Gå til innhold

Ikm 19 Juni... andre?

chick28 blir trebarnsmamma=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sukk noen dager igjen til testing..vanskelig å vente!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter den opp igjen med en rettelse... ikm 20 juni=)

Noen andre som har rundt de tider som jeg kan vente sammen med?

Skrevet

Har IKM 4 dager etter deg jeg da....24 juni

Skrevet

Åh, ja det er nært nok det=)

Har dere prøvd lenge?

Skrevet

Blir vel totalt 5 eller 6 pp. Ble gravid på første forsøk, men det endte i en MA i desember.Så siden januar har vi prøvd uten å lykkes. Hadde en kjemisk graviditet forrige måned. Så denne måneden har jeg ikke så høye forventninger. Bedre å bli overrasket om det klaffer enn skuffet over at det ikke klaffer.

Skrevet

Hei.. Va 5 uker på vei, så mistet jeg, hadde da vanligvis ikm 17-18 hver mnd, men vet jo ikke om syklusen er den sammen etter SA, men følte jeg hadde eggløsning rundt den 5 juni, så håper syklusen er stabil..

Blir spennende å se, føler puppene mine er blitt litt harde,til og med samboer sa det, så vi får se, hadde vært digg om jeg hadde vært gravid igjen allerede...

Lykke til dere andre her

Skrevet

Okay, har vert uheldig du da.

Jeg er i 4pp etter å ha ventet 11 mnd på at eggløsning skulle komme tilbake, hatt 2SA og nå venter jeg på hva som skal skje denne gangen..

Så det er litt som du sier, får heller bli overrasket og gla=)

Skrevet

Håper sammen med deg da=)

Jeg har fått beskjed om å ta SA som en mens og har blitt gravid rett etter Sa men den endte også i sorg... nå venter vi igjen etter en mnd pause=)

Skrevet

Har IKM ca. 20 juni. Gleder meg stort jeg også! Dagene går så innmari treeeegt... Og har det ikke skjedd noe denne gangen, så er det liksom en hel måned til neste gang!!

Er litt bekymret for vi var på båttur i helgen. En litt mindre båt. Og der var det mye humping på bølgene!! Håper ikke det skadet noe som eventuelt kan være der.. Men har ingen symptomer. Har kun littegranne murringer i høyre side av livmoren. Har hatt det kanskje to uker nå. Sikkert fordi det er første måned min uten piller.

Du får ha lykke til!

Spennende.

Skrevet

Jeg tror ikke du skal bekymre deg for bøljan blå=)

En skal leve normalt selv om en prøver og bli gravid, men skjønner hvordan du tenker, jeg gjør det selv.. kan nevne at jeg var 6 uker på vei da jeg fant ut at jeg var gravid med mitt første barn, og der var to fester inni bildet før jeg fant det ut, jeg gikk i tillegg på pp, så en tur på havet har nok gått bra=)

Ja dagene går altfor sent nå, jeg har gardert meg med festival om det ikke klaffer denne gangen=) Så har jeg noe å se fram til uansett liksom..=)

Håper og høre fra dere gjennom tiden=)

Skrevet

hei:) ny i gamet:) ikm= mens? Da har jeg ikm 20 juni=)

Så gøy!!!!

Lykke til til alle oss:)

Skrevet

Ok.. hehe.. man tenker så mye rart!

Lykke til til deg også!

Skrevet

Hei alle sammen.

Jeg har IKM 18. juni.

Noen dager før dere, men håper vi kan vente sammen likevel.

Lykke til alle sammen.

Skrevet

Hei=)

Ikm er dagen da mensen du ikke vil ha egentlig skal komme=)

Håper og grysser fingrene for alle=)

Skrevet

Klart vi kan=)

Bli spennende og høre hvordan det går med alle sammen=)

Skrevet

Ja det er ganske spennende, men så blir mann så skuffet når TR kommer. Jeg blir iallefall det.

Men krysser fingrene..

Skrevet

Hei... TR er tante rød, altså mensen, pp betyr prøve perioder

Skrevet

IKM 26. juni. Biter negler, selv om dette er første forsøk.... :-)

Skrevet

Hei!

Tror jeg har IKM 19. juni. Jeg sjekket ikke når jeg hadde eggløsning denne pp. Dette er 2. pp. og jeg bruker pergo. Testet positivt på dag 17 og 18 forrige gang, så regner med jeg hadde omtrent på samme tid denne gangen.

Dagen går sent ja.....

Skrevet

Hei! Jeg har ikm 21 juni, så det er ju ganske nært.....

Hadde postiv el test , og vi har vært svært aktive denne perioden.

Så jeg håper virkelig denne gang.

Ska bli spennende og se hvordan det går med dere.

Skrevet

hei jeg har ikm 17 juni, Da skal det testes her i huset.. har så lyst til å begynne testingen nå, men det er vel for tidlig.. så jeg får vente til søndagen (hvis jeg klarer det)

lykke til alle sammen... håper vi blir mange i februar,...

blir spennende tider for alle her inne fremover..

Skrevet

hei.. eg har IKM 20 juni så eg henger meg på her..Lykke til alle

Skrevet

IKM 20. juni..... Leeeeenge å vente ennå. Kjenner ikke noe spesielt ennå jeg. Noen som synes de merker forandringer på kroppen??

Skrevet

ser me har IKM samme dag..Nei merker ikkje så masse, men har ein del utflod då, ganske masse faktisk..for meg er jo det gode tegn, men føler siste veka før IKM går eg rundt med innbilt svangerskap, så eg veit ikkje heilt..Til onsdag er lenge å vente.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...