Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 12. juni 2007 #26 Skrevet 12. juni 2007 Enig, var på apoteket og kjøpte CB i stad, men slengte med en pakke eggløsningstester også, har ikke altfor stor tro på at jeg skal være gravid. Har søkt rundt på nettet ang. tidlige symptomer, men det ser ut til å være store forskjeller. Vet at jeg er en "kvalm type" ;-) Men ingen kvalme så langt. Eneste jeg kan merke, dersom det er noe symptom da, er at det kjennes ut som det "popper" eller bobler litt nederst i magen. Men det fant jeg ikke på symptomlista.... Huff, begynner å føle meg hysterisk her nå..... vente vente. Sier ikkeno om noe til sambo, vil ikke stresse ham...
trying og kaisa elisebet Skrevet 12. juni 2007 #27 Skrevet 12. juni 2007 he.he min mann seier me aldri kjeme til å bli gravide visst eg ska stressa sånn..I dag har eg gjort noko eg aldri har gjordt før..kjenner jo at eg er noko stressa, men tok ein EL test i stad, og den viste svak positivt, men det er jo enda ei veke til IKM..Har alltid hatt lett for å bli gravid, kanskje litt for lett..Hadde MA i februar og skulle hatt termin no 26 juni, men no skal det liksom vere så vanskelig..Har 2 barn som spør heile tida om kva tid eg skal få ny baby i magen..Kanskje no??
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 12. juni 2007 #28 Skrevet 12. juni 2007 Moro da, tenk om du er gravid igjen! Jeg håper du er gravid, selv tør jeg ikke ta noen test ennå. Blir bare mer stressa. Masse lykke til!!!!
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #29 Skrevet 13. juni 2007 Halloen dere=) En dag nærmere=) *sukk* Dette kan en bli gal av=)
Anonymusen Skrevet 13. juni 2007 #30 Skrevet 13. juni 2007 Hei! Jeg har også 19 juni:) Er i første pp og vi giftet oss for noen uker siden:) Så det hadde vært så bra om det klaffet på bryllupsreisen eller bryllupsnatten(hadde EL da). Vi prøvde ihvertfall iherdig! Sist gikk det i 1 pp, så håper at det klaffer like raskt denne gangen også. Har mer utflod enn vanlig, og det murrer i magen-ellers ikke så mange symptomer. Sliter litt med at det skal være to jobbfester denne uken da. Hvordan forklare at man ikke drikker, når man ikke vet om man er gravid enda?? Må vel nesten ta mest hensyn til at det faktsk er meget mulig jeg er gravid og ikke ta to flatfylla på rad...? Vil ikke si at vi er prøvere til alle på jobben, syns ikke de har noe med det... Lykke til alle sammen. Krysser fingre og tær for alle sammen
RagnaRettpå Skrevet 13. juni 2007 #31 Skrevet 13. juni 2007 Hei chick26 og dere andre, jeg har også IKM 20. Det gir termin på skuddårsdagen (kan jo bli forskjøvet, da...). De siste par dagene har jeg også begynt å kjenne veldig etter om jeg kan kjenne noe på kroppen. Mistenker bare at "rar" og utspilt mage har mer med alle jordbærene jeg elsker å dytte i meg å gjøre enn spire, he he. Kan bli en lang uke å vente, siden jeg ønsker så veldig. Du mamma'n til krølltopp, har samme situasjon som deg med jobbfester. Og et par stykker gjetter det nok, siden de vet at jeg hadde en sa i vår og de regner med at vi prøver videre. Men satser hvertfall på å drikke alkofri vin (diskret) og satse på at folk er opptatt av andre ting. Har gjort det sånn tidligere uten å vekke særlig oppsikt.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #32 Skrevet 13. juni 2007 Åh, det blir spennende når dagen kommer, jeg har ventet i det lengste med og bestille tester.. får dem sikkert pålørdag, men om jeg klarer og vente med og ta dem er noe annet=)
RagnaRettpå Skrevet 13. juni 2007 #33 Skrevet 13. juni 2007 Jeg kan ikke ha testene i hus, er nemlig helt håpløs; løper og tester med en gang jeg har mulighet uten tanke på dag eller tid på døgnet. Mens sambo ler seg i hjel og tar resultatene med ro. Du skjønner hvem som er klippen i hjemmet.. Må nok kjøpe etter den 20.!
lioness* Skrevet 13. juni 2007 #34 Skrevet 13. juni 2007 Hei jenter! Jeg slenger meg med her. Har IKM på søndag, det blir vel den 17. Av symptomer har jeg null, niks, nada. Har ikke den helt store troen på at det er skjedd noe. Men så er jeg bare 9 dpo også - jeg satser på at det fremdeles kan komme noen tegn.... Det eneste jeg har av symptomer er super-superømme brystvorter som står litt ut. Men det har jeg hatt før også uten å være gravid, så kan vel ikke legge for stor vekt på det. Dere andre da, har dere symptomer eller ikke?? Det blir spennende å se de nærmeste dagene om det er noen i tråden som kan melde om positive tester!! Lykke, lykke til til alle sammen...krysser fingra.
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #35 Skrevet 13. juni 2007 hei:) I går hadde jeg mange tegn på at noe skjer, men i dag er det rolig, men har økt mengde utflod i dag... hmm.. ikke lett dette hær.. krysser fingre og tær for oss alle;)
løveprinsen <3 Skrevet 13. juni 2007 #36 Skrevet 13. juni 2007 Hei. Ikke de store symtomene å melde om her heller. Blir gal av å vente. Har IKM på mandag tror jeg. Det er så leeeenge til.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #37 Skrevet 13. juni 2007 Ja det er tunge/kjedelige/nærvøse dager dette.. jeg håper det blir mange glade utbrudd når den enkeltes ikm dag er der=)
snart-en-liten-spire? Skrevet 13. juni 2007 #38 Skrevet 13. juni 2007 Det er vel her jeg også hører hjemme:) IKM 19. juni og leter som bare det etter symptomer... Vært noe kvalm de siste 2-3 dagene og har stikking i livmor-området... Men prøver så godt jeg kan å ikke jage meg for mye opp, har jo kjent slike ting når mens har kommet også... Kjenner det blir vanskelig å vente helt til tirsdag med å teste;) Har to CB liggende, så det spørs om en av de blir brukt på lørdag eller søndag;)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #39 Skrevet 14. juni 2007 Hehe, det er godt det ikke bare er meg=) Jeg har bestillt tester også og de kommer nok i morgen eller lørdag? Og da blir de vel brukt=) Når de først har kommet i hus og ikm nærmer seg så blir det vanskelig å vente=)
Veldig spent.. :) Skrevet 14. juni 2007 #40 Skrevet 14. juni 2007 Hei! Jeg henger meg på her jeg.. Har ikm rundt 20 juni, og er kjempe spent.. Det er vår 3 pp, så vi er da ny i prøvingen da! Men håper vi lykkes denne måneden, sluttet på p-pillen for 9- 10 mnd siden.. Så vi har da tenkt på å prøve en stund! Ser flere av dere ikke har noen spesielle graviditetstegn, men uvanlig mye utflod.. Det har jeg også! Også noe ubehagelig lukt.. Noen som vet hva det kan komme av? Utrolig hvor treige dagene blir når man venter på ikm.. Kjenner etter på kroppen hele tiden, og leter etter tegn.. Han hjemme er like gira! ;D Lykke til alle sammen! Håper vi lykkes denne gang! *håper-håper*
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #41 Skrevet 14. juni 2007 Heisann=) Jo flere som henger seg på jo bedre=) Det blir da spennende og få svarene hos oss alle når helga er omme å uka har begynt å gå=) Er ikke helt sikker på utflod/slim... hva det kommer av men jeg har det selv og håper det er et tegn=)
Eggerøre ♥ Skrevet 14. juni 2007 #42 Skrevet 14. juni 2007 Hei, Melder meg inn her, jeg har IKM 18. juni.. Nå nærmer det seg.. Har ingen symtomer i det hele tatt. Lykke til jenter :-) Denne mnd sitter det en liten spire :-)
Veldig spent.. :) Skrevet 15. juni 2007 #43 Skrevet 15. juni 2007 Nå begynner det å skje noe.. De to siste dagene nå har brøstene mine vokst kraftig, de er ømme og faste. Ellers har jeg fått et utrolig søvnbehov.. I går hadde jeg med en ettermiddagsblund på 2 timer, og da klokken nærmet seg 10:30 var jeg like trøtt igjenn. La meg å søv til klokken 07. 00.. Denne måneden er vi veldig utolmodige, enda 5 dager igjenn til IKM.. Men vi *håper-håper* ;D Noen andre som har lagt merke til noen syptomer? Uansett, Lykke til!
Veldig spent.. :) Skrevet 15. juni 2007 #44 Skrevet 15. juni 2007 Hehe, la merke til en del skrivefeil i mitt forje innlegg. Slik blir det når man er alt for ivrig.. Håper dere likevell skjønnte hva jeg skrev! ;P Ha en fin dag dere, og en utrolig god helg!
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #45 Skrevet 15. juni 2007 huff er så lei av¨å vent!!!! har ikm 20, og det virker som en evighet til! sitter med hjemmeeksamen å d går jo bare shit... siste eksamen i rekka, og det er jo typisk at vi bestemte oss for å starte prøvingen i denne tiden, ikke så smart nei..=) jaja! Gleder meg så til tirsdag, da er det ferie og så har jeg en dait med cb!!!=) Lykke så masse til all dere over meg!!!! Gleder meg til å se resultat listen i løpet av uken...=) God helg- skal forsøke å skrive litt nå...
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #46 Skrevet 15. juni 2007 Heisann folkens. Det er nå nesten slik at jeg kan melde en glanyhet!!!! Tror jeg er gravid=) Fikk en svak svak svak tynn tynn strek nå på Qr test, men det er jo fortsatt noen dager til ikm...(4 faktisk) Så jeg holder litt igjen på jubelen og tar ny test i morgen=)
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #47 Skrevet 15. juni 2007 Spennende spennende chick26!!! Har du noen symptomer da??
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #48 Skrevet 15. juni 2007 Tja.... har vert litt trett siste dagene, der jeg går tidlig til sengs og klarer knapt komme meg ut av sengen om morgen igjen. Økt utflod og mens murringer... men er redd for en kjemisk grav kanskje? Eller at jeg skal miste igjen... Klarer ikke slippe jubelen løs, og testen var så svak så svak...
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #49 Skrevet 15. juni 2007 Vi får krysse fingrene da Jeg har ikm rundt mandag eller tirsdag tror jeg. Hatt masse stikninger i magen, hodepine og er kjempetrøtt. Men har ikke helt troen på at det har klaffet denne gangen heller.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #50 Skrevet 15. juni 2007 Nei sant.... jeg har også ikm rundt de dagene, men klarte ikke dy meg i dag... har kjent litt på følelsen av og være gravid siste dagene så nå måtte jeg bare=) Krysser fingrene for deg og, må få høre fra deg=) Skal ta en ny test i morgen jeg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå