Gå til innhold

En liten kroppslig spørrerunde:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvaor mange barn har dere?

Hvordan ser magen deres ut?

Fornøy? kommer dere til å ta kosmetisk operasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha!

1

Jævlig

Nei

Skrevet

Har to barn.

Syns ikke magen ser bra ut, nei.

Og, ja, har lyst til å fikse på magen etter hvert.

Skrevet

Har 1 barn

Magen er litt slapp, litt for mye hud, og strekkmerker

Ikke fornøyd, kommer nok til å ta kosmetisk operasjon etterhvert, men må bli ferdig med barna først ;o)

Skrevet

2 barn, født med to års mellomrom. Jeg var 31 på første.

Magen var nesten seg selv igjen en uke etter begge fødselene.

Nei.

Skrevet

Jeg har en datter og magen er merkbart slappere. Kommer ikke til å ta noen operasjon selv om jeg ikke er helt fornøyd. Jeg er tross alt over 30 år og har født et barn. Jeg har det godt med meg selv til tross for at jeg ikke er like fast i fisken som tidligere:-)

Skrevet

-2

-som en hengemyr

-hmmm, det skal du ikke se bort ifra :0) Men tror nok heller det er andre steder (på kroppen) jeg vil bruke om jeg ksulle ha noen kroner til overs

Skrevet

2

Som et opptygget veikart

Kommer nok til å legge meg under kniven etter jeg er ferdig med å poppe ut unger.

Skrevet

Ett barn på 20 mnd

Den er flatere enn noen sinne

Kosmetisk operasjon? Da måtte det iallefall være litt større pupper.

Skrevet

1 barn

magen ser fin ut, ingen strekkmerker men ligger litt fett der som skal bort :) så faktisk veldig fornøyd med tanke på hvor "ille" det kan være!

Skrevet

1 barn

hmmm, litt oppblåst,ikke hengemage og små handels. jippi

fornøyd? neeeeeeeeeeeei

operasjon? Nei er for feig og blakk

Skrevet

2

like blubbete og stor som alltid, med et lekkert arr fra nevelen og ned.

kommer ikke til å ta noen operasjon før en god del av kiloene er borte, men da får jeg det nok dekket også.

Skrevet

1 ute og 1 inni;o)

Akkurat nå....kjempestor:o) Før jeg ble gravid igjen var den egentlig ok - ikke noe strekkmerker eller løs hud, bare litt mndre flat enn før...men det tok tid...

Er fornøyd for øyeblikket, hi hi - men aner jo ikke hvordan det blir etter fødselen da....har ikke noen srekkmerker foreløpig, så håper jeg slipper unna denne gangen også;o) Hadde gjerne tatt plastisk operasjon om magen min hadde blitt totalt "ødelagt" etter å ha fått barn....men det skal endel til...

Skrevet

1 barn

like flat som den var før jeg ble gravid, utrolig nok.. og heller ingen strekkmerker.

skal noe under kniven her er det puppene mine, for de er mindre enn noensinne og ikke fornøyd..

Skrevet

1 barn

Ser nygravid ut og skikkelig jelly belly..

ikke fornøyd. Kommer til å ta kosmetisk operasjon når jeg er helt sikkert ferdig med barn:)

Det er et problem med bukser...... blir for stort i rumpa og trangt rundt magen liksom.....

Hørtes da ille ut:) Kunne sikkert vært verre altså:)

Skrevet

2 barn

Ser helt for jævlig ut

Ikke fornøyd, operasjon 30. august

Skrevet

2 barn

ganske bra etter mye trening.. men fortsatt litt hud jeg vil stramme opp:)

nei, trenger ikke det nå iallefall

Skrevet

1. Har ett barn

2. Fått litt ekstra polstring, ett liite strekkmerke over navlen - mitt lille graviditetsmerke :)

3. Fornøyd, polstringa går bort etterhvert. Ingen kosmetisk operasjon av magen her.

Skrevet

altså nei til operasjon, ja til fornøyd

Gjest otilie79;)
Skrevet

3 barn

litt bollemage, men ikke så ille egentlig. Ser litt rynkete ut da, etter at den har vært strekt max etpar ganger (blir så sinnsykt svær når jeg går gravid, at jeg ikke har strekkmerker er nermest et under:) Men til å ha bært fram 3 små er jeg faktisk fornøyd .Håper bare pilates treninga vil gi litt bra resultater:)

Kunne ikke tenkt meg operasjon nei.

Skrevet

Har 1 barn

Magen ser flat og fin ut hvis man ser bort fra et groteskt keisersnittarr

(sønnen min pleier å peke på det og si det er fint dahan tror det er sminke ! )

Er fornøyd og har ingen planer om å la noen skjære i meg med mindre det blir snakk om nytt ks

Skrevet

Har ett barn.

Magen er ikke så ille. Ingen strekkmerker men en del løs hud.

Ikke som kjempefornøyd men kunne vært verre. Akkurat nå kunne jeg ikke tenkt meg å fikse kroppen, men etter 1-2 barn til, kanskje? Kommer ann på hvor ille det er.

Skrevet

To barn.

Den ser helt ok ut.

Fornøyd ja,trengs ikke noe opr her.

Skrevet

1

Helt ok, littegrann løsere hud.

Ikke pga magen, nei!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...