Gå til innhold

Går mot rettsak:-((( hjelp....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du link til det innlegget som barnets mor skrev først??

Altså det om mishandlingen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det ligger 2 innlegg over deg ;o)

Skrevet

Unnskyld meg, men kjære sjelfos, du driter deg ut...

Mest sannsynlig vil du etter denne rettsaken ende opp med mindre samvær enn hva din ex foreslo.

Og en rettsak er en tung og lang prosess, så å dra det dit er sjeldent barnets beste.

Skrevet

Men du Smitt og Smule. Vi vet jo ikke om moren snakker sant heller da?? Er ikke opp til oss å dømme her.!!

Skrevet

Nei fy f... Nå blir jeg sint på deg hovedinnlegger! Håper du ALDRI får møtt sønnen din igjen!

Det er bare det at om det ikke er påvist noe omsorgssvikt mot barnet, så ser retten på det, og moren kan kreve at det blir ett mellomledd i bringesituasjonen/hente.

Men når du har gjort noe så grusomt mot moren til din sønn, så håper jeg hun har anmeldt deg og du blir buret inne!!!

Skrevet

og så tar plutselig alle av ja.....ingen som vet hva som er sant og ikke.

Skrevet

Men hallo!! Ro ned lite , vi vet jo ikke at det er sant heller!

Skrevet

Dette er grunnen til at vi egentlig burde bare slutte å svare.

Både moren og faren til denne gutten kan sitte her og lyge til oss, og vi vet ikke hvem som snakker sant.

Vi vet ikke om moren lyver om dette kjevebruddet eller om faren lyver om at moren er pocolocos....

Jeg syns dette har gått for langt, vi kjenner ikke disse menneskene og har ingen grunnlag for å dømme hverken den ene eller den andre.

Og dette er jo et tydelig eksempel på at man ikke bør stole blindt på alt som skjer her inne, her er det eneste som er 100 % sikkert at den ene av dem lyger.

Skrevet

rart han plutselig ble borte.....vanligvis er jo disse trådene kjeeeeeeempelange. Men når du spurte han cat så ble det tyst. Uansett så vet vi ikke hva som har skjedd.....

Skrevet

Jeg synes uansett han driter seg ut når han ikke aksepterer det samværet som mor foreslår - og i tillegg nekter å skrive under på flyttemeldingen til sønnen.

Sønnen er fremdeles baby..

Egentlig synes jeg dette har luktet "fishy bussiness" fra første stund... måten han formulerer seg på, det er tydelig at han skjuler noe. Håper retten dømmer samvær under tilsyn!

Skrevet

Ja det er ikke til å tru? Men her har man et konge eksempel på at det ikke går an å gi råd i slike saker så lenge man ikke er innehaver av den fulle og hele sannhet. Slike saker er det best å råde de til å få hjelp av proffisjonelle!!

Skrevet

svarene mine før har vært basert på generelt grl og ikke denne saken her som jeg tydleigvis ikke har fått med meg halvparten. Det må være lov til å si at 6 timer er lite samvær, og jeg vet f.eks at min mann aldri hadde godtatt det.

Skrevet

Ja jeg vet , og det er så lett gjort, jeg har sikkert gjort det /og kommer sikkert å komme i skade for å gjøre det igjen.. Men man bør prøve å være forsiktig når man svarer noen i slike saker for man vet som sagt aldrig hva som ligger bak.

Skrevet

Hallo eller.. Hvordan tenker dere egentlig? Det er da ingen av dere som vet vem her som snakker sant! Derfor kan dere heller ikke sitte og skrive at han har driti seg ut, og at dere håper at han ikke får samvær/samvær under oppsyn og lignende.

Dette er et klassisk eksempel på hvor svart vit folk tenker. Alltid så er det far som blir dyttet ned og tråkket på og mor har rett i allt hun sier. Synes det blir helt fel av dere og ta for gitt at det er far som ljuger. Har vi virkelig ikke kommet lenger enn som så selv om vi lever i 2007 nå?

Nei tenk dere om før dere svarer og finn ut fakta først. Så kan dere velge vem dere skal tråkke på. Kan være vem som hellst av dem som ljuger.

Håper ikke noen tar seg nær av dette og blir sure på meg nå. Men jeg blir faktiskt irritert når jeg leser det noen av dere skriver. På tide og bruke top lokket til det det er skapt til Nemlig TENKE...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...