Gå til innhold

SOMMERFEST!!


*mmn*

Anbefalte innlegg

Vi tar en sommeravslutning da jenter!!

 

Må jo liksom ha en sånn kveld hvor vi ønsker hverandre god sommer etc... Evt et forslag, om man får barnepass kunne vi jo også hatt med kjærestene våre... Så får de truffet hverandre også... Det kan vi jo komme tilbake til, bare et forslag...

 

Jeg stiller med varm grill, så her er det bare å troppe opp! Det kan forresten kanskje være greit å ta med en campingstol e.l. også, kommer litt an på hvor mange vi blir... Men skriv dere på i tråden her!

 

Let's get this party started!

 

;-)

 

Nyt solen (og skyggen) alle sammen!!

 

Klem fra mona og jentene

(som nyter en is i skyggen i skrivende stund...)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flott tiltak, Mona! Dette høres knallbra ut :-D Jeg må bare spør om en ting: NÅR?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he, jeg har satt det opp på treff øverst...fredag 29.juni kl 18.00 skrev jeg...men kan evt bytte dag/kl.slett til noe som evt måtte passe bedre!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig koselig, Mona!! Skal prøve å komme, vi drar til Nordland dagen etter, men det er jo ingen unnskyldning!

 

Hvis været holder seg hele uka, hva med å ta en tur til Kjennerud en dag? Onsdag for eksempel? Er jo så deilig å bade litt nå i varmen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29. er vi i Tr.heim. Lørdagen skal vi på fest der oppe, ei venninnne som skal gife seg. Begynner ferie helga før, men er hjemme til søndagen/mandagen. For oss passer det bedre 23. Hadde vært kjekt viss det passet, men ta det som passer best du.

 

Kjennerud hadde vært deilig! Og onsdag passer bra for oss.

 

I morgen skal vi til helsestasjonen. Blir spennende for AM har blitt tynnere. Han har nektet å spise annet enn melk i nesten 3 uker. De to siste dagen har det gått med litt mat. Det er en hvit ganske markert strek på gomen, så jeg håper den tanna kommer snart. Syns jeg har ventet lenge på den nå!

 

Snakkes for håpentligvis onsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi kan godt ta en annen dag enn 29.juni, bare ikke st.hans helgen (23.juni) for da er jeg på rødberg... Surprise party for søsteren min som fyller 30!! Men en hvilken som helst annen dag er greit det også altså... Veldig koselig om vi denne gangen kunne blitt litt flere!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tar gjerne en tur til kjennerud jeg også, har vært der en del i det siste... Men osndag har jeg andre planer... En annen dag da? Torsdag, trilledagen vår? Kunne trillet til kjennerud f.eks...det er så deilig der, og det er ikke mange der på dagen...er jo ikke riktig ferietid enda!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare reis på Kjennerud og bad dere, jeg må jobbe jeg.. :(

I dag var den første dagen på jobb, og det er litt trist at permisjonen er slutt. Men sånn er det bare... Det gikk overraskende greit i dag. Det skjer jo ting hele tida, så jeg rekker ikke å tenke så mye over at jeg savner Martine.

 

Jeg blir gjerne med på en fest den 29. Er nå til fredagen en aktuell da da? (15.juni) Kan da også jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

knis...jada, det er en høyaktuell dag det også!! Jeg kan da jeg også! Så - hva blir det til ladies?

 

15.juni?

 

29.juni?

 

STEM HER!!!

 

;-)

 

ha en fin fin kveld

 

mona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallais damer!

 

Jeg kan vel både 15. juni og 29. juni, men passer kanskje best for meg nå til fredag? Men spiller ingen rolle, så bare bestem en dato, Mona, jeg dukker opp uansett jeg:-)

 

Kan gjerne ta badings på torsdag, jeg stikker sikkert til Kjennerud i morra også jeg, hvis været er like bra. Hm, i dag også tipper jeg. Orker bare ikke være her hjemme når det er så varmt!! Så for dere som kjeder dere, jeg er på Kjennerud HELE TIDA:-) Hihi, neida, drar vel dit i ettermiddag tipper jeg. (Samboeren er i USA på jobbtur, kommer hjem i morra forhåpentligvis!) Skal på opplæring på jobben i dag (JA, JEG FIKK NY JOBB, JIPPI!!) klokka 12, med bestemor som barnevakt.

 

Ok, nå er det en bleie som må tas merker jeg! Snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott!! Da kan ihvertfall Anette og Tonis begge fredagene...Og jeg kan begge fredagene... Noen andre? Så lar vi det avgjøre hvilken dag det blir... SKRIV DERE PÅ DA DAMER!!

 

Tonhild: GRATTIS MED NY JOBB!! Wow, så bra! Er du fornøyd?? Var lønna bra etc? Lykke lykke til med opplæring!! Kjempespennende!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi reiser på Kjennerud tidlig ettermiddag idag og tar med engangsgrill, pølser og badetøy om noen vi slå følge :0)

Jeg kan som sagt ikke 29, men uka før kan jeg- muligens også denne fredagen men uten mann (har ikke barnepass)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei florry!!

 

Jeg kan ikke på kjennerud idag, må farte rundt på masse ærend...ordne pass, kjøpe nytt batteri (!) til bilen!! (det streika i sommervarmen her...så sliter med å starte nå gitt...hjelper ikke å lade det opp, så jeg må bare kjøpe nytt...grr...unødvendig synes jeg!! hehe..Men jeg skal på kjennerud kl 17.30...da er det sommeravslutning for ida! Det blir kos, vi skal grille etc..

 

Skal vi rett og slett si at vi tar en sommerfest på fredag da? Den førstkommende? Uten mann? Bare oss jentene?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, DET er jeg mer klar for! Blir ikke så mye styr..Har ikke allverdens med barnepassere vi desverre- satt en bort for første gang i helga (vært i Riga). Har ikke sjekket med mannen men regner med det går greit- han er avgårde hele denne uka men tror ikke han kommer hjem så seint på fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstkommende fredag passer ypperlig her i huset! Tror det kunne vært knall deilig å komme ut litt nå. Hvis Heidi og vi skulle hatt barnevakt samtidig tror jeg vi hadde sloss om de samme... ;-) hi,hi (ser det for meg, not...) Tror nok det skulle ha ordna seg uansett. Snakket forresten med Heidi på tlf i går og de har det veldig fint i Italia!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Septemberstjerna: Hvordan var det å begynne i jobb igjen? Helt annen hverdag det da. Er det 100% og ulike vakter?

 

Tonis: Grattis med ny jobb da! Er det stor forskjell fra den du har hatt til nå? 100%? Skal du til Kjennerud i morgen uansett eller? AM og jeg lurte på om vi skulle ta oss en tur, men vi gidder ikke hvis vi blir alene der oppe... Er ikke så glad i soling men vi er sosiale - når AM finner det for godt ;-) hi,hi...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier JA til sommerfest nå på fredag uten mann:-)

 

Min nye jobb er relativt annerledes, i og med at jeg bare skal jobbe med nettet hele tiden. Så nå blir laagendalsposten.no MYYYYE bedre, jippi!! (skryte, skryte...) Jobber fra 7- 14 fire dager i uka, jobber bare 80 prosent, og slipper helg- og kveldsvakter, så jeg er superfornøyd. Ut fra det jeg fikk med meg på opplæringa i dag, tror jeg det skal bli kjempespennende å begynne!

 

Ang. Kjennerud i morra - torsdag etc, ser været litt usikkert ut nå... Er blitt kaldere allerede merker jeg, men det er jeg i grunnen litt glad for! Noen andre? Har vært helt uutholdelig her hjemme noen dager. Har kveldssol på soveromsvinde vårt og torbisen sitt, så vi har sovet i kjelleren noen dager..

 

jepps, ses damer! Trillings på torsdag hvis ikke kjennerud? Anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan som vanlig ikke komme på fest førstkommende, men ser det er da flest kan. Gubben er på firmafest da, og jeg har invitert en venninne hit.

 

Torsdag: jeg skal til Drammen da og treffe et par venninner, så blir nok stusselig oppmøte for vår del. Men hvem sier vi bare trenger å møtes torsdager?

 

Ja, synes nesten dagen i dag har vært deiligere enn i går, var sinnsykt varmt, måtte la varmepumpa stå å jobbe hele dagen i går, så det var ok temp her inne. Bortsett fra oppe på soverommene da, all varmen går opp. Vesla sover faktisk!!! svært godt i varmen, men har kjøpt nytt soveskinn, og nå blir hun ikke klam lenger!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! ser det er skrevet kl 18:00. Det er i tidligste laget for meg- jeg kommer når jeg kommer (19:00-20:00..alt ettersom når sambo kommer hjem)

Sol er bra- men ikke på barnas soverom om nettene! Har gått ganske greit her egentlig. Lillemor har liggi med bare bleie og tynt hekla teppe over seg og da har det gått bra. Tenkt til å sette inn varmepumpe men er litt tvilsom til hvor mye effekt det vil ha helt ute på rommene til de minste... god, gammeldags gjennomtrekk gjør nytten inntil videre :0)

Har egentlig vært værst for Kine som er SUPER varmblodig. -hun sover aldri med pysj el dyne ellers heller, så for henne er det ikke godt å sove nå.

 

Vi får prøve å ta samling hos noen andre neste gang da, så Mona ikke er stuck med det hver gang! Blir bra dette- vi sees! :0)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu!

 

Da blei det fredag førstkommende??

Hmmm, jeg kommer til å sovne kl 22 etter en hel uke på jobb.. ;)

Også skal vi til Sverige på lørdag, så det begrenser festlighetene litt...

 

Hvordan har du tenkt å komme deg dit Florry? Kanskje kjøre sammen?

 

Gratulerer med ny jobb Tonis!

Mine første dager på jobb har vært fine. Har faktisk fått klem av ei mor som var glad for at jeg var tilbake på jobb :) Og det er jo koselig! Men det blir en hektisk uke. Var på 2 timers møte i går, 3 timers kurs i dag, og på torsdag er det sommeravslutning med bhg. Puh!! Har sett Martine bittelitt på ettermiddagene, det er mormora hennes som har vært barnevakt og lagt henne... Gleder meg til helga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallais folkens!!

 

Så flott at vi klarer å få til at så mange kan møtes da!! Det blir kjempekoselig! Jeg har sagt kl 18.00, men det er bare å komme når som helst!

 

Jeg synes det var deilig at det var litt kaldere i dag...puh, altfor varmt på rommene ja... emma sover også bare i bleia, oppå dyna... hun er så varm stakkars...hun er IKKE av den typen som blir mer sløv av varmne og sovner av det, hun blir veeeeeeldig urolig!! Huttetu!

 

Bare for å oppsummere her...De som kommer er:

 

Tonhild, Anette, Bjørg, Anita? Noen flere? Marianne? Gry Tone? Heidi er vel kanskje fortsatt in Italy da? Anne kunne ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det høres jo ut som du har fått en bra start på jobbingen da Anette... Det var jo godt å høre..

 

 

DA SEES VI PÅ FREDAG FRA KL: 18.00 DA JENTER!!

 

 

VELKOMMEN!!

 

 

Mona;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

September: Om jeg ikke får noen til å kjøre, tar jeg bare golf'en opp, så får jeg hente den på lørdagen...kan godt hente deg da.. Men vil helst bli kjørt opp såklart. Får sjekke litt ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne vært med på festen, men kan ikke på fredag. Får besøk, og vi skal ut på byen.

Kjipt at det aldri passer for alle sammen. Dere må i alle fall kose dere masse!

 

Gratulerer emd ny jobb Tonis!

 

Blir det forresten trilling i mårra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...