PintSizedDictator Skrevet 13. juni 2007 #26 Skrevet 13. juni 2007 Ja det frister mer når maten ser litt innbydende ut:) Lurer på om eg skal bake boller;)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #27 Skrevet 13. juni 2007 åhh.. boller er godt. kanskje jeg skal bake boller i morgen? har ikke annet å gjøre på enn å se på tv og bimme i morgen.
PintSizedDictator Skrevet 13. juni 2007 #28 Skrevet 13. juni 2007 Hmmm, ja tror eg gjør det...så har eg noe å servere i morgen når frisørvennen kommer hehe;) Med mindre Ørjan og Sarah eter de opp først...Stor fare for det. Tror eg tar det i morgen tidlig istedenfor...tar jo ikke så lang tid, og så e det mye bedre med nystekte boller og jordbærsyltetøy på mmmmmm
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #29 Skrevet 13. juni 2007 he he... er ikke du flink til å gjemme ting? da vi bodde i leiligheten hadde jeg kick på sjokolade med kjekskuler i. men skulle ha den for meg selv, så jeg gjemte halvspiste sjokolader over alt så tommy ikke skulle finne de. problemet var at jeg er veldig distre. så jeg glemte at jeg hadde gjemt de, så jeg kjøpte nye hele tiden. tommy skulle rydde en dag og fant en hel haug. he he... han trodde det var klikket fullstendig for meg.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #30 Skrevet 13. juni 2007 åhh.. ja de er best varme med jordbærsyltetøy på. jeg pleier å jukse litt hvis jeg har bakt de dagen før. tar de i ovnen noen min for å varme de opp. smaker nystekte igjen.
PintSizedDictator Skrevet 13. juni 2007 #31 Skrevet 13. juni 2007 Og so jukse me littegranne;) Joda, e super på å gjemme ting når eg har plass til å gjemme tingene hehe:P E grenser for hvor eg kan putte bollene her i denne leiligheten:P Men e ikke noe problem å ta det i morgen da:) Hun kommer ikke før 12 uansett, og eg e jo oppe i åttetiden:P
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #32 Skrevet 13. juni 2007 da har du jo good tid.
PintSizedDictator Skrevet 13. juni 2007 #33 Skrevet 13. juni 2007 Ja det var det eg og mente;) Får heller kjøpe noe godt å drikk etil i dag når vi e på butikken:) Kjedelig med melk eller vann hehe
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #34 Skrevet 13. juni 2007 ja noe godt å drikke må man ha. åhh.. tror jeg skal ha clausthaler på lørdag. det må jeg huske å kjøpe. de har jo tilbud på obsen nå.
PintSizedDictator Skrevet 13. juni 2007 #35 Skrevet 13. juni 2007 Usj...hehe liker ikke clausen...Uansett hvor teit det hørs ut så e det alkoholen som gir ølet den gode smaken;) Må huske å kjøpe kyllingfile før lørdag eg...og noe å drikke...Eplecider kanskje? (uten % så klart)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #36 Skrevet 13. juni 2007 jeg likte det ikke før. men så begynte jeg å drikke en del av det. var rett og slett nødt. pga noe problemer med øl.vil ikke si så mye om det her på forumet. måtte begynne å lure kroppen min.men så begynte jeg å like det.selfølgelig ville jeg helst hatt en vanlig hansa. men når jeg ikke kan drikke det, så er det litt kos med clausthaler også.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #37 Skrevet 13. juni 2007 hmm... kanskje jeg også skal kjøpe kyllingfilet? det er kjempelenge siden jeg har spist. kjøpte løvstek på lidl i går. var på tilbud. 20kr. samme som den de har i butikken. det er godt det. kanskje det blir middagen i dag?
PintSizedDictator Skrevet 13. juni 2007 #38 Skrevet 13. juni 2007 Hmm, nei skal ikke tvinge deg til å prate om ting her inne:) Åååå løvstek e jo NAMM:D Kanskje vi kan ha det senere;) Ja kyllingfile e jo også sunt og magert hehe...og så e det så sinnsykt godt med salat til....og med grillkydder på nam nam...gleder meg bare mer og mer til lørdag eg:) Lurer på om eg skal ta med ris også...sånne i små porsjonsposer..tar bare 18 min å koke;)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #39 Skrevet 13. juni 2007 ja gleder meg kjempemasse jeg også. blir så koselig. kjøkkenet mitt står til fri disposisjon, så du gjør som du vil.
PintSizedDictator Skrevet 13. juni 2007 #40 Skrevet 13. juni 2007 Hmmm, ja må jo ha ris til kyllingen;) Off, blir skikkelig sulten av alt dette snakket om mat hehe:P
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #41 Skrevet 13. juni 2007 ja, jeg må ha en tur på butikken etterpå. må se om de har noe lurt noe. det er sånn jeg gjør det nå. har jo ikke matlyst. så jeg går rundt i butikken til jeg finner noe som frister. da må jeg kjøpe det og skynde meg hjem og lage før jeg ombestemmer meg.
PintSizedDictator Skrevet 13. juni 2007 #42 Skrevet 13. juni 2007 hehehe raringen:P Jaja, på lørdag skal du ihvertfall spise godt:) Må skrive handleliste eg, ellers glemmer eg alt...
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #43 Skrevet 13. juni 2007 he he... ja på lørdag skal jeg spise meg ihjel. er noe helt annet når jeg sitter og spiser sammen med andre. da spiser jeg som bare det. ja får vel begynne på handleliste snart jeg også. eller ihvertfall skrive opp at jeg må skrive handleliste.
PintSizedDictator Skrevet 13. juni 2007 #44 Skrevet 13. juni 2007 Det e jo helt klart mye hyggeligere å spise sammen med andre:) Kjedelig å bare lage mat til seg selv;) Hihi må du skrive huskeliste på at du må skrive handleliste? hehehehe
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #45 Skrevet 13. juni 2007 he he.. ja ellers glemmer jeg det bare
PintSizedDictator Skrevet 13. juni 2007 #46 Skrevet 13. juni 2007 Hahahaha du e jo værre enn meg jo:P Og det skal litt til hehe...
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #47 Skrevet 13. juni 2007 he he... ja er ikke greit. har alltid vært litt distre. men etter jeg ble gravid var det fullstendig kortslutning
PintSizedDictator Skrevet 13. juni 2007 #48 Skrevet 13. juni 2007 Ørjan blir så utrolig oppgitt over meg til tider;) Men han glemmer saker og ting også...og han har kke noe svangerskap å skylde på
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #49 Skrevet 13. juni 2007 he he... tror jeg har smittet tommy litt. han har alltid mobbet meg fordi at når jeg skal ut døren så finner jeg ikk mob, nøkler eller lommebok. men de siste mnd har han begynt med det samme. løper rundt som en stresset ilder og leter etter bilnøkler og lommebok. en dag var han forbanna for han fant ikke buksen sin. som hang rett foran han. he he... sympatihormontåke kaller jeg det. nei nå må jeg løpe. møte med nav. snakkes.
PintSizedDictator Skrevet 13. juni 2007 #50 Skrevet 13. juni 2007 Haha ja Ørjan ser heller aldri det som ligger rett forran trynet på ham:P Lykke til på møtet...skal snart gå selv på avslutningen i barnehagen:) Vi snakkes...hejdå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå