Gjest Skrevet 10. juni 2007 #26 Skrevet 10. juni 2007 Det er opp til hver enkelt å bestemme hva som hører sammen og ikke !
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #27 Skrevet 10. juni 2007 Skrev at jeg ikke syntes det hører sammen, men er enig med martinmamma over her. Nå skal ikke vi døpe, men ha navnefest, selve festen etterpå går vel ut på det samme. Alkohol til maten hadde ikke funka i min familie, vil ikke ha en småfull oldefar snøvlende rundt for å si det sånn.. For min egen del ser jeg ikke problemet, verre med alkoholiserte gamlinger...
Nickey Mouse Skrevet 10. juni 2007 #28 Skrevet 10. juni 2007 Vi hadde rødvin til middagen vi, i tillegg til mineralvann. Tror kanskje det ble drukket to glass til sammen av alle sammen. Oppegående folk tilpasser seg vel til at det er en barnedåp, ikke et 50-årslag liksom? Hadde ene tanten til mannen min kommet, hadde vi droppet vinen fordi vi vet hva som skjer da... Jeg er ikke vant med å ha alkohol i noen familiesammenkomster, jeg. Men mannen min er det, og vi kom frem til at vi godt kunne servere rødvin til maten, Var jo alikevel ingen som drakk av vinen, som sagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå