pylvis Skrevet 21. juni 2007 #26 Skrevet 21. juni 2007 Smurte som en gal under forrige svangerskap, og hadde ikke strekkmerker før de siste ukene. Da kom det noen liter vann,og "poff" der var strekkmerkene også, ikke bare på magen, men på lårene også. Når melken kom etter fødselen kom strekkmerkene på brystene også. Deilig å smøre seg, men føler seg gjerne bedre da. Det skader jo absolutt ikke, men om det hjelper? Jeg tviler. Noen får strekkmerker, andre ikke helt uavhengig av smøring tror nå jeg...
Prinsessemamma:-) Skrevet 21. juni 2007 #27 Skrevet 21. juni 2007 Hei send en mail til [email protected] og be om volare babyoil, så sender hun til deg. Den selges ikke i butikk. Er babyoil med aloe vera. Jeg smurte meg ikke med den hverdag men et par ganger i uken. Lykke til :-)
Focusina Skrevet 21. juni 2007 #28 Skrevet 21. juni 2007 Hei. jeg fikk masse strekkmerker i tennårene på hofter og rumpen. I mitt føsrste svangerskap fikk jeg ingen. Nå venter jeg nr to er i uke17. Veldig spent da jeg er blitt så diger, men så langt ingen. Smørte meg bare litt sist. Kjøpte noen dyre kremer, men har egentlig mer tro på at det er hudtypen eller hormonnivået som bestemmer dette,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå