Gå til innhold

Merker dere graviditeten ennå??


Nær mamma

Anbefalte innlegg

jeg er fryktelig trøtt og slapp i kroppen,svimmel, men hadde vistnok lavt blodtrykk. kvalmen har også begynt å melde seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei.. jeg går gravid med nr tre.. bare en uke si jeg fant det ut.. Og jeg merker nesten ingen symptomer, og det er nesten litt ekkelt. For med de to andre har jeg kastet opp hele dagene den første tiden. Og ikke likt noe særlig med mat. Men nå vil eg spise alt mulig, er konstant sulten. og trettere enn vanlig, men det er også alt.. Så begynner å bli litt bekymret for at noe skal være galt siden jeg er så veldig annerledes???..... Noen andre så har opplevd lignende? Jeg har en gutt og en jente fra før..

 

ps.. ikke det at jeg ønsker og kaste opp selvfølgeli.. hehe:) men finner ikkje heilt "gravidfølelsen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har murring i underlivet på beggesider, ellers så er jeg utrolig matglad, svimmel og ekstremt trett, så hadde det ikke vært for jobben og mannen min så hadde jeg ikke hatt sjans om å komme meg opp i rett tid om morgenen. Magen begynner også å stikke litt ut og er steinhard:) Men det er utrolig koelig og spennende:) gleder meg!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...