Kystrøya Skrevet 20. juni 2007 #26 Skrevet 20. juni 2007 Er ikke bra for meg å være her inne hehe =) Blir så påvirket av alle andre =) Så igår tok jeg en test. Kom opp en av disse såkalte skyggestrekene. Så blir spennende å se om jeg får mensen eller ikke i nærmeste fremtid =)
mukle Skrevet 20. juni 2007 #27 Skrevet 20. juni 2007 Jeg har IKM i morgen, 21. juni. Er i 2 pp. Jeg fikk også en slik svak strek på test fra billigtest på mandag (enda jeg hadde lovet meg å vente til fredag med å teste). Den har svak farge men jeg håper ikke på noe enda. Har ikke testet mer, men har en CB liggende til fredag morgen så får vi se... Har egentlig ikke så mange symtomer enda, men hadde heller ikke det med mine 2 første svangerskap før det hadde gått noen uker. Bortsett fra følelsen om at mensen er på vei da, men er jo ganske vanlig.. Lykke til alle sammen:)
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 20. juni 2007 #28 Skrevet 20. juni 2007 hmm jeg merker det mer og mer i høyre side nede, lurer meg grønn på hva dette er for noe....ikm er fra i dag til lørdag..så jah..hehe men det blikke noe testing her gitt... andre symptomer jeg har om man kan kalle det det, er hodepine og svimmelhet..men det kan være forskjølelsen som rir meg..så får nå bare vente å se=) *XXX*
Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 20. juni 2007 #29 Skrevet 20. juni 2007 hei. jg ahr ikm lørdag, jeg har ikke hatt migenen som jeg alltid har rett før ikm, jeg er så trøtt og sliten at jeg sovnet i pausen på jobben:-) og er halt gåen etter jobb.hadde jeg hatt mulighet kunne jeg ha sovet fra jeg kom hjem fra jobb og til morgen, var oxo sånn da jeg var gravid men lillemann, men det har jeg ikke mulighet til nå:-( jeg er litt småkvalm og ømme pupper, men det er jeg alltid etter EL siden jeg begynte med pergo...:-( blir lurt hele tiden....ellers har jeg mye smerter i livmor/eggleder område. vi får bare se og vente. denne mnd har jeg ikke graviditetstest i hus, skal vente til langt over ikm før jeg tester, om jeg greier det.......:-)
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 21. juni 2007 #30 Skrevet 21. juni 2007 hvordan går det jenter? hmrf jeg føler mensen er på vei nå*mumle* jaja *XXX*
Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 22. juni 2007 #31 Skrevet 22. juni 2007 jeg har fått den H...... TR, en dag før IKM.... så nå takker jeg for meg her inne for en stund.... får se om jeg orker å prøve noe mere på en spire....Vi har jo en kjempe nydelig gutt, og koser oss med han:-) kanskje det er sånn det skal være:o)
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 22. juni 2007 #32 Skrevet 22. juni 2007 årh så leit da=( må ha masse lykke til iaff... har hatt pauser innimellom men nå har du litt flere pp`er bak deg enn jeg har, er vel i min 15. nå...og jeg også nyter tiden med han jeg har=) kose deg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå