Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg ang forhold... ??? (langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har allerede slått deg tre ganger så det burde ringe en bjelle snart.

Jeg ble slått av eksen to ganger, å da gikk jeg. Første gangen tenkte jeg at det bare var fordi han var full og mistet kontrollen der og da å ga han en ny sjanse. Men når han igjen slo meg på nytt var det ingen vei tilbake. Vet at jeg den dag idag tok det riktige valget. Jeg tvilte der og da, men det var fordi jeg var blind av kjærlighet, men er overlykkelig nå over at jeg hadde litt snev av fornuft og gikk.

Så mitt råd til deg er å gå, uten tvil. Han kommer garantert til å slå igjen, når han allerede har slått tre ganger. det er tre ganger for mye.

Hadde ikke involvert meg i noen andre så tidlig, men det må du nesten finne ut av selv. Det som skurrer for meg angående han andre fyren er at han faktisk viste at du hadde samboer og barn(regner med han viste det) å at han tiltross dette har sex med deg. Det forteller mye om han. Så ville i grunn ikke satset på han heller. Hadde han hatt fornuft hadde han sagt at han ikke ville involvere seg med deg så lenge du var i et forhold men at han gjerne ville bli bedre kjent med deg når/om du gikk ut av forholdet.

Dette er hvertfall hva jeg hadde gjort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror faktisk det jeg og... Men men..

Skrevet

Ja.. har tenkt den tanken og.. Jeg var mest redd etter andre gang.. da var jeg høygravid.. Og han slo ikke bare meg.. en venninne og en kompis og, pluss at han slo istykker ruta på bilen vår..

Men prøver jo å forsvare han litt med at han var sanseløst drita.. Men allikevel, man skal ikke slå..

det verste i dag, er at han tror ikke han har vært så ille.. Han tror at jeg sitter å legger på sannheten.. Han kan huske å ha slått, men ikke tre ganger.. det er trist.. Jeg vet jo hva jeg har opplevd...

Og det med han andre, så prøvde han flere ganger å si i fra til meg, at dette er ikke så lurt.. du er er i forhold osv.. Men jeg ga faen...

Skrevet

Han har slått deg tre ganger. Ikke vent til han slår deg en gang til.

Skrevet

Nei.. du sier noe.. Tenker tanken hele tiden..

Skrevet

Jeg er egentlig ikke streng..jeg tenker på barnet oppi dette. Du har det ikke godt.

Å ha det bra i perioder holder ikke. Og man KAN ikke og SKAL ikke være 100% sikker på ting. Er man 100% sikker, gjør man ikke det rette. Da har man ikke tatt alt i betraktning. Man kan aldri være 100% sikker på livsviktige avgjøresler. Man tar de, står for de, og gjør det beste ut av det.

Skrevet

For folk som er oppvokst i funksjonelle forhold er det nærliggende å si "hva er det du driver med", ja! Dette har sikkert mye mer med deg og at du driver og "finner deg sjøl" enn forholdet og han nye. Sett ut på den spennende reisen. Hvem er du? Hva liker du? Hvordan vil du ha det? Du har en kjempemulighet i morgen, grip den med begge hender!

Skrevet

personlig synes jeg det er viktigere å gå fra han om du IKKE elsker han enn om han har slått deg i fylla, selv om dette selvsagt ikke respekteres!!

Skrevet

Ja, den tanken har jeg og tenkt.. er jo ikke riktig ovenfor hverken han eller meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...