Gå til innhold

GOODYEAR... er du våken?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det frister mer når maten ser litt innbydende ut:)

Lurer på om eg skal bake boller;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åhh.. boller er godt. kanskje jeg skal bake boller i morgen? har ikke annet å gjøre på enn å se på tv og bimme i morgen.

Skrevet

Hmmm, ja tror eg gjør det...så har eg noe å servere i morgen når frisørvennen kommer hehe;)

 

Med mindre Ørjan og Sarah eter de opp først...Stor fare for det. Tror eg tar det i morgen tidlig istedenfor...tar jo ikke så lang tid, og så e det mye bedre med nystekte boller og jordbærsyltetøy på:) mmmmmm

Skrevet

he he... er ikke du flink til å gjemme ting? da vi bodde i leiligheten hadde jeg kick på sjokolade med kjekskuler i. men skulle ha den for meg selv, så jeg gjemte halvspiste sjokolader over alt så tommy ikke skulle finne de. problemet var at jeg er veldig distre. så jeg glemte at jeg hadde gjemt de, så jeg kjøpte nye hele tiden. tommy skulle rydde en dag og fant en hel haug. he he... han trodde det var klikket fullstendig for meg.

Skrevet

åhh.. ja de er best varme med jordbærsyltetøy på. jeg pleier å jukse litt hvis jeg har bakt de dagen før. tar de i ovnen noen min for å varme de opp. smaker nystekte igjen.

Skrevet

Og so jukse me littegranne;)

 

 

Joda, e super på å gjemme ting når eg har plass til å gjemme tingene hehe:P E grenser for hvor eg kan putte bollene her i denne leiligheten:P

 

Men e ikke noe problem å ta det i morgen da:) Hun kommer ikke før 12 uansett, og eg e jo oppe i åttetiden:P

Skrevet

da har du jo good tid.

Skrevet

Ja det var det eg og mente;)

 

Får heller kjøpe noe godt å drikk etil i dag når vi e på butikken:) Kjedelig med melk eller vann hehe

 

Skrevet

ja noe godt å drikke må man ha. åhh.. tror jeg skal ha clausthaler på lørdag. det må jeg huske å kjøpe. de har jo tilbud på obsen nå.

Skrevet

Usj...hehe liker ikke clausen...Uansett hvor teit det hørs ut så e det alkoholen som gir ølet den gode smaken;)

Må huske å kjøpe kyllingfile før lørdag eg...og noe å drikke...Eplecider kanskje? (uten % så klart) ;)

Skrevet

jeg likte det ikke før. men så begynte jeg å drikke en del av det. var rett og slett nødt. pga noe problemer med øl.vil ikke si så mye om det her på forumet. måtte begynne å lure kroppen min.men så begynte jeg å like det.selfølgelig ville jeg helst hatt en vanlig hansa. men når jeg ikke kan drikke det, så er det litt kos med clausthaler også.

Skrevet

hmm... kanskje jeg også skal kjøpe kyllingfilet? det er kjempelenge siden jeg har spist. kjøpte løvstek på lidl i går. var på tilbud. 20kr. samme som den de har i butikken. det er godt det. kanskje det blir middagen i dag?

Skrevet

Hmm, nei skal ikke tvinge deg til å prate om ting her inne:)

 

Åååå løvstek e jo NAMM:D Kanskje vi kan ha det senere;)

 

Ja kyllingfile e jo også sunt og magert hehe...og så e det så sinnsykt godt med salat til....og med grillkydder på:) nam nam...gleder meg bare mer og mer til lørdag eg:) Lurer på om eg skal ta med ris også...sånne i små porsjonsposer..tar bare 18 min å koke;)

Skrevet

ja gleder meg kjempemasse jeg også. blir så koselig. kjøkkenet mitt står til fri disposisjon, så du gjør som du vil.

Skrevet

Hmmm, ja må jo ha ris til kyllingen;)

 

Off, blir skikkelig sulten av alt dette snakket om mat hehe:P

Skrevet

ja, jeg må ha en tur på butikken etterpå. må se om de har noe lurt noe. det er sånn jeg gjør det nå. har jo ikke matlyst. så jeg går rundt i butikken til jeg finner noe som frister. da må jeg kjøpe det og skynde meg hjem og lage før jeg ombestemmer meg.

Skrevet

hehehe raringen:P Jaja, på lørdag skal du ihvertfall spise godt:)

 

Må skrive handleliste eg, ellers glemmer eg alt...

Skrevet

he he... ja på lørdag skal jeg spise meg ihjel. er noe helt annet når jeg sitter og spiser sammen med andre. da spiser jeg som bare det. ja får vel begynne på handleliste snart jeg også. eller ihvertfall skrive opp at jeg må skrive handleliste.

Skrevet

Det e jo helt klart mye hyggeligere å spise sammen med andre:) Kjedelig å bare lage mat til seg selv;)

 

Hihi må du skrive huskeliste på at du må skrive handleliste? hehehehe

Skrevet

he he.. ja ellers glemmer jeg det bare

Skrevet

Hahahaha du e jo værre enn meg jo:P Og det skal litt til hehe...

Skrevet

he he... ja er ikke greit. har alltid vært litt distre. men etter jeg ble gravid var det fullstendig kortslutning

Skrevet

Ørjan blir så utrolig oppgitt over meg til tider;) Men han glemmer saker og ting også...og han har kke noe svangerskap å skylde på:P

Skrevet

he he... tror jeg har smittet tommy litt. han har alltid mobbet meg fordi at når jeg skal ut døren så finner jeg ikk mob, nøkler eller lommebok. men de siste mnd har han begynt med det samme. løper rundt som en stresset ilder og leter etter bilnøkler og lommebok. en dag var han forbanna for han fant ikke buksen sin. som hang rett foran han. he he... sympatihormontåke kaller jeg det. nei nå må jeg løpe. møte med nav. snakkes.

Skrevet

Haha ja Ørjan ser heller aldri det som ligger rett forran trynet på ham:P

 

Lykke til på møtet...skal snart gå selv på avslutningen i barnehagen:) Vi snakkes...hejdå.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...