Gå til innhold

Merker dere graviditeten ennå??


Nær mamma

Anbefalte innlegg

Er litt nysgjerrig.. Har dere fått noen gravidtegn??

 

Jeg har ganske kraftige murringer i underlivet, på begge sider.. Det er vel livmoren som vokser?

Ellers er jeg småkvalm.. Synes mye mat er ekkelt, og blir fort kvalm. Er også svimmel og skrekkelig trøtt..

Også er jeg lykkelig, da:) Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Merker litt nå ja:)

 

Verking i puppene,stikking i underlivet og litt lett kvalme.

Dessuten står magen rett ut,tror det kommer til å synes fort

på meg denne gangen:)

Ellers er jeg trøtt og matlei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trøtt, matglad, illter, litt stikking i livmora, ja, heldigvis ikke kvalm, håper jeg slipper det og bekkenløsning, slapp billig unna sist gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Jeg merker ikke noe særlig jeg...litt ømme pupper og er litt humørsyk, ellers ingenting... Er 5+1 i dag så det er jo fortsatt tidlig:)

 

Kan ikke få sterkere graviditets tester nå, så gravid er jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ømme pupper, vondt i korsryggen og murring på spesielt venstre side.... Ellers noget amper, men annet enn det: Nada. Heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brekker meg litt på morningene, men kaster heldigvis ikke opp! Puppene er tunge, litt strekk og stikninger i magen, matlei i grunn, humørsyk.. og forbaska TRØTT!!! Orker ingenting nesten. Er helt død etter å ha gjort et lite tak i huset, eller noe slikt.. Kjedelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Toppform:-)

Gifter meg om 3uker da, så litt dårlig timing.. Men vi storgleder oss, har to jenter fra før som holder meg i aktivitet så dette regner jeg med går RASKT... er jo allerede 5uker på vei;-) Artig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+3 idag, er fryktelig trøtt for tiden, ømme bryster, og oppblåst/luft imagen. ellers ganske fin form, noe kvalm innimellom. men er vel bra at det er noe tegn for må si jeg er ikke helt overbevist enda, veldig fjernt for meg:) men det kommer vel;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrekkelig vondt i ryggen, "mensensmerter". Har ikke vært kvalm enda men d kommer vel tenker jeg. Er ca 5-6 uker på vei. Men kommer liksom ikke på når sist jeg ha mensen. Var d i Mars eller i April tro. Så enten er jeg 10 uker på vei eller 6. Hehe. Skal til legen på mandag så får vel vite d da tenker jeg. Ellers er jeg veldig trett. Har en liten en på 11 mnd så har ikke tid til å slappe så mye av nei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker ikke så mye, bortsett fra at jeg er litt trøtt. Heldigvis ikke noe særlig kvalm enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"mens" smerter, gråter veldig lett, såre brystvorter, plutselig trøtt midt i arbeidstida. Men gode tegn uansett. Stas å kjenne at man er gravid!!!!! Bare håper jeg ikke blir så kvalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er kvalm,trett og svimmel....magen vises ganske godt nå....har 2 gutter fra før..en på 3 år og en på 9 mnd.....ikke enkelt og sove nå for tiden nei....har termin 5 februar.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er 6 uker på vei, første dag me kvalme idag. ellers bare fort trøtt, samme som mange andre nevner, mensliknende murring. men ellers gøy å merke at noe skjer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker ikke no jeg! Jeg har denne ekstreme trøttheten alle snakker om jeg og,men det kan også være at jeg driver midt oppi svenneprøva mi. Jeg klarer nesten ikke stå opp iallfall.. Mensmurringene ga seg fort hos meg. Når jeg runda uke 5,så var de borte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er KVALM!!!!!!!! Jeg har dritømme pupper, stikkinger i siden, kjempetrøtt, og kjenner at hormonene tar et hopp innimellom.. Jeg er 6+5 idag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ømme pupper, litt amper sier samboeren min.

spiser mer enn vanlig.. spiser mer søtt :/

blir fort trøtt og sliten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ømme pupper, urven i kroppen, kjempetrøtt og grinete!!! Får ikke nok søvn... føles det som.det går bra på jobb, men det er verre hjemme.. stakkars mann og barn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalm som fy.. har kastet opp stort sett hver dag i godt over to uker og sover glatt 3 timers "middagshvil" om jeg får mulighet. Trøtt og kvalm..

Vet at mange ønsker seg å "føle" på kroppen er gravide.. jeg lover .. ikke noe å mase etter.. har vært hos legen og fått delvis sykemelding og beskjed om å ta det veeeeldig med ro.. er 6+6 i dag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 5 +4 på veg. Har vore kvalm i over ei veke no. Spyr døgnet rundt. Spesielt kjedelig når ein har eksamen å må springe på do heile tida. Er elles trøtt og slita og humøret svingar til dei grade. Elles så har eg det berre bra.... Håper kvalmen gir seg. Sist gjekk eg i 7 mnd å spydde døgnet rundt:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fryyyyser!!!! Brrrr. Lusker rundt i tjukk jakke og hutrer og fryser. Ser sikkert temmelig suspekt ut!!! Litt småkvalm, særlig hvis blodsukkeret faller, men det er så langt bare en fin unnskyldning til å spise :) Ellers har jeg litt stikninger og muringer, men det er bare kjekt! Det forteller jo bare at spiren fortsatt klamrer seg fast der inne!!! Har også begynnende symptomer på bekkenløsning, men satser på at det ikke utvikler seg videre. Så alt i alt føler jeg meg kjempeheldig!!!!!! Er så takknemlig for at jeg ikke kaster opp og er kvalm sånn som deg madam81! Håper du får et bedre svangerskap denne gangen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har menssmerter og bekkenløsning;( Elelrs merker jeg ingenting, ingen kvalme(heldigvis) Og ingen ømmpe pupper, det hadde jeg forrige gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hei!! joda,,,,buksene strammer,,,fingrene sovner,,,, hodepine, ,,,veldig trøtt,,,,,,humøret SVINGER,,,,lyst på godterier!! men,,,,slipper kvalme:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel så gravid som man får blitt!

 

kraftig murringer, vondt i ryggen, hodepine, trøtt, oppblåst, kvalm og har en helt sinnsyk appetitt!! Jeg kan spise hva som helst, når som helst :P

måtte kjøpe "mamma-bukser" i dag, er så oppblåst at ingen av buksene mine passer lenger enda jeg bare er 6+1 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også murringer i underlivet, puppene er så ømme denne gangen at ALT er vondt - slik har det ikke vært før!!

Og humørmessig...hmmm - lure på om jeg er i familie med et visst lite dyr som kalles lemmen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...