Gå til innhold

SOMMERFEST!!


*mmn*

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Kan nok ikke komme på fredag. Har vært hos legen i dag og lungebetennelsen har enda ikke gitt seg så jeg må i røntgen i morra. Greit å holde seg i ro for nå vil jeg bli FRISK!!!!!!!!! Det er jo ferie snart!

 

Men kos dere så mye og ta en øl eller glass vin for meg også......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei ladies!!

 

det blir koselig i morgen! Gleder meg;-)

 

En bitteliten u-ting...jeg har desverre ikek barnepass i morgen allikvel... Men det går så bra, bare kom dere, og jeg har lovet ida at hun skal få lov til å se på film etc... Emma skal legge seg mellom sju og åtte, så det går også bra...om hun velger å være snill jente i morgen kveld da..hehe.. som nødløsning om ikke været skal bli så bra allikevel - burde vi tenke på noe "inne-mat" kanskje?

 

 

Velkommen skal dere være!!

 

 

Mona;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... Kjipt da! Vi kan jo komme litt senere hvis det passer bedre - så får du i hvert fall lagt Emma?

 

Mat - det går jo an å grille ute og spise inne? ser jo ut til at været blir bra, men kanskje litt kaldt? Ellers går det jo alltids an å spleise på pizza, nam nam:-)

 

Tonis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei!!

 

Neida, det er ingen problem! Jeg tenker at hvis vi skal grille så er det jo deilig å gjøre det mens det er sol... Men blir været dårlig så bestiller vi en pizza...det synes jeg var en lur ide!! Men så langt så ser det jo veldig bra ut da!!

 

Jeg skal "bestille" snille unger til i kveld...tjihi...Jeg skal prøve å ikke la emma sove så mye på ettermiddagen, så kanskje hun legger seg bittelitt tidligere... Ida er uansett ikke noe problem, hun ordner seg selv...Barna spiser samtidig med oss, og så får emma leke litt i lekegrinda..Så prøver jeg å legge henne v sju tiden hadde jeg tenkt... Vi fikser det vet du;-)

 

Da sees vi i kveld jenter!!

 

Mona;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...