Gå til innhold

Hvem er i uke 30-34 her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i uke 30 (termin 26 aug) med mitt andre barn (jente) har en gutt på snart 2 fra før! jeg er 20 år og bor og skal føde på gjøvik!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 33+1 ifølge bim. Terminen min er 1 august.

Skrevet

Jeg er i uke 30, med mitt første barn, og føler det er uendelig lenge igjen til termin. Men på den annen side: 10 uker igjen er jo bare 10 lørdager resten av livet mitt der jeg ikke skal være mamma (Hvis alt går bra, bank i bordet). Og det høres jo nesten skummelt lite ut eller? ;-)

Skrevet

Jeg er 32+4 med termin 5. august. Jeg jobber 20 % ut juni da kontrakten min går ut. Blir da sykemldt 100 % frem til permisjon 16.juli. Bor i Drammen med min sambo.. (Vet ikke om vi skulle skrive sånt men jeg gjorde nå det jeg da :-))

Skrevet

33 uke . 32+0 termin 8 aug

Skrevet

uke 34 termin 23/7. venter nr 3 en gutt.

Skrevet

hei. leg har termin 09.08.07, er i uke 32 og venter ei lita jente

Skrevet

Hei

 

Jeg er 31+0 og venter ei lita jente. Har termin 16. august. :o)

Skrevet

Hei

 

Er 32+5, kommer fra Førde.. første ungen!! Veit ikkje kjønn.. så blir spennende å sjå!!

Skrevet

Hei

 

er 33 uker på, venter jente og er fra sørlandet

Skrevet

30+4 blir det vel, termin 19.august. Nyinnflyttet i hus i helgen, bor i kartonger og har akkurat begynt å bli litt stresset ifht at det ikke er så lenge igjen... Har ikke helt kontroll på utstyr, og skal jo også ha noen ukers ferie! Nå raser dagene!

Skrevet

Jeg har termin 9.august. Skal føde på UIlevål.

Skrevet

Er 33+4. Har termin 29.07, venter en liten jente =)

Skrevet

Jeg er i uke 32+5 og har termin 05. August.

Jeg skal føde gutt nr.2 i Fredrikstad. Har en gutt på 19 mnd fra før.

Skrevet

HALLÅ!!!!!!

 

Jag er inne på uke 33 termin 8aug....å er IKKE fødeklar...Væntar mitt andra barn å hoppas att få gå tiden ut, gjorde inte det med førsta, han kom ikke37..

Skrevet

Hei.

 

Jeg er i uke 32 + 2 og er fra bærum. Venter mest sannsynlig en jente :) gleder meg masse siden dette er mitt første barn. Men gruer meg litt oxo.

 

Klem

Skrevet

Haha, jeg er helt overvelda! Har følt meg skikkelig alene, men her bobler det over med folk og fostre "på min alder". :)

 

Var noen som skrev noe om "kun 10 lørdager igjen der jeg ikke er mamma", og herlighet som det fikk tankene mine til å snurre! Satte ting skikkelig i perspektiv.

 

Tror jeg skal skatte tiden som er igjen høyt! Tenk, vi som er førstegangs går fra vår trygge par-tilvørelse til trekantværelse.

Blir spennende!!

Skrevet

Hei!

Jeg er i uke 33 fom i morgen:)Skal føde ved Fredrikstad sykehus,avd B2 (normalenheten)hvis jeg bare kommer meg til 36 uker da.

Enda en uke fullgått....helt greit det:)

Skrevet

ble 31+0 i dag jeg da.. er ikke lett å følge med nei.. og synes alle liksom er fødeklare eller høygravide her.. så kan være greit å se at det er flere som har litt igjen enda=)

Skrevet

31+2 her. Kommer fra Vestlandet og er 33 år. Venter gutt og har en fra før. Slal på UL imorgrn -gleder meg.

Skrevet

Er 30 +3 eller noe sånt... Er førstegangs... og venter en gutt! Gleder meg masse :-)

Skrevet

jeg er i uke 32. Er i fra Oslo, har en jente på to og nå venter vi en gutt:)

 

Termin 9 August

Skrevet

Dette var en god ide. Jeg vippet nettopp over og ble ferdig med 31 uker i dag, og går inn i min 32. uke. Skal føde på SUS. har termin 16. august:-)

Skrevet

Jeg er 33 på fredag og skal føde i Skien :-)

Skrevet

Hei, er i uke 34, mener jeg, har termin 25. august. Blir litt forvirret her når jeg ser på andres uker og terminer - er litt sløv denne gangen, venter min nr2. så jeg har ikke helt oversikten, er jeg redd..(!) ...altså ikke fødeklar...

 

Bor i Oslo, og kommer fra Oslo, men skal føde på Lillehammer - jeg rømmer byen og de stinne sykehusene for sommeren, stikker til svalere steder med mine hovne bein. Håper på noen deilige sommerdager på hytta og hos svigerforeldre her og der m toppen 1 t radius fra Lillehammer...

 

Kjennes ut som jeg Pippi i magen, oppå "Lillagubben"! Nå har hun sunket, og jeg har føtter som en elefant... jaja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...