Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #26 Skrevet 18. juni 2007 Må jo si jeg reagerer på at han forteller deg dette... Rett og slett sleipt av ham mot henne. Kanskje hun har oppdaget hvor sleip han er, og dermed ikke stoler på ham. Jeg hadde aldri stolt på en mann som sprang rett til eksen sin, og la ut om ting om meg. Du må da ha litt forståelse for det du også? Du har jo ingenting med hva hun krever av ham, eller hva hun føler etc. Stakkars jente!
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #27 Skrevet 19. juni 2007 HALLO! Du har tydeligvis ikke lest mine innlegg før du uttaler deg!! Stakkars henne???!!Som prøver og sabotere et godt samarbeid mellom to foreldre, fordi hun er usikker og sjalu?? Jeg synes ikke det var sleipt, men han hadde behov for og forklare meg hvorfor vi plutselig ikke kunne samarbeide på samme måte som før! Jeg har INGEN forståelse for at en stemor skal få lov til å si hva hun vil og gjøre hva hun vil, så lenge dette går ut over min sønn og hans forhold til sin far!!! Nei, jeg har ingenting med hva som foregikk mellom disse to, og det har jeg aldri blandet meg borti heller! Men når dette gikk utover min sønn, så har jeg lov til tenke hva jeg vil om saken!! Skulle tro at alle stemødre hadde blitt fornøyd om de ble sammen med en mann, der alt var oppe og avklart mellom han og eksen, og disse klarte og ha et voksent og sivilisert forhold til hverandre!Men tydeligvis ikke! Det er ikke mitt ansvar at hun var så umoden at hun hatet meg bare på grunn av at vi hadde en fortid i sammen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå