrevet 17. juni 2007 #66 Skrevet 17. juni 2007 ... du faktisk vurderer og enten ringe til jobben å si: "beklager jeg kommer ikke i dag", eller gå naken hele dagen, fordi man ikke har noe å ha på seg...
Miss L å di Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #67 Skrevet 18. juni 2007 ... du går på kjøpesenter med det ene buksebeinet oppbretta til kneet og det andre nedbretta fordi det tilfeldigvis var sånn da du tok den på deg, og du har ikke kjangs til å få bretta ned den ene eller opp den andre, og det sisste du gidder her i verden er å ta buksa av deg å fikse....
Aylinah Skrevet 25. juni 2007 #69 Skrevet 25. juni 2007 det eneste du tør å klaske på tå neglene dine er blank neglelakk,for du har NUBB sjangs til å treffe KUN neglene dine ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå