Kummin&Lillesel Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Jeg synes det blir litt uoverskuelig å følge med i alle fødselstrådene Og jeg klarer ikke helt å skille folk fra hverandre, enda jeg har hengt på bim siden desember. (litt internett-ammetåke, eller noe sånn :-P) Så, nå tenkte jeg .. Hvem er sånn ca lik med meg i forløpet? Så vet jeg hvem jeg mest sannsynlig kommer til å se mest av.. Selv er jeg i følge bim i 32. uke!
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 hei hei:) Jeg er 32+6:) Hadde vært koselig med en tråd for oss som ikke er høygravide (selvom det ikke er så kjempe lenge til:) ) og fødeklare også Hvor er du fra da Kummin?? når har du termin?? Selv er jeg fra Modum og har termin 3 august:)
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 jeg er 31+4 i dag....synst at 3 trim er mye føding...føler jeg da er såååå langt fra å føde selv......
Bimmer´n Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Heihei! Jeg er 32 + 4, har termin 5. august og bor i Oslo:-)
Fabelaktiv Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 jeg er i uke 30 (altså 29+2 eller så) Termin 28 august - bor i Oslo, flytter til Ski snart snart snart, er 33 år og jobber, men er 50% sykemeldt. sånn!
Aug07+Mai10+Feb12 Skrevet 12. juni 2007 #8 Skrevet 12. juni 2007 Jeg er 33+1 i dag.. har termin 1.august
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 12. juni 2007 #9 Skrevet 12. juni 2007 jeg vet.. hehe det føles då uendelig lene til.. Selvom tiden bare flyr av sted.. hehe:) Gleder meg virkelig til lille jenta kommer, men hun må nok vente litt har ikke alt klart ennå.. hehe Skal avgårde å kjøpe vogn til helga.. Må finne stellebord, madrass til vogga, få henta den og vaska og satt den opp.. har ennå ikke begynt å vaske klea til lillemor.. Så det er mye ennå som skal gjøres.. hehe:) Samtidig orker jeg heller ikke så mye i denne varmen. Men men, jeg får vel gjort det i stand tenker jeg:) Hva med dere da jenter, har dere mye igjen før bebisene deres kommer??
Kummin&Lillesel Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 12. juni 2007 Jeg selv er en av disse mange utvandrede Sunnmøringene Kommer opprinnelig fra Ålesund, men har tilbrakt det meste av mine tre siste år - i København. Har termin 12. august, sier sykehuset.. Men jeg holder fast ved 8. august :-P (Vil helst føde tidlig :-p) Forresten veldig deilig å se at det faktisk er noen her som fremdeles er "laaangt" fra å føde. Personlig ser jeg litt frem til de siste ukene her - for nå begynner vi å sette opp møbler og gjøre de siste tingene klare for den lille.. Men så er det det med den varmen da. Mon tro om jeg klarer å holde ut?! Jeg er jo så varmesky til vanlig, at jeg har bange anelser for en sommer som høygravid! Gleder meg til august, i alle fall!
