bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 syntes jeg så noen spor etter deg her inne. ; )
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 13. juni 2007 åhh... lucas ligger og sparket og dytter på brystbenet mitt. det er svinvondt og jeg får ikke puste når han gjør det. æææ... dette var ekkelt. håper han sovner snart
PintSizedDictator Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Eg e her...var bare rett ute å farget håret;)
PintSizedDictator Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Uffda...e han ikke snill med mammaen sin? Fyyyy skamme seg...
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. juni 2007 oj oj oj.... farger håret og greier? godt med litt egenpleie. jeg skulle ha klippet håret. er flink til å utsette det jeg. ihvertfall 6 mnd. av og til lenger. nei han er litt rampete i dag. han sovnet heldigvis igjen nå.
PintSizedDictator Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 Jeppp...var på tide å ta etterveksten hehe..Og i morgen kommer bestisen min som e utdannet frisør og klipper meg:) Skal bli godt å få bort de tørre tuppene og få litt form på håret:) Blir jo ikke tid til sånnt snart hihi Hehe ja de har sine dager disse små Min jente e veldig rolig nå etter en lang natt med snuing og vridning og hikke:P Åååå Sarah kom hjem fra barnehagen i går med DEN "shineren" på øyet hehe...Hun og en gutt hadde klinket sammen med hodene og fått seg hversin blåveis:P
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. juni 2007 åh så deilig da. ja den etterveksten. den kan være noe drit. og så gidder jeg aldri ta den. så den er nede ved ørene før det blir gjort noe med. he he... stilig med blåveis vel?
PintSizedDictator Skrevet 13. juni 2007 #8 Skrevet 13. juni 2007 Hehe ja det e tiltak da...men når man først kommer i gang så e det utrolig deilig:) Joda, hun ser jo ut som en litn hooligan:P Tøffingen med blåveis;)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 13. juni 2007 ja det er sant. blæhh... har hatt DEN natten. fra kl 03.00 har jeg våknet hver halvtime fram til kl 8. føles som om hodet er fullt av bommull. dritt altså. føler meg rett og slett fyllasyk. var så glad for at jeg ikke skulle være fyllasyk på ihvertfall 9 mnd. men så blir jeg det likevel. uten å ha hatt en kjempekveld dagen før. snakk om bortkastet fyllasyke.
PintSizedDictator Skrevet 13. juni 2007 #10 Skrevet 13. juni 2007 Hahahaha frekke hodet ditt da:P Eg går rundt med små mageknip i ny og ne og håååååper at de skal bli "værre"...men det bir de ikke:( Så nå går eg her å e lettere frustrert...og ser etter den berømte proppen hver gang eg e på do hehe. Sååå utålmodig nå Men fremdeles noen dager igjen da...bare håper eg ikke går på overtid, da tror eg at huden min rakner;)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 13. juni 2007 HA HA HA.... håper de skal bli verre du. he he... nei ikke før på søndag.du må pent vente. he he..
PintSizedDictator Skrevet 13. juni 2007 #12 Skrevet 13. juni 2007 Ja ser ut som babyen e på din side i dette tilfellet hehe:P Driver å konspirerer sammen bak min rygg...frekkaser;)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 13. juni 2007 he he.. ja vi har en god deal. skal heller hjelpe å lokke hun ut på søndag.
PintSizedDictator Skrevet 13. juni 2007 #14 Skrevet 13. juni 2007 Hehe ja det syns eg du skal;) Løper for å kylle ut fargen nå eg....plutselig tilbake:)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #15 Skrevet 13. juni 2007 nå har jeg endelig fått kjøpt sommerkjoler. hadde på h&m til 150kr. tror du ikke jeg kom inn i small? holdt på å svime av da jeg så det. he he.. det er jo litt greit, da kan jeg kanskje bruke de senere. bare ta de litt i tørketrommelen el noe. fant også bikini som jeg fikk plass til puppene i. helt utrolig.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #16 Skrevet 13. juni 2007 hvordan gikk det? ble det vellykket?
PintSizedDictator Skrevet 13. juni 2007 #17 Skrevet 13. juni 2007 Titt titt... e du hr enda? Måtte lage meg noe mat mens eg var i gang også hehe;)
PintSizedDictator Skrevet 13. juni 2007 #18 Skrevet 13. juni 2007 Det ble kjempefint:D Ååå så gøy da...din slanke faen *misunnlig* Husker du den mammashortsen eg kjøpte da vi var på vestkanten? Den e ALTFOR stor:D:D Hhe dete så gøy når det går den veien også
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #19 Skrevet 13. juni 2007 mat må man ha. kanskje jeg skulle prøvd å presse ned litt frokost. he he.. ja det var kjempegøy. hjalp på selvtilliten ihvertfall. ja det er gøy når man er mindre enn man tror
PintSizedDictator Skrevet 13. juni 2007 #20 Skrevet 13. juni 2007 Jepp...må ha litt mat;) Lagde meg havregrøt, men tror eg hadde for lite melk i for den e som tyggis nå hehe:P Jaja...også litt kaffe på siden...med vaniljesmak..namm:D Skal opp å grille i banehagen om ikke så mange timer, så prøver å ikke stappe i meg for mye:P Frokost nå?...Lunsj nå....
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #21 Skrevet 13. juni 2007 ja det blir vel lunch på denne tiden av døgnet. æsj vil ikke ha mat. er ingenting som frister. er ikke så veldig sulten heller. men dumt om magen begynner å bråke når jeg sitter og prater md de på trygdekontoret.
PintSizedDictator Skrevet 13. juni 2007 #22 Skrevet 13. juni 2007 Hehe ja det hadde vel ikke vært så artig;) Trenger jo ikke å spise noe tung mat...få i deg et eple eller noe...bedre enn ingenting:)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #23 Skrevet 13. juni 2007 laget en skive som så skikkelig delikat ut. majones,salatblad,salami og kokt egg på toppen. mmm... var godt jo.
PintSizedDictator Skrevet 13. juni 2007 #24 Skrevet 13. juni 2007 åh namme....fikk lyst på også, men e mett etter grøten nå
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #25 Skrevet 13. juni 2007 tror rett og slett jeg må ha en til jeg. hmm... lurt å lage det litt deilikat ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå