Gå til innhold

JEG ER BLITT MAMMA!!!! :-D :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fredag 8.juni kom vår kjære gutt til verden!!!

7 uker før termin og helt uten forvarsel gikk vannet natt til fredag og fødselen var i gang. 17 timer etter vannavgang fikk vi møte vårt vakre mirakel. Gutten min er selvfølgelig verdens vakreste og veldig lik sin pappa :-D

Alt er etter forholdene bra med lillegutt og han får litt starthjelp til pusting og mating. Mannen min og jeg er sprekkferdige av stolthet, og kan nesten ikke vente med å få han hjem, men han må bli større og sterkere først.

Er ikke oppdatert på hvordan det går med dere jentene her inne, men håper det er bra med dere!

Og dere som fortsatt ruger; GLED DERE!!

Ingen ord i verden kan beskrive denne opplevelsen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer såååå utrolig masse:D Og hormonell som eg e så ble synet mitt litt duggete nå:P

Gleder meg masse til å få enda en perfekt liten prinsesse:)

Kos dere masse videre:D

Skrevet

Gratulerer så mye med lille gutten :-)

Skrevet

Gratulerer Alba!! :)

Ble det en stor pjokk, til tross for den litt tidlige utferden?

Så godt å høre at alt tross alt er bra! :)

Skrevet

GRATULERER SÅ MASSE!!!!

Kos dere med den lille gutten :D

Får jeg spørre hvor stor han er?

Vet du å lenge dere må være på sykehuset?

Skrevet

Gratulerer så mye med gutten deres.. Dere har all grunn til og være stolte :) Er du hjemme nå? og barnet på sykehus eller har du data på sykehuset??

Skrevet

gratulerer så masse!

gøy å følge med på dere som føder:)

Skrevet

Gratulerer så mye Alba.

jeg har tenkt så mye på hvor du har vært hen i det siste, men jeg tenkte jo ikke at du hadde blitt mamma.. Tenk deg det, endelig ::):)

Kan du fortelle litt om fødselen om du orker? De vitale mål? Og guttens navn? (er litt nysgjerrig av meg jeg)

Stor klem til deg.

Skrevet

Åå, Alba, GRATULERER!!!! Så fantastisk! :o) Jeg er bare innom og kikker litt, og hva får jeg se? Så overraskende og koselige nyheter! Nå må jeg jo snart kikke innom her igjen, og se om du forteller litt mer om veslegutten din og om hvordan han kom til verden. Godt at det står bra til med han, selv om han må ha litt hjelp og oppfølging nå til å begynne med. Nyt mitakelet deres fremover, koos dere!!

Masse tillykke-klemmer!!

(og en smule stolt og rørt "tante-følelse" hos meg nå, hih! ;o) )

Skrevet

Gratulerer så mye ;o)

KOs dere kjempe masse...

lykke til videre

Skrevet

Ååååå, kjære vene!!

Nå renner tårene her.. håper tastaturet tåler litt.. hehe!!

Har "ropt" på deg her inne, hadde en følelse av at et eller annet var på gang! Og jammen var det albagutten som kom!!! Hurra!!

Tror jammen attpåklatten min merker at pulsen min gikk opp, den turner i glede ihvertfall!

Godt å høre at alt står bra til, selv om han kom tidlig!!

Kan tenke meg dere er stolte!! Nyt det!!

Ønsker dere masse lykke til på ferden videre.

Håper du vil holde litt kontakt fremover...

(kanskje sende mail-adresse på pm??)

Skal hilse fra nutmeg!! Hun kan ikke være så aktiv på bim nå pga forandring i jobbsit. Skal skrive mail til henne nå og fortelle denne gode nyheten!! Er så glad nå altså... fikk litt sånn tantefølelse her nå..hehe!

GRATULERER SÅÅ MYE TIL DERE ALLE TRE!!

Mange klemmer i fra meg her i vest!!!!!!!!!

Skrevet

Oi gratulerer så mye Alba! Så gøy og overrsakende det må ha vært! :0) Kos dere masse!

Skrevet

Gratulerer så mye!!!

Det var godt å høre at alt gikk greit med deg og lillegutt.

Har bare 7 uker igjen selv og gleder meg kjempemye til å få holde den lille tett inntil meg.

Koz dere videre !

Skrevet

Gratulerer såå mye:o)

Blir helt hyperivrig av alle som får knøtta ut:)))

Skrevet

Hei Alba!

Vi har fått baby på samme dag vi!!!!!!

Og jeg vet hvordan du har det altså!!!

Klemmer

Skrevet

Gratulerer så masse med gutten! Håper dere snart får ham hjem. Kos dere masse!!! :)))

Skrevet

Hei igjen!!!

Måtte bare innom igjen!

Nutmeg ber meg hilse sååå mye!! Hun er i lykkerus også, så lettet og glad!!

Klem igjen!!

Skrevet

Gratulerer så mye med en perfekt liten gutt! Kos dere masse & håper dere kommer hjem snart.

Skrevet

Gratulerer så masse:) Tenk at det plutselig kan skje... Jeg er ikke akkurat forberedt. Har ikke engang kjøpt inn alt utstyr. Nå fikk jeg det travelt kjenner jeg..

Skrevet

TUSEN TAKK FOR ALLE KOSELIGE GRATULASJONER!!

Så koselig å lese når jeg nå logget meg på.

Vår kjære sønn veide 2275 gram da han kom til verden og er 47 cm lang.

Lang og slank, men med gode runde kinn.

Han har mørkt tett hår og mørkeblå øyne :-D

Han er stabil, trenger mindre pustehjelp og er ferdig med en fæl antibiotikakur. En grusom veneflon ble fjernet fra foten hans i går og jeg gråt av glede :o))

Vi nyter hvert sekund som nybakte foreldre og ser så frem til endelig å få han med oss hjem. Jeg er nå utskrevet fra barsel, så dagpendler til sykehuset.

Skal prøve å legge inn i en fødselshistorie snart. Bare jeg får tid..hehe..

En varm klem til alle prøvere, rugere og nybakte mødre fra meg!

Skrevet

Åå gratulerer med gutten!! Hvis han kom sju uker før termin, må du ha hatt termin ca rundtom min da? Blir litt vemodig da.. og tenker at min egen lille gutt er ca så stor han også. Vil han skal være i magen noen uker til, men kjenner lengselen er stor nå ja ;-)

Skrevet

Bluebell

Jeg hadde termin 29.termin, så gutten din er nok ca like stor som min sønn ja :o)) Så perfekt...så ferdig...men likevel litt tidlig å møte verden på.

Skrevet

Gratulerer så masse med gutten, godt å høre at det har gått fint med dere. Skal si prinsen hadde det travelt med å hilse på mammaen sin:0)

Skrevet

Gratulerer masse med den lille kjempen deres!!!! håper at alt går bra med lillegutt, slik at ni snart får han med dere hjem :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...