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #11 Skrevet 12. juni 2007 Trønder, med termin 18.august. Er i min 31.uke, 30+4 eller noe sånt. Er en av dem som HÅPER virkelig å gå til termin (men ikke lenger). Har så lyst til å nyte denne sommeren med lilleprinsessa så lenge som mulig, for neste sommer blir det jo fler å dele oppmerksomheten på... Også jobber jeg 100% frem til permisjonen i slutten av juli, og føler jeg vil trenge 3 uker å slappe av på før det kommer baby i huset. Gruer meg litt faktisk, kan huseke det var ganske slitsomt med baby i huset.... Og nå så har man jo et større barn å ta seg av også. Kan ikke hvile mens babyen hviler alltid...Men selvsagt, er sikkert drittlei av å gå gravid lenge innen den tid, så det blir nok ikke så ille ) Lykke til alle augustere
Krøllefrøken Skrevet 12. juni 2007 #12 Skrevet 12. juni 2007 Jeg er fra Hamar, med termin 18. august, så er 30 + 5 i dag. Det er vår förste baby så vi gleder oss veldig mye! Synes som mange andre her at det er en evighet til termin, men storkoser meg med baby inni magen og jeg da tålmodighet har aldri värt min sterke side, så her er alt utstyr kjöpt inn, og står klart. så nå venter vi bare på den lille gutten vår veldig bra tråd du har startet HI
Moonflower Skrevet 12. juni 2007 #13 Skrevet 12. juni 2007 Også termin 18.august så da betyr det vle at jeg er 30+5 i dag ) Syns det går fort jeg! Har alltid tenkt at de er jo nesten klare for fødsel de som er i uke 31 og utover - jeg er ikke klar ennå!! Har masse å ordne før nurket kan komme ut! )
Sessa med prinsesse og spire:) Skrevet 12. juni 2007 #14 Skrevet 12. juni 2007 Dette var lurt, har nesten gitt opp 3. trimesterforumet... Jeg er i uke 33, vet ikke om det er gutt eller jente. Bor i Bergen, flytter til Elverum så snart jeg går ut i permisjon (14. juli). Ferdig med alt utstyr da, måtte liksom få noe på plass siden vi skal flytte så tett oppi termin (og forhåpentligvis fødsel). Og i dag er jeg lykkelig fordi det har blitt litt kaldere i Bergen :) Skal ikke mer til enn kulde og en saftis for å glede meg om dagen :)
moklatt 9 dager til termin Skrevet 12. juni 2007 #15 Skrevet 12. juni 2007 Hei,jeg er fra bergen og er i uke 30.Venter min nr 4
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #16 Skrevet 12. juni 2007 jeg begynner på uke 34 i morra. har termin 27 juli
Gullgrisen m/ novemberspire Skrevet 12. juni 2007 #17 Skrevet 12. juni 2007 Jeg er ifølge bim i uke 34. Har termin 1.august med første gutt eller jente:) 50 dager igjen idag!! Bor i Oslo og er student så nå er det bare sommerferie frem til bebbisen kommer:) Har bare vogna i hus + litt arva klær så det er nok å gjøre. Driver og pusser opp vaskerommet nå slik at det blir et egnet stellerom:) Koser meg fælt der inne nå, selv om jeg svetter bort!
Sol + spire Skrevet 12. juni 2007 #18 Skrevet 12. juni 2007 Jeg er i følge bim i uke 32. Har termin 13 august.
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #19 Skrevet 12. juni 2007 oj!!!!! følger visst ikke helt med på min egen side jeg... begynner på uke 35 i morra og ikke 34..
tina_mor Skrevet 12. juni 2007 #20 Skrevet 12. juni 2007 Hei Er i uke 32 - termin 14 august og vi venter ei lita jente. Bor i Oppland, ikke langt fra Gjøvik
Prinsesse 22.07.07 Skrevet 12. juni 2007 #21 Skrevet 12. juni 2007 Hei hei. jeg er 33+5 i dag. Skal føde på Gjøvik sykehus jeg også når den tid kommer. Føles som det er lenge til fødsel ennå. Skulle vært en egen side for fødeklare her. Mye snakk om fødsel her ja.
lallu, fikk jente 25.juli:) Skrevet 12. juni 2007 #22 Skrevet 12. juni 2007 Hei! Jeg er i uke 33 i dag! Har termin 3 august og venter ei jente. Skal føde på Molde sykehus (Kristiansund om hun kommer før 3 uker før, da er Molde stengt)
Gøril og Jesper :) Skrevet 12. juni 2007 #23 Skrevet 12. juni 2007 jeg er 32+1, bor i nittedal og venter en gutt Termin er da altså 8. aug, og jeg nekter plent å føde etter 8.aug.. (akkurat som om jeg kan bestemme det.)
tina_mor Skrevet 12. juni 2007 #24 Skrevet 12. juni 2007 Skal føde på Lillehammer jeg da:) tanken var først Gjøvik ,men ble nå slik he he Hvor bor du/dere da? Godt og se at det er noen over 30 her også he he Tina
ana baroma Skrevet 12. juni 2007 #25 Skrevet 12. juni 2007 Jeg er 29 + 4 (?) tror jeg... Bor i Lillesand, er 35 år, og synes sommeren kom fort og brått... Medn det er jo ikke mange ukene igjen heldigvis:) Smart med en råd kjemisk fri for slimpropper som går;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå