Gå til innhold

En liten kroppslig spørrerunde:

Anbefalte innlegg

Skrevet

1.

Helt grei. Jeg har litt for mye på den, men ikke noe fettforkle, heng eller diverse..

Nej, kommer ikke til å gjøre det nå iallefall.. har lyst på ett barn til. Kanskje da, om jeg ender opp med ett svært heng. Jeg har fortsatt 8.5 kilo å ta av før jeg er på trivselsvekt..men tror magen kommer til å trekke seg sammen ganske bra. Seff blir den ikke helt flat igjen. Hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1barn på 2år

kunne jo alltid ha vært flatere,men trøster meg med at jeg trossalt har født barn.Hadde jen trent hadde den nok vært helt flat.

ikke operasjon på meg nei:(

Skrevet

1

har alltid vært puddingaktig, men nå med en anelse hengemage over seg og med strekkmerker

Nei..

Skrevet

3 barn.

Flat som en pannekake (selv etter akutt ks med sistemann).

Førnøyd: Ja. Kosmetisk operasjon: Nei.

Skrevet

1 barn på 2 år

Ganske ok nå som jeg er nede i trivselsvekt igjen, nesten helt flat.

Ganske fornøyd, kommer ikke til å ta noen operasjon

Skrevet

1 barn

mindre enn den noensinne har vært,et par strekkmerker men eg er ganske fornøyd nå selv om den er litt slapp:)

ingen operasjon nei... eller..kunne tenkt meg litt finere pupper:)

Skrevet

Et barn

som en overgjæra bolledeig,med strekkmerker og heng..

langt ifra fornøyd, og ja blir operasjon om det fortsatt er like ille når trivselvekt er oppnådd og trening ikke har hatt ønsket effekt..

Men vil jo ha et barn til med tiden så me får sjå...

Skrevet

2 barn under 2 år, siste født for 2 mnd siden

Magen er ganske bløt, mye sidefett og litt utovermage. Fikk mange strekkmerker denne gang, litt skuffet over det siden jeg fikk så få første gang.

Ikke fornøyd, men har store planer om å få flatere og smalere mage, og satser på at strekkmerkene blekner med tiden. Ingen operasjon på meg, skrekk og gru!

Skrevet

2 barn (19mnd mellom)

Helt på trynet! Skal gå ned litt i vekt, så

JA :P

Skrevet

1 barn

Ingen strekkmerker eller løs hud. Ikke like flat mage som før, men er nok bare litt flere sit ups og litt mindre sjokkis som skal til....

Nei, ingen operasjoner bare litt mer treningsvilje....

Skrevet

Jeg har 1 barn

Magen ser ut som en bolledeig

Ikke fornøyd.. jeg skal fjerne hud uansett etter slankingen og..

Skrevet

1

bløt

nop, men må gjøres noe med ifht trening og litt slanking ;)

Skrevet

Har ett barn.

Magen er ikke bra, MYE løshud med MYE heng, henger nesten over ks-arret... å masse strekkmerker..

Blir nok operasjon, når jeg er ferdig å få barn.. skal vel ha to til..

Skrevet

Ett barn.

Jeg har ca. 6mnd gravidmage,og det uten at det er noe baby der!!

Hater den,og vil fikse på den,men tviler jeg får lov siden jeg er rimelig tynn ellers...

Skrevet

1 onge

Ser ut som før, hadde "litt ekstra" så.... bør vel egentli ikkje klage sånnsett, sia den e så å sei som før.

Kunne godt tenkt mæ det, men skal bli færdi me onga først, så får vi se....

Skrevet

To barn

Flat, ingen strekkmerker

Må jo være fornøyd med det

Ingen operasjon

Skrevet

2 barn

nja, den ser ut som den har blitt strukket langsomt ut og sluppet fort inn igjen 2 ganger..

Nei, for å være ærlig syntes jeg ikke den er såå ille bortsett fra at deg fikk masse strekkmerker nå siste gangen..

Litt irriterende siden jeg ikke fikk det med førstemann.

Hmm.. operasjon blir det nok ikke, men kanskje jeg med tiden unner meg noe laserbehandling eller noe på strekkmerkene for å redusere de litt.

Skrevet

1 gutt

Som den var før jeg ble gravid.

Tja, om jeg en dag føler for å pynte litt på den, gjør jeg det så gjerne:)

Skrevet

1 barn på vei

magen begynner og bli stor

kommer ikke til og ta kosmetisk operasjon....jeg trener i stedet og spiser ganske sundt :-):-)

Skrevet

tre barn

den ser grei ut, omstendighetene tatt i betraktning. Vet at jeg bare må ta tiden til hjelp

Aldri i verden. Ikke for noe som jeg kan fikse på selv

Skrevet

2

Flat som en pannekake

Ja, fornøyd nå etter operasjonen ;o)

Skrevet

Jeg har 2 veeldig tette barn, og magen ser helt fin ut, mindre enn før jeg ble gravid. Jeg brukte faktisk jeans på barselavdelingen :-)

Kommer ikke til å ta operasjon på magen nei, men brystene kunne kanskje trengt litt oppstramming etter hvert :-D

Skrevet

Siden jeg har en til på vei og jeg ikke hvordan magen vil se ut, men kan svare utifra hvordan jeg følte deg etter 1 graviditet.

1 barn

Magen ser ikke bra ut, full av strekkmerker.

Ikke fornøyd, men kommer ikke til å ta noen operasjon på magen siden huden ikke var slapp, bare full av strekkmerker. Men dersom det finst noe som kan fjerne strekkmerkene vil jeg gjøre det :)

Skrevet

Har ett barn.

Magen er litt slapp...

Kommer kanskje til å vurdere det om magen blir verre med nestemann :o)

Skrevet

2 barn

Ikke fin

Nei, ikke fornøyd, kunne godt tenke meg å fikse magen ja, hadde det ikke vært så forj**lig dyrt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...