Gå til innhold

Hvis du... ( Trenger meninger!!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

...fikk sjansen til å dra på besøk til en venninne i Tyrkia i en uke, uten barn, avreise onsdag, ville du ha dratt? Mannen har sagt klart og tydelig at jeg bare kan dra, billetten koster bare i overkant av 1000 kr og jeg trenger virkelig å komme meg vekk...

Jeg er totalt utslitt og trenger en pause fra hverdagen.

MEN:

Da må jeg gi slipp på ammingen, selv om det bare er en gang i døgnet jeg hadde tenkt å slutte snart, men vet ikke om jeg er klar..

Babyen er 11 mnd, blir det for lenge å være borte fra henne?

Sliter jeg mannen totalt ut, da blir jeg jo utslitt igjen når jeg kommer hjem og avlaster han så han skal få komme seg igjen osv.

Kommer ikke på flere men..

Hva synes dere?

Hadde du dratt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde ikke greid og reise fra junior jeg for min del..

Skrevet

JAAA!!!!

tvile på at mann din blir utslitt.. hehe.. skal vel mer en ei uka til før en holde på å stryke me!

Skrevet

Hadde så avgjort dratt. Om jeg ammet og ikke hadde lyst å slutte med det, ville jeg tatt med ungen.

Skrevet

Når det gjelder å måtte gi opp ammingen så syns jeg ikke det ville vært noe big deal, ungen er jo snart året og du har vært flink som har ammet så lenge.

Jeg for min del hadde ikke klart å reist fra en så liten unge i en uke, selv om det var pappan som passet den. Men det må du nesten føle på selv, vi er jo alle forskjellige.

Er ungen din usedvanlig krevende da, siden du er redd pappan skal bli utslitt forresten? ;o)

Skrevet

Siden jeg vet hvor mye du har hatt ungene så ja, bare dra!!!!! Du fortjener virkelig en ferie! :-) Og din mann kan jo få litt hjelp av sin mor og slik kan han ikke? Dessuten kan det være du kan gjenoppta ammingen når du kommer tilbake, så fort mister man ikke melken helt når en bare ammer en gang i døgnet.

Skrevet

Hvis han blir utslitt etter en uke tror jeg du bør vurdere å gi han mer ansvar hjemme :P

Du kan jo evt pumpe deg mens du er borte for å opprettholde produksjon?

REIS :-))

Skrevet

Hehe, nei, hun er en liten engel, jeg har TRE barn ;)

De to andre er aktive og krevende snart 5-åringer som snart skal ha fri fra barnehagen..

Skrevet

Ville reist...uten tvil :D

Skrevet

Hm... Ja, det kan jo være melken holder seg...

Det er så vanskelig dette her, men jeg har fryktelig lyst..

Skrevet

ALDRI

Skrevet

Njaaaa.. ikke om det betød at jeg måtte slutte å amme...

Skrevet

Hadde ikke tenkt over det to ganger engang :) satt meg rett på flyet og reist.

Skrevet

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Skrevet

Jeg hadde ikke klart å dratt fra snuppa mi.. så jeg hadde holdt meg hjemme... Men hver sin lyst...

Skrevet

ja!, du trenger overskuddet til å fortsette å være en god mamma for småen din. Tenk på at du gjør dette for barnet ditt!

Skrevet

Jeg hadde ikke dratt. Hadde ikke gitt opp ammingen for en tur, og ville heller ikke dratt en hele uke fra tulla.

Skrevet

Jeg var borte fra snuppa i fem dager da hun var ca ett, og på de dagene rakk hun å miste smaken på melka. Gren bare på nesa da vi skulle ha litt kveldskos :P Når det likevel er bare en gang i døgnet du ammer, så hvorfor ikke? Om du tror du kan klare å være borte fra ungene uten at det går utover evnen til å slappe av, så er det bare å ta seg en velfortjent ferie! :)) La mannen din få lov til å gjøre dette for deg, fint av ham å bare si at det er helt greit, syns jeg! :)Han unner deg litt ferie, veit du.

Skrevet

har bare en ting å si...

reis og kos deg masse, dette klarer pappaen helt sikkert fint

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...