Gå til innhold

JEG ER BLITT MAMMA!!!! :-D :-D


Anbefalte innlegg

Skrevet

GRATULERER ALBA!!!!!!!!! Så gøy! Jeg husker hvor glad jeg var da du ble gravid (vi prøvde jo en stund begge to), men visste ikke at du skulle ende opp med å bli mamma før meg..

Jeg har termin 19 juli og venter dermed fortsatt!

Lykke til fremover, og kos dere! Håper vi "sees" videre.

 

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir så rørt over gratulasjonene fra dere alle!!

Takker så mye og tørker noen gledestårer...

 

Sonia;

husker også deg veldig godt fra prøvetiden :o)

Det ble en stund å vente, men hvert sekund har vært verdt det.

Med sønnen min i armene, så glemmes lett motgang og fortvilelse.

Masse lykke til med resten av ditt svangerskap!

Gled deg :-D

 

Liten oppdatering fra meg:

i dag er lillegutt 1 uke :-D

Han er stabil og i går fjernet de jammen oksygentilførselen!!!

Gjett om vi jublet!!! For han har hele tiden vist at den har irritert han og det var ikke lett for en nybakt mamma å se.

Så nå er det "bare" hjerteovervåkning og sonde som han er koblet til.

Jeg har begynt å få melk ved hjelp av pumping, så nå kan han også få fra meg. Ellers elsker han kos og kan ligge i timesvis hos mannen min og meg. Gjerne helt inntil vår bare hud. Vi kan ennå ikke ha han oppe så mye vi vil pga at han har antydninger til gulsott og må ligge i lys.

 

Fredagsklem fra meg :o)

Skrevet

oi Alba!!! Dette har ikke jeg fått m meg...

Gratulerer så masse m den lille gutten din :)

Nå ble jeg hvertfall utålmodig og lei av å vente, he he...

Kos dere masse, kjekt å lese at alt er vel!! :)

Skrevet

Gratulerer Alba!

Hyggelig å se at det går så bra!

Skrevet

Takk, takk jenter :o)

 

I dag er lillegutt 1 uke og trenger ikke lenger oksygentilførsel :-D :-D

Nå er det snart lørdag og en dag nærmere hjemreise...

savner han sååå vanvittig når jeg er hjemme...

men: har vært på sykehuset i 12 timer i dag, så trengte vel å komme hjem..

 

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille Alba!!Jeg venter også en gutt i juli og har jo fulgt med deg denne tiden,så utrolig bra at alt er vel og overstått=) Ønsker dere alle lykkeønskninger videre og håper dere snart får lillegutt med hjem. Stor klem fra tess@

Skrevet

Tusen takk, Tess@!!

Gled deg til gutten din kommer!! Det er ubeskrivelig :-D

 

Lillegutt er 8 dager i dag, og jeg må innrømme at det er tøft å reise fra han på kvelden..I dag var jeg nesten utrøstelig og mannen min visste ikke helt hva han kunne gjøre godt for meg...

Føler meg som verdens heldigste som har fått verdens nydeligste sønn, men det er såå vondt å være adskilt fra han...*snufser*

 

Vi hentet vognen vår i dag da, så trøster meg med den her.. :)

Skrevet

Gratulere så mye med gutten deres.så fint at alt går så flott!!Lykke til videre=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...