Gå til innhold

Hvis du... ( Trenger meninger!!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg hadde reist!

Slutta selv å amme da hun var 10 mnd, da orka jeg ikke mer pga mye gulping, gikk smertefritt å slutte, aldri savnet det!

Og så klart kommer han til å være trett, men ikke så trett at han ikke klarer gjøre noe når du kommmer hjem!

Reis i vei!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde uten tvil reist, har planer om noe lignende selv når veslesnuppa blir litt større (bare 2,5uke gammel nå), men jeg tror ikke jeg ville klart å være borte en hel uke. Torsdag til søndag kanskje, det er lenge nok for meg. Men du har helt rett, man trenger å komme vekk fra ansvaret av og til, ikke ofte vi mammaer kan slappe av og bare tenke på oss selv noen dager.. Pappaen har bare godt av å ta det ansvaret noen dager også, hverken han eller ungene har vondt av det.

GOD TUR! Kos deg med god samvittighet! Ungene har det fint med pappa, og det blir kjempekos å komme tilbake til de igjen, dere har bare godt av å savne hverandre litt også veit :-)

Skrevet

tja...hadde han ikke vært 11 mnd, og ammet, hadde jeg klart sagt JA!! =)

Men minsten her var kjempeavhengig av meg i den alderen, og jeg tror det hadde blitt veldig trasig for han, mer enn for meg, hadde jeg dratt.

Nå derimot, hadde jeg klart dratt bort ei uke alene, hadde jeg fått sjansen.

For å sove!! :o)

Skrevet

om du allikevelll ska slutte å amme så hadde jeg dratt, men ikke for det, dt e mange som er borte en uke som ammer like så fint når man kommer hjem

hadd æ fått det tilbudet idag så hadde æ dratt uten å tenke mæ om, tenk så godt da når du kommer hjem, uthvilt,masse energi te barna,

virker som du virkelig står på hjemme så ja la mannen din få det ansvaret med å ha barna , han har gått av det & barna =)

diu kommer te å angre om du ikke drar , det kan jeg nesten garanatere hihi =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...