hit og dit Skrevet 15. juni 2007 #26 Skrevet 15. juni 2007 ...alle blir imponerte av den minste ting du gjer. Ta eksamen, gå til skulen, luke beddet, handle, bære sekken. (det høyrer med at eg er omringa av studentar som ikkje har barn sjølv)
Mammapudding Skrevet 15. juni 2007 #27 Skrevet 15. juni 2007 ...når du gråter deg til å dra på tivoliet som er i byen kun noen få dager, enda du ikke kan ta en eneste karusell..men det lukter så godt der:) Og så har de sukkerspinn:-D ....når du mister 50 kr og vurderer å la den ligge fordi det er så tungt å bøye seg..men bøyer deg likevel fordi du trenger den til godterie du har så lyst på;-)
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #28 Skrevet 15. juni 2007 - Når du må krabbe ut av dusjen fordi du ble så frista til å sette deg ned og etterpå innser at det ikke er nok plass til å komme seg opp igjen, og du er redd for å rive ned hele blandebatteriet når du skal prøve å løfte deg etter det. -Når du stortuter av hver reklamefilm som inneholder barn, hunder eller sjokolade -Når du sitter og ser på Titanic og spiser sjokolade og drikker Pepsi, mens du hylgriner og skriker "Jeg er den feiteste hvalrossen i hele verden! det var jeg som sank Titanic!!!" -Når du sier "det er din feil at jeg er feit" hver gang samboeren påpeker at magen er blitt større. -Når du ikke gidder å gå med BH fordi puppene blir så svette. -Når det virker helt naturlig å sette seg ned på hva som helst i en butikk, og henge over alle bord og andre ting. og ingen ser rart på deg. -Når du står med hodet i fryseboksen på Rema og driter i om folk tror du er gal -Når du griner fordi de har tatt Soho ut av produksjon -Når du ikke kommer deg opp fra do uten hjelp -Når du kjøper ekstra lange skohorn så du skal slippe å bøye deg i det hele tatt.
ano`num *17.03.10* Skrevet 15. juni 2007 #29 Skrevet 15. juni 2007 -Står på butikken å har lyst å gråte fordi jeg ikke klarer å trille vognen med en 6pk cola som mannen pent gjekk fra. Ble ikke bedre når jeg måtte rope etter han for å gjøre han oppmerksom -Spiser rømmegrøt kl 1:30 om natten -Ikke bryr seg om at t-skjorten har fått flekker. fordi det er puppene som lekker. -Når vi ikke klarer å bli enig om hvilket kjønnsbestemt navn som faktisk er det fineste og det nærmest bryter ut i en langvarig krangel. -Ikke tør å spørre etter jobb i en butikk, fordi magen vil føre til avslag før vi rekker å komme til erfaring delen -Gleder seg til sommeren er over!! -Savner blikk-kontakt med møtende. Enda jeg egentlig ikke er så glad i det.
ano`num *17.03.10* Skrevet 15. juni 2007 #30 Skrevet 15. juni 2007 -For ikke å snakke om da jeg smelte et stearinlys i veggen fordi kiosken hadde stengt tidligere en vanlig. Jeg ville ha biff-snadder!
"husmor"med lille Nora Skrevet 15. juni 2007 #31 Skrevet 15. juni 2007 hehe- eg ler like mye hver gang eg leser dette!
vilha3 (09.09.07) Skrevet 15. juni 2007 #32 Skrevet 15. juni 2007 ...du ikke kan synge "Blåmann, Blåmann bukken min" for minsten uten å hulke og hikste! ...automatisk svarer "det har du også!" når folk sier "å, så stor og fin mage du har fått!"
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #33 Skrevet 15. juni 2007 Hehe... Råbra folkens:) Når du får lyst på slappe cheeseburgere fra Mc D fordi osten de har på smaker så godt.... Når du må ta av gifteringen du har hatt på deg i 2mnd fordi den ikke passer lenger*hylsnufs* Når skoene såvidt passer,og når du kommer hjem så har du merker etter skoene i flere timer etterpå... Når bekkenet hyler når du snur deg i senga Når bekkenet hyler hvis du har sittet for lenge Når du får kynnere av å gå mer enn 2km Når de 100m til postkassa virker sååååå lange.... Når tanken på å gå opp trappa for å dusje er sååå lite fristende at du holder det i kjelleren til rett før mannen kommer hjem for deretter å gå så fort du kan opp trappa for å dusje raaaaskt før han kommer hjem:) Når du begynner å grine over oppgaver fordi de er kjedelige eller fordi du ikke skjønner de og du har prøvd i eeevigheter..... Når du er helt hekta på å komme inn på bim for å se om det er noe spennende som har skjedd i livene til div folk(og når du kommer til siste tri,hvem som har født..)
vilha3 (09.09.07) Skrevet 15. juni 2007 #34 Skrevet 15. juni 2007 ...når du kommer med et ukontrollert "nnngh" midt under avdelingsmøtet fordi h*n innabords plutselig bestemmer seg for å ommøblere ribbeina dine. :-)
Solskinnsjenta Skrevet 15. juni 2007 #35 Skrevet 15. juni 2007 ...det er helt naturlig å snakke til kulemagen - og overbevise deg selv om at nurket/ne der inne faktisk hører etter. ...du er øm under ribbeina fordi "noen" prøver å finne seg en bedre plass.
*Vetlis* Skrevet 15. juni 2007 #36 Skrevet 15. juni 2007 Du har lyst til å fly på hu stakkars dama som står å vil gi deg gratis smaksprøve på butikken (fordi du vil spy av lukta) Eller omvendt du beg å grine fordi det bare er lov til å ta en smaksprøve! Gubben må beg. å fore katta og hundene ute, fordi du ikke takler lukta i huset! Eller når han må helle ut resten av kaffen han ikke skal drikke, før du står opp om morran. Du drømmer at du må pisse om natta og våkner kun få timer etter at du har lagt deg, fordi du nesten tisser på deg! Det eneste som frister av mat er fårepølse! Du ber gubben om å se på puppene dine 5 ganger om dagen!
Solskinnsjenta Skrevet 15. juni 2007 #37 Skrevet 15. juni 2007 ... når gubben sier "men armene dine er ikke hovne", og later som om det var et kompliment...
Fløffy Skrevet 15. juni 2007 #38 Skrevet 15. juni 2007 Sjelden jeg ler så jeg griner, men her har jeg flirt høylydt. Mannen min tror sikkert jeg er gal - og det har han vel til en viss grad rett i!
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 15. juni 2007 #39 Skrevet 15. juni 2007 Signerer den Fløffy!! - du kneler på gulvet foran TV`n og hulker, pga en trist episode i Home and away. Mens middagen svir seg på kjøkkenet, og brannalarmen går. Who cares, mååå se ferdig...
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. juni 2007 #40 Skrevet 15. juni 2007 Du har handla alle "royal spesial" med jordbær i butikken og går forbi hver dag i tilfelle de fyller opp........ Men det gjør de ikke for det er bare 1 butikk der vi bor. Du er varm og går rundt i boxern uten å bry deg om noen ser låvedøra som har vokst ut bak.. Du ber mannen bære opp skittentøyskurven selv når den er tom. Du begynner å grine fordi andre handler fine klær og jeg passer kun seleboksa i str. flodhest. Du må planlegge å få plass til å komme ut av dusjen.
Teltpluggen Skrevet 15. juni 2007 #41 Skrevet 15. juni 2007 ... Når du ber folk som skal komme på besøk kjøpe nektariner til deg på veien fordi du MÅ HA DET! ... Når nektarinene nevnt over på magisk vis forsvinner av seg selv. For du har i ALLE FALL ikke spist opp alle! Sambo kvier seg nå til jeg er høygravid forresten.. Han sa "åh.. Blir det VERRE?!" og så l han litt av alt som står her:P
Miss L å di Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #42 Skrevet 16. juni 2007 lo han??? hvorfor det??? hehe...
SokkeLaila Skrevet 16. juni 2007 #43 Skrevet 16. juni 2007 ..når du er på Skeidar og ramler oppi en sofa og slenger beina på armlenet! ..og ikke bry seg om at man har på skjørt for anledningen, heller! ..når du velver deg rundt på en halvoppblåst bademadrass MIDT i hagen -og har en hageslange med kaldt vann rennende over kroppen og sambo konstant fôrer deg med saftis!
velsignet med to Skrevet 16. juni 2007 #44 Skrevet 16. juni 2007 Når sovemønsteret ditt er snudd helt på hodet. Enkelte dager kan jeg ligge å sove nesten hele dagen og fortsatt være trøtt når kvelden kommer, andre dager spretter jeg opp tidlig, spiller ingen rolle at jeg ikke var i seng før nærmere 3 natta før.
Aylinah Skrevet 16. juni 2007 #45 Skrevet 16. juni 2007 Når du har shoppet HELE dagen og er helt utslitt,men sambo har vært så dum å lovt deg dagen før at du skal få dra på H&M og kjøpe kjole og singlet....Selv om en egentlig er helt utslitt,og egentlig er ferdig shoppet,men litt til orker en jo.....Så gjør man ddet,også kommer man hjem...Og da,hva gjør man..Jo,en syter og klager fordi en har så vondt i beina og ryggen hehe....Jaja....det er verdt
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #47 Skrevet 16. juni 2007 * du begynner å grine fordi pannekakene revner når du steker de, og du er overbevist om at det er et tegn på at du blir en dårlig mor. * du fnyser og flytter deg til andre siden av rommet når samboeren din prøver å kose seg med en konjakk, fordi du ikke takler lukta. * du hører "knis knis" fra andre delen av senga når du står opp for n'te gang den natten. Enten for å tisse eller spise. * du begynner å stortute når samboeren din reiser på jobb for 14 dager, enda det har vært sånn hele tida og du egentlig er vant til det. Kunne også fortsatt.....
Mild, Marcus & Mille Skrevet 16. juni 2007 #48 Skrevet 16. juni 2007 HAHA, ler meg skækk legger til noen jeg da .. - du kl 3 om natta finner ut at du MÅ ha haribobamser, og ender til slutt opp med å betale 200 kr for taxi til den eneste butikken som er åpen. - du bruker en dorull i døgnet. - du blir overlykkelig over å legge på deg rundt magen. - du drømmer helt sinnsyke drømmer. - du kan sove i evigheter. - du ser gravide og barnevogner overalt. - du lager kaker og desserter altfor ofte - bruker 6 døgn på å komme på noe mat som kan smake godt. - du står midt i utgangen til kjøpesenteret i veien for alle som går forbi - fordi det er vifte der! - du bøyer deg langt nedi frysern i matbutikken og driter i hva andre synes. - du kaster opp når kompisen spør om du vil ha grandiosa. - du alltid er utstyrt med spyposer i veska.
Marolla Skrevet 16. juni 2007 #49 Skrevet 16. juni 2007 ... man jubler over løs mage... Det kan jo bety at fødselen er igang! ...man studerer det brukte dopapiret mer nøye enn lottokupongen ...katten er vant til at matmor bare må vugge litt på vogga for å øve seg litt når han ligger nedi den.
familien kaos- komplett Skrevet 16. juni 2007 #50 Skrevet 16. juni 2007 hehe... denne aha'en fikk jeg i sta.. - når du ikke orker å bøye deg ned for å ta opp det du har mistet på gulvet, men prøver å fiske de opp med foten i steden...hvilket selvfølgelg ikke går, og man nærmest er på gråten når man sparker til det og lar det ligge....OG femåringen sier:men, slapp av æ mamma, du kan jo be om hjelp vet du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